Στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της στο εξωτερικό εστιάζει η διοίκηση της εταιρείας φυσικών καλλυντικών και προϊόντων Κορρές. Όπως αναφέρει ο κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος, αντιπρόεδρος του δ.σ. και γενικός διευθυντής της εταιρείας, «κύρια προτεραιότητα το 2008 θα αποτελέσει η ενίσχυση της παρουσίας μας σε σημαντικές πόλεις του εξωτερικού και ιδιαίτερα σε σημεία με μεγάλη εμπορική κίνηση».
Με ταχύ ρυθμό υλοποιείται η ανάπτυξη δικτύου στην Κίνα όπου ο τοπικός διανομέας της Κορρές έχει ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία των πρώτων καταστημάτων στο Πεκίνο και τη Σαγκάη, ενώ έχουν ανοίξει και shop-in-shops στο Πεκίνο και στο Χανγκτσού.
Στις ΗΠΑ σχεδιάζεται η λειτουργία δεύτερου καταστήματος Κοrres Natural Products στο Μπρούκλυν, ενώ ήδη λειτουργεί το πρώτο Flagship Store της εταιρείας στο Σόχο της Νέας Υόρκης. Ακόμη, στην Ισπανία όπου διευρύνεται η παρουσία της εταιρείας, ήδη λειτουργούν πέντε καταστήματα και σχεδιάζεται η δημιουργία νέων σημείων πώλησης, ενώ πρόσφατα άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Τουρκία. Σήμερα η Κορρές διαθέτει 16 καταστήματα εκτός Ελλάδας και παρουσία σε 30 χώρες.
Σύμφωνα με τον κ. Σπυρόπουλο, η προσθήκη νέων καταστημάτων στο δίκτυο της εταιρείας, η ωρίμανση των ήδη υφισταμένων και η συνεχιζόμενη αύξηση του όγκου των εξαγωγών αναμένεται να δώσουν ώθηση στις πωλήσεις του ομίλου. Στο εννεάμηνο του 2007 ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 19,3% (σε 24,8 εκατ.ευρώ), τα EBITDA κατά 6,7% (4,8 εκατ.ευρώ) και τα κέρδη μετά από φόρους σε ποσοστό 13,4% (στα 2,4 εκατ. ευρώ).
Σε ότι αφορά τη νέα σειρά προϊόντων Kings & Queens, ο κ. Σπυρόπουλος σημειώνει ότι παρά το μικρό διάστημα κυκλοφορίας τους, «η εικόνα είναι ενθαρρυντική και αναμένεται μεγαλύτερη ανάπτυξή τους». Με τη σειρά Kings & Queens η Κορρές πραγματοποιεί άνοιγμα σε σημεία πώλησης επιλέγοντας λιανικά δίκτυα ευρείας διανομής όπως εμπορικές αλυσίδες, πολυκαταστήματα και καταστήματα καλλυντικών στοχεύοντας σε μια νέα κατηγορία καταναλωτών.
Σήμερα η εταιρεία παράγει περισσότερα από 500 προϊόντα που στην εγχώρια αγορά διανέμονται μέσω 5.500 χιλιάδων φαρμακείων και 2 shop in shop.
Νίκος Χρυσικόπουλος