Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 13-Ιουν-2025 07:30

    Jackaroo: Ανοίγουν τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

    Jackaroo: Ανοίγουν τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ξανθής Γούναρη

    Με διπλό "χτύπημα" σε Αθήνα (στην Αγία Παρασκευή και στην Πανόρμου) και Θεσσαλονίκη (Μητροπόλεως και Αγίας Σοφίας) η αλυσίδα Jackaroo, στην οποία από 31/3 μέτοχος κατά 60% είναι ο όμιλος Vivartia, ενισχύει το δίκτυό της με τρία νέα καταστήματα, ενώ έχει προσθέσει στο δυναμικό της και κινητή καντίνα.

    Τα νέα σημεία του "πιο juicy και savage street food της Ελλάδας", όπως λέει ο ιδρυτής και εμπνευστής της εταιρείας Μιχάλης Μαντζουράνης, αλλά και οι χιλιάδες fans της που κάνουν ουρά σε καθημερινή βάση στα καταστήματα της, ανοίγουν 20 Ιουνίου στην Αγία Παρασκευή και τέλος Ιουνίου στο κέντρο της συμπρωτεύουσας. Στο τέλος του μήνα υποστηρίζεται από την εταιρεία ότι θα λειτουργήσει και το νέο κατάστημα στην Πανόρμου, δίπλα στον σταθμό του μετρό.

    Το νέο Jackaroo της Αγίας Παρασκευής, που εδρεύει στην ομώνυμη πλατεία και προήλθε από τη συνένωση δύο καταστημάτων –τα πρώην Σουβλίτσα και Chicken Stories-, έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες στους φανατικούς οπαδούς της αλυσίδας, καθώς το άνοιγμά του καθυστέρησε αρκετούς μήνες.  

    Εξίσου μεγάλο buzz αναμένεται να δημιουργήσει και το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη, σε έναν χώρο 250 τ.μ., ιδιαίτερα κεντρικό, που για 25 χρόνια λειτουργούσε υπό την ταμπέλα της δημοφιλούς αλυσίδας Τερκενλής. Όταν, μάλιστα, πέρυσι το γνωστό ζαχαροπλαστείο αποχώρησε από τον εν λόγω χώρο έγινε μεγάλη συζήτηση για τις απαιτήσεις των ιδιοκτητών σε ό,τι αφορά τα ενοίκια, με την εταιρεία να λέει ότι η απόφαση αυτή ελήφθη λόγω του μη βιώσιμου λειτουργικού κόστους του καταστήματος.

    Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα street food, που ξεκίνησε το 2018 από τον Πειραιά, διαθέτει πέντε σημεία στην Αττική (δύο στον Πειραιά, και από ένα σε Φωκίωνος Νέγρη, Νέο Κόσμο και Περιστέρι).

    Η καντίνα και το ρεκόρ

    Μάλιστα στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της παρουσίας της η αλυσίδα λάνσαρε εφέτος και κινητή καντίνα με στόχο το κοινό των συναυλιακών χώρων.

    Πρόσφατα η DoorDash, μητρικός όμιλος της πλατφόρμας Wolt, ξεπερνώντας τα 10 δισεκατομμύρια παραγγελίες κατέταξε το κατάστημα Jackaroo στην Κυψέλη πρώτο-πρώτο στη λίστα με τα σημεία με τις περισσότερες επαναλήψεις παραγγελιών (places people loved ordering from again and again). Οι ανταγωνιστές της ελληνικής αλυσίδας σ’ αυτή τη λίστα προέρχονται από τις ΗΠΑ, τη Λετονία και το Καζακστάν.
     
    Ταυτόχρονα, έχει κατακτήσει τρεις φορές το παγκόσμιο ρεκόρ ημερήσιων παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας Wolt, με 1.704 παραγγελίες delivery σε μία μόνο ημέρα σε ένα κατάστημα, μη συμπεριλαμβανομένων παραγγελιών από άλλες πλατφόρμες, take away και dine in.

    Το deal με τη Vivartia

    Το όραμα του ιδρυτή της αλυσίδας Jackaroo να φέρει στην Ελλάδα το αυθεντικό Αμερικάνικο fast food, υποστηρίζεται πλέον από τον όμιλο Vivartia με βασικό μέτοχο τη CVC Capital Partners.

    Με βάση πληροφορίες από την αγορά, το τίμημα που κατέβαλλε ο όμιλος Vivartia για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Jackaroo ανήλθε σε περίπου 10 εκατ. ευρώ. Ο Μιχάλης Ματζουράνης παραμένει μέτοχος διατηρώντας το 40% της αλυσίδας, διατηρώντας και τη διοίκηση.

    Γιατί λατρεύεται η Jackaroo

    Με "όπλο" το ποιοτικό και πρωτότυπο μενού, πλην όμως value for money τιμολογιακά, η αλυσίδα αρχικά βασίστηκε στα burger, ωστόσο μετά την πανδημία έριξε το βάρος της στο τηγανητό κοτόπουλο, που πλέον αποτελεί το 70% των πωλήσεων της, εξ ου και o χαρακτηρισμός της ως η ελληνική KFC.

    Jackaroo

    Σύμφωνα με τον εμπνευστή της ξεχωρίζει για την τεχνογνωσία και την πρωτοτυπία, με τα πρώτα sandwich 30cm και συνδυασμούς, όπως παγωτό με κοτόπουλο. Εκείνο όμως που μετράει για τους λάτρεις της Jackaroo, που το όνομά της σημαίνει βοηθός γελαδάρη στην Αυστραλία, είναι πως τίποτα δεν είναι μαγειρεμένο από πριν.

    Η Jackaroo είναι το δεύτερο επιτυχημένο εγχείρημα του Μιχάλη Ματζουράνη, καθώς είχε προηγηθεί το γνωστό μπεργκεράδικο "Μπαρ Μπεε Κιου" στη Φρεαττύδα, στον Πειραιά. Το κατάστημα αυτό γνώρισε τεράστια επιτυχία, φτάνοντας μέχρι την 10η θέση στη λίστα της αμερικάνικης ιστοσελίδας List 25, με τα 25 καλύτερα μπέργκερ στον κόσμο και το 2017 πουλήθηκε στην L’Artigiano.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ