Πέμπτη, 10-Ιουλ-2025 13:38
Αχιλλέας Κανάρης: Η Vodafone Ελλάδος δεν πωλείται

"Η Ελλάδα δεν πουλιέται". Με αυτή την ξεκάθαρη φράση, ο νέος CEO της Vodafone Ελλάδος, Αχιλλέας Κανάρης, έβαλε τέλος στα σενάρια περί πώλησης της ελληνικής θυγατρικής, τα οποία είχαν πυροδοτηθεί το τελευταίο διάστημα, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής αναδιάρθρωσης του Ομίλου Vodafone σε παγκόσμιο επίπεδο. Η δήλωση του κ. Κανάρη έρχεται σε μια περίοδο που η Vodafone Group έχει προχωρήσει σε σειρά τολμηρών αποφάσεων, αποεπενδύοντας από αγορές - κλειδιά, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, και επαναπροσδιορίζοντας το χαρτοφυλάκιό της με στόχο τη λειτουργία σε λιγότερες, αλλά ισχυρότερες και αποδοτικότερες αγορές.
Η Ελλάδα, όπως ξεκαθαρίζει ο επικεφαλής της Vodafone Ελλάδος, ανήκει πλέον σε αυτόν τον πυρήνα των "καλών αγορών". Και αυτό, όπως σημειώνει, δεν είναι τυχαίο: η εγχώρια αγορά έχει σημαντικές αποδόσεις, ισχυρή προοπτική ανάπτυξης στις υποδομές και στην καινοτομία, ενώ η κινητή τηλεφωνία παραμένει ένας από τους πιο επιτυχημένους τομείς δραστηριότητας της εταιρείας.
Ο Όμιλος Vodafone έχει τα τελευταία χρόνια προχωρήσει σε μια ριζική αναδιάρθρωση του διεθνούς του αποτυπώματος. Αποχώρησε από την Ισπανία και την Ιταλία – δύο μεγάλες αγορές – και επικεντρώνεται πλέον σε εκείνες τις χώρες όπου μπορεί να έχει ισχυρότερη απόδοση κεφαλαίου και να επιτύχει καλύτερες συνέργειες.
Η νέα φιλοσοφία επικεντρώνεται σε λιγότερες αγορές, αλλά με ισχυρή τοπική παρουσία, διαφοροποιημένο προϊόν και σταθερό επενδυτικό ορίζοντα.
"Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν πουλιέται", υπογράμμισε ο κ. Κανάρης, εξηγώντας ότι πρόκειται για μια αγορά με καλές αποδόσεις και ελκυστικές προοπτικές. "Έχει ενδιαφέρον, υπάρχει σημαντική προοπτική ανάπτυξης – ειδικά σε ό,τι αφορά τις οπτικές ίνες – ενώ η Vodafone έχει ισχυρό μερίδιο και αναγνωρίσιμη παρουσία".
Η επιτυχία της εταιρείας στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας συνεχίζεται, όπως και η στρατηγική επέκτασης στις υποδομές σταθερής ευρυζωνικότητας μέσω της ανάπτυξης οπτικών ινών σε όλη τη χώρα. Παράλληλα, οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, το ψηφιακό μετασχηματισμό και η ενίσχυση της εμπειρίας πελάτη, παραμένουν στον πυρήνα των προτεραιοτήτων της.