14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Την έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η Πλαίσιο Computers (εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στις άμεσες πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδών γραφείου) και η Xerox Hellas (εταιρεία που δραστηριοποιείται στο τομέα της διαχείρισης και παραγωγής εγγράφων).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πλαίσιο πρόκειται για μια συνεργασία με σκοπό τη διάθεση και πώληση εκτυπωτών, πολυμηχανημάτων και αναλωσίμων Xerox που απευθύνονται κυρίως στην αγορά των μικρο-μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων αλλά και στον τελικό καταναλωτή.
Ειδικότερα σημειώνεται πως η εταιρεία Πλαίσιο, μέσα από την προσθήκη των προϊόντων Xerox, έχει ως στόχο να προσφέρει λύσεις στις 160.000 επιχειρήσεις πελάτες της, τόσο στον τομέα των εκτυπωτικών ειδών όσο και στον τομέα αναλωσίμων, μέσα από το ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης επιχειρήσεων που διαθέτει.
Από την πλευρά της Xerox Hellas, αναφέρεται πως η εν λόγω κίνηση εντάσσεται στους στόχους της να διευρύνει την αγορά της, ανταποκρινόμενη ολοένα και περισσότερο στις σύγχρονες απαιτήσεις που έχουν δημιουργηθεί στο χώρο γραφείου.
Με αφορμή το νέο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, κ. Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, ανέφερε: «Για το Πλαίσιο, η υποστήριξη των επιχειρήσεων είναι μία από τις βασικές μας προτεραιότητες. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, που μια εταιρεία με καινοτόμο τεχνολογία, όπως είναι η Xerox, εισέρχεται δυναμικά και σε αυτόν το χώρο μέσα από μια στρατηγική συνεργασία μαζί μας».
Από τη πλευρά της έτερης συμβαλλόμενης ο κ. Βασίλης Ραμπάτ, διευθύνων σύμβουλος της Xerox Hellas, δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική συνεργασία. Μέσα από την δυναμική της Πλαίσιο Computers, είμαστε πεπεισμένοι πως θα υποστηριχθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι στρατηγικοί στόχοι της Xerox Hellas, καθώς θα επεκτείνει ουσιαστικά το κανάλι διάθεσης των προϊόντων μας και θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη συνείδηση του ελληνικού καταναλωτικού κοινού».