Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 07-Ιαν-2008 10:51

    Μάρακ: Τεχνική υποστήριξη στο δίκτυο της Tellas

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την παροχή ετήσιας τεχνικής υποστήριξης στην ευρύτερη ελληνική επικράτεια, ανέλαβε μετά από σχετική διαγωνιστική διαδικασία της Tellas, η Μάρακ.

     

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι υπηρεσίες αυτές θα παρέχονται στο πλαίσιο του προγράμματος Zisto (internet & τηλεφωνία), το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο εδραιωμένα πακέτα ευρυζωνικών υπηρεσιών στην ελληνική αγορά σήμερα.

     

    Σημειώνεται ότι το κόστος παροχής των υπηρεσιών αυτών θα ξεπεράσει τα 500.000 ευρώ για τον πρώτο χρόνο.

     

    Τέλος, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι με τη νέα αυτή συνεργασία, η Μάρακ ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη δραστηριότητά της στο πεδίο των εξειδικευμένων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, αναδεικνύοντας την πολυετή εμπειρία και τη μεγάλη τεχνογνωσία της στον τομέα αυτό.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ