Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 17-Δεκ-2007 08:57

    Άκτωρ Vs Prologis – J&P Άβαξ για το εμπορευματικό του Θριασίου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Του Φώτη Φωτεινού

     

    «Συνήθεια» έγινε πλέον η αλλαγή των συσχετισμών στους σπουδαιότερους διαγωνισμούς του υπουργείου Μεταφορών. Από τις σήραγγες Καλλιδρόμου και Πλατάνου μέχρι την ανακατασκευή της υφιστάμενης γραμμής του ΗΣΑΠ και από την προμήθεια 520 λεωφορείων ως το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο.


    Έπειτα από έντονες διεργασίες και αλλεπάλληλες παρατάσεις για την κατάθεση προσφορών της β’ φάσης (οικονομικές και τεχνικές προσφορές), αποσύρθηκαν από το διαγωνισμό για το εμπορευματικό του Θριασίου η Τεχνική Ολυμπιακή και η κοινοπραξία Sharmet AE - ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ – Imperio, καθώς δεν κατέθεσαν τεχνικές και οικονομικές προσφορές.

     

    Αλλαγή επήλθε όμως και στην κοινοπραξία της Prologis – J&P Άβαξ, καθώς σε αυτήν δεν μετέχει πλέον η ΓΕΚ.


    Αντίθετα, προσφορά κατέθεσε κανονικά η κοινοπραξία Ακτωρ - Συγγελίδης - Θεοχαράκης - Goldair Cargo.
    Σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα, ανάδοχος είναι πιθανόν να έχει αναδειχτεί την άνοιξη, εάν και θεωρείται εξαιρετικά πιθανό ότι μόλις ανακοινωθεί το αποτέλεσμα των τεχνικών προσφορών θα υπάρξει νέος γύρος ενστάσεων.
     
    Το σπουδαιότερο έργο της αγοράς logistics

     

    Ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, αρχικού προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, αναφέρεται στην παραχώρηση, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (30+10 χρόνια), έκτασης 600 στρεμμάτων, ενώ η λειτουργία του αναμένεται το 2010, όπως και η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο.


    Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του εμπορευματικού κέντρου του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο έγκειται στην τοποθεσία του. Πέρα από τη σιδηροδρομική σύνδεση με τον εμπορικό λιμένα του Ικονίου, το δίκτυο του Προαστιακού και τον άξονα ΠΑΘΕ του ΟΣΕ, το Θριάσιο παρέχει οδική σύνδεση με την Αττική Οδό και την λεωφόρο ΝΑΤΟ.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ