Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 26-Νοε-2007 17:26

    Sato: Αύξηση πωλήσεων 25,5% στο εννεάμηνο, κέρδη 795 χιλ. ευρώ

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση 25,5% σημείωσαν οι πωλήσεις του ομίλου Sato στο εννεάμηνο του έτους, ενώ τα Κέρδη Μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας (EATAM) ανήλθαν σε ευρώ 795 χιλ., στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Σημειώνεται πως το 2006 τα ΕΑΤΑΜ περιελάμβαναν μη επαναλαμβανόμενα κέρδη από την πώληση συμμετοχών.


    Όπως επισημαίνεται σχετικά, τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) παρουσίασαν αύξηση κατά 223% και ανήλθαν σε ευρώ 3.509 χιλ. έναντι ευρώ 1.086 χιλ. το 2006 λόγω της αύξησης των πωλήσεων και του περιθωρίου.


    Τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 5.720 χιλ. έναντι ευρώ 2.982 χιλ. το 2006, αυξημένα κατά 92% λόγω των βελτιωμένων πωλήσεων και του περιθωρίου.


    Το Μικτό Περιθώριο σημείωσε αύξηση 31,9% φθάνοντας το 46% των πωλήσεων έναντι 44% το αντίστοιχο διάστημα του 2006.


    Οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 25,5% στα ευρώ 64.900 χιλ. έναντι ευρώ 51.723 χιλ. το 2006 μέσω κυρίως της ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων του κλάδου επίπλων σπιτιού. Ειδικότερα:


    Αύξηση 31,3% σημείωσαν οι πωλήσεις Ελλάδας. Οι κύριοι λόγοι είναι:

    -Η ανάπτυξη του brand ENTOS – 3 νέα καταστήματα και 1 πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα μέσα στο ενιάμηνο.

    -Η ανάπτυξη του brand SATΟ με νέα εργα (projects).

    -Η ανάπτυξη του brand La Maison Coloniale - με 1 νέο κατάστημα μέσα στο ενιάμηνο.


    Αύξηση 10,7% σημείωσαν οι πωλήσεις εξωτερικού. Οι κύριοι λόγοι είναι:

    -Το θετικό οικονομικό κλίμα στη Γερμανία που είναι η κύρια αγορά των θυγατρικών.

    -Η ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές-στόχους μέσω της επιθετικής διείσδυσης των θυγατρικών στις αγορές της Δ. Ευρώπης και της επέκτασης στην Αν. Ευρώπη.


    Όπως επισημαίνεται, το δίκτυο επίπλων σπιτιού αναπτύχθηκε στο εννεάμηνο με 8 νέα καταστήματα και ένα πλήρως ανακαινισμένο. Εκτός του Entos, περαιτέρω επέκταση σημείωσε το δίκτυο των καταστημάτων BοConcept, Divani & Divani, La Maison Coloniale και Leather Concept (5 νέα καταστήματα στο εννεάμηνο).


    Σημειώνεται ότι οι οικονομικές καταστάσεις εννεαμήνου 2007 θα δημοσιευθούν στην εφημερίδα "Το Βήμα" την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007.


    Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, ο όμιλος, συνεχίζει τη σημαντική επένδυση στο κέντρο Logistics 30.000 τ.μ. στην Ελευσίνα. Η επένδυση αυτή έχει συνολικό προϋπολογισμό ευρώ 16.187 χιλ. και αποσκοπεί στην υποστήριξη της ήδη τρέχουσας αλλά και της αναμενόμενης περαιτέρω σημαντικής ανάπτυξης, ιδίως του brand Entos.


    Στόχοι - Προοπτικές

    Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η αύξηση των πωλήσεων με την πλήρη ένταξη νέων καταστημάτων δικτύου αναμένεται να συνεχιστεί στο Δ’ τρίμηνο με αντίστοιχα υψηλούς ρυθμούς.


    Επισημαίνεται ότι στο πρώτο δεκαήμερο Δεκεμβρίου, ξεκινά η επέκταση του Εntos στη Β. Ελλάδα με το άνοιγμα του Mega StoreE 5.400 τ.μ. στην περιοχή Αεροδρομίου της Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Θα ακολουθήσει το 2008 και δεύτερο Mega Store στoν κόμβο Ωραιοκάστρου στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη του δικτύου του Entos θα ακολουθήσει και το 2008.


    Τον Οκτώβριο ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο εκθεσιακό κέντρο επίπλων γραφείου Sato, στο ξεχωριστής αισθητικής κτίριο της Λεωφ. Κηφισιάς 69 στον Παράδεισο Αμαρουσίου, μία από τις πιο εντυπωσιακές και λειτουργικές εκθέσεις επίπλου γραφείου στην Ευρώπη. Η συνεισφορά του συγκεκριμένου εκθεσιακού κέντρου στις Πωλήσεις αναμένεται σημαντική το 2008.


    Επισημαίνεται επίσης ότι αναμένεται να λειτουργήσει τον Δεκέμβριο το εκθεσιακό κέντρο επίπλων γραφείου Haworth στη Λεωφ. Κηφισιάς 168 στο Μαρούσι. Η Haworth είναι αμερικανική εταιρεία, εκ των ηγέτιδων εταιρειών επίπλου γραφείου στον κόσμο, της οποίας την αντιπροσώπευση ανέλαβε προσφάτως ο Όμιλος.


    Η διεθνής ανάπτυξη του Ομίλου Sato, συνεχίζεται μέσω της γερμανικής θυγατρικής Sato Office GmbΗ, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου και αμφιθεάτρων σε όλη την Ευρώπη, και της τουρκικής θυγατρικής της TCC Buro Koltuk, με εργοστάσιο στην Προύσα, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου. Οι Πωλήσεις Εξωτερικού ανήλθαν για το ενιάμηνο σε €15.771 χιλ., με αύξηση 10,7%. Οι θυγατρικές, μετά την αναδιοργάνωσή τους, συνεχίζουν την αυξανόμενα κερδοφόρα ανάπτυξη επεκτεινόμενες και σε νέες αγορές.


    Με αφορμή την ανακοίνωση των πολύ καλών αποτελεσμάτων του ενιαμήνου 2007, ο Πρόεδρος του Δ.Σ και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Sato, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής: "Στο 2007 υλοποιείται με εντυπωσιακούς ρυθμούς το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου λιανικής με αιχμή το brand ENTOS και η πορεία του μας κάνει αισιόδοξους για την επίτευξη των φετινών αποτελεσμάτων. Στόχος της Διοίκησης του Ομίλου SATO παραμένει η ενίσχυση της θέσης του στην αγορά επίπλου σπιτιού μέσω περαιτέρω ανάπτυξης του δικτύου λιανικής, η επέκταση της ηγετικής θέσης στην αγορά του επίπλου γραφείου και η παράλληλη επέκταση του Ομίλου διεθνώς".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ