Από παράταση σε παράταση πηγαίνει ο μεγάλος διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο, αρχικού προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, ενώ για την εξέλιξή του έχει δείξει προσωπικό ενδιαφέρον ο νέος υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, όπως αποκάλυψε στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics.
Η νέα παράταση για την κατάθεση των οικονομικών και τεχνικών προσφορών δόθηκε για τις 3 Δεκεμβρίου.
Τα επιχειρηματικά σχήματα που διεκδικούν το έργο στο Θριάσιο είναι τα εξής:
* Ακτωρ ΑΤΕ - Συγγελίδης – Θεοχαράκης - Goldair Cargo.
* -J&P Αβαξ - ΓΕΚ- Prologis.
* Sharmet AE - ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ – Confide - Imperio.
* Τεχνική Ολυμπιακή.
Πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με κάποιες από τις συμμετέχουσες εταιρείες, με αποτέλεσμα να είναι ορατός ο κίνδυνος, ακόμα και αποκλεισμού κάποιων σχημάτων.
Ομολογουμένως, ο διαγωνισμός έχει καθυστερήσει πάρα πολύ, σε συνδυασμό με τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο. Πάντως, όποιος "πάρει την δουλειά" διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εγχώρια αγορά logistics και μεταφορών.
Ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο αναφέρεται στην παραχώρηση, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (30+10 χρόνια), έκτασης 600 στρεμμάτων, ενώ η λειτουργία του αναμένεται το 2010, όπως και η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο.
Όλα τα έξοδα κατασκευής και λειτουργίας του εμπορευματικού κέντρου θα τα αναλάβει ο ιδιώτης, ενώ η Εμπορευματικά Κέντρα ΑΕ (θυγατρική του ΟΣΕ) θα διατηρήσει μικρή συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο (15%).
Φ. Φωτ.