14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ και το ΑΥΡΑ Bloom διακρίθηκαν στο Διεθνές Συνέδριο Εμφιαλωμένου Νερού 2007 (Global Bottled Water Congress 2007), που πραγματοποιήθηκε για 4η συνεχή χρονιά στο Μεξικό. Τα δύο προϊόντα της "οικογένειας" ΑΥΡΑ ξεχώρισαν στα Παγκόσμια Βραβεία Εμφιαλωμένου Νερού (BottledWaterWorldAwards), ανάμεσα σε 169 υποψηφιότητες από 32 χώρες.
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ διακρίθηκε στην κατηγορία "Καλύτερη Γυάλινη Φιάλη" (Best Bottle in Glass) για τις καλοκαιρινές συλλεκτικές συσκευασίες του, με πηγή έμπνευσης τη νέα τηλεοπτική καμπάνια "Η ΑΥΡΑ της ζωής σου". Μέσα από ένα πρωτότυπο και καλαίσθητο μπουκάλι, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ κατάφερε να αποτυπώσει και να δώσει αξία στις απλές στιγμές της ζωής μας, μεταφέροντας μηνύματα Αρμονίας, Ευεξίας και Απόδρασης.
Το ΑΥΡΑ Bloom, το πρώτο Φυσικό Μεταλλικό Νερό που απευθύνεται αποκλειστικά σε παιδιά, διακρίθηκε στην κατηγορία "Καλύτερη Παιδική Ιδέα" (Best Children’s Concept). Το 2007, το ΑΥΡΑ Bloom ανανεώθηκε κάνοντας πιο ελκυστική την εικόνα του και διατίθεται πλέον σε πέντε διαφανείς χρωματιστές συσκευασίες, με έξυπνους και αστείους ήρωες που πρωταγωνιστούν σε διαφορετικές ιστορίες σε κάθε ετικέτα, γιατί… "Έχει πλάκα να κοιτάς μέσα στο μπουκάλι"!
Οι δυο αυτές διακρίσεις επιβραβεύουν την προσπάθεια και επιβεβαιώνουν -για άλλη μία φορά- τη δέσμευση της Coca-Cola Τρία Έψιλον και των ανθρώπων της, να δημιουργούν και να διαθέτουν στους Έλληνες καταναλωτές προϊόντα που διακρίνονται για την ποιότητα και την αισθητική παρουσία τους. H Διευθύντρια Marketing της Coca-Cola Τρία Έψιλον, κα. Νάγια Καλογεράκη, δήλωσε αναφορικά με τα βραβεία "Είναι μεγάλη ικανοποίηση για εμάς αυτή η βράβευση γιατί ταυτόχρονα αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση για δύο ελληνικά προϊόντα, που αναδεικνύονται πλέον ως πρωτοποριακά σε διεθνές επίπεδο".
Σημειώνεται ότι το Global Bottled Water Congress αποτελεί μία πρωτοβουλία της Zenith International -μια από τις κορυφαίες εταιρίες συμβούλων στο χώρο των ποτών- και του περιοδικού BottledWaterWorld, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον των εταιριών του κλάδου σε διεθνές επίπεδο.