14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Αύξηση των οικονομικών της μεγεθών ανακοίνωσε η Αλουμύλ - Μυλωνάς για το 9μηνο του 2007. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση τα μεγέθη είναι ανάλογα των εκτιμήσεων της διοίκησης, ενώ ταυτόχρονα σημειώνει πως η ζήτηση για προϊόντα αλουμινίου υψηλής προστιθέμενης αξίας παραμένει ισχυρή και για το επόμενο έτος, οδηγώντας ανοδικά τα μεγέθη του Ομίλου.
Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με την ανακοίνωση ο Όμιλος παρουσίασε για το 9μηνο του 2007 αύξηση πωλήσεων κατά 20,6% φθάνοντας τα 208,3 εκατ. ευρώ, έναντι 172,8 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2006. Η άνοδος αποδίδεται κυρίως στις πωλήσεις αρχιτεκτονικών και βιομηχανικών προφίλ, με σημαντικό μερίδιο του ενοποιημένου κύκλου εργασιών να προέρχεται από συστήματα αυτοματισμών, ηλιοπροστασίας, πολυκαρβονικών φύλλων και σύνθετων φύλλων αλουμινίου, τα λεγόμενα J-Bond.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 33,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (31,4 εκατ. ευρώ πέρυσι). Τα κέρδη προ φόρων, διαμορφώθηκαν στα ευρώ 15,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (14 εκατ. ευρώ).
Η τελική κερδοφορία του Ομίλου (καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας) προσέγγισε τα 8,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,8%, συγκρινόμενη με το εννεάμηνο του 2006 (8,2 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη ανά μετοχή κατά συνέπεια διαμορφώθηκαν στα 0,39 ευρώ (από 0,37 ευρώ στο εννεάμηνο του 2006).
Οι επενδύσεις του Ομίλου για τη συγκεκριμένη περίοδο ανήλθαν στα 15,7 εκατ. ευρώ περίπου, αφορώντας κατά βάσει συμπληρωματικό εξοπλισμό και αναβάθμιση του υπάρχοντος στα εργοστάσια της Βοσνίας, της Ξάνθης και του Κιλκίς.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση ακολουθώντας την ανάπτυξη του 6μήνου, ο Όμιλος τροφοδοτείται κατά βάση από τις αγορές της Ρουμανίας, Σερβίας, Βοσνίας, Αλβανίας, Κύπρου και των χωρών του Κόλπου. Οι νέες γραμμές παραγωγής σε Ξάνθη και Βοσνία ήδη λειτουργούν κανονικά, συνεισφέροντας θετικά στα ενοποιημένα αποτελέσματα.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις στο 9μηνο του 2007 αυξήθηκαν κατά 26%, στα 174,4 εκατ. ευρώ περίπου, έναντι 138,2 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA, μετά από λειτουργικές συναλλαγματικές διαφορές), μειώθηκαν κατά 4%, στα 14,9 εκατ. ευρώ περίπου, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2006 (15,5 εκατ. ευρώ περίπου), στο οποίο είχαν καταγραφεί έκτακτα έσοδα. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 7,2 εκατ. ευρώ περίπου, ενισχυμένα κατά 15% σε σχέση με πέρυσι (6,3 εκατ. ευρώ) και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, σημείωσαν σημαντική άνοδο κατά 21%, στα 5,3 εκατ. ευρώ περίπου, έναντι 4,3 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περσινού διαστήματος λόγω και των αυξημένων μερισμάτων από τις θυγατρικές.