Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 05-Ιουν-2025 01:30

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Το 2025 φέρνει κρίσιμες αλλαγές για χιλιάδες επιχειρήσεις

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Το 2025 φέρνει κρίσιμες αλλαγές για χιλιάδες επιχειρήσεις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Για τις περισσότερες επιχειρήσεις η ηλεκτρονική τιμολόγηση ήταν μέχρι σήμερα μία προαιρετική διαδικασία. Ωστόσο, εντός του 2025, τα δεδομένα μεταβάλλονται, καθιστώντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των συναλλαγών αναπόφευκτο. Ήδη ξεκίνησε η υποχρεωτική εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, ενώ πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το "πράσινο φως" για την επέκταση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B).

    Οι αλλαγές αυτές αυξάνουν σημαντικά τον αριθμό των επιχειρήσεων που οφείλουν ή θα χρειαστεί σύντομα να ψηφιοποιήσουν τις φορολογικές τους διαδικασίες. Με τη χώρα να βρίσκεται λίγα μόνο βήματα μακριά από την πλήρη ψηφιοποίηση των συναλλαγών, η υιοθέτηση υπηρεσίας Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από πιστοποιημένο πάροχο γίνεται επιβεβλημένη, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τις νεότερες νομοθετικές διατάξεις.

    Ποιες διαδικασίες γίνονται φέτος υποχρεωτικές και πότε

    Αυτή τη στιγμή, για το ΨΔΑ έχει ήδη ξεκινήσει η Α’ Φάση της υποχρεωτικής εφαρμογής του. Η Β’ Φάση θα ξεκινήσει την 1η Δεκεμβρίου 2025, ολοκληρώνοντας την μετάβαση από τα έντυπα παραστατικά διακίνησης αγαθών στα ψηφιακά.

    Η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2025, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Το σχετικό πλαίσιο βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διαμόρφωση, με στόχο η μετάβαση να γίνει σταδιακά, ξεκινώντας από μεγαλύτερες επιχειρήσεις και επεκτεινόμενη μελλοντικά και στις μικρότερες. Η πλήρης εφαρμογή του μέτρου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός διετίας, καθιστώντας την ηλεκτρονική τιμολόγηση τον κανόνα για τις B2B συναλλαγές.

    Τα οφέλη της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

    Η ηλεκτρονική τιμολόγηση ενισχύει τη διαφάνεια στις B2B συναλλαγές, συμβάλλοντας στην εξάλειψη πλαστών και εικονικών παραστατικών. Πέρα από τα οφέλη για το ελληνικό Δημόσιο, η ψηφιοποίηση των τιμολογίων δημιουργεί σημαντικά πλεονεκτήματα και στις επιχειρήσεις. Περνώντας στην εποχή των ηλεκτρονικών παραστατικών, μία επιχείρηση μπορεί να πετύχει σημαντική μείωση του λειτουργικού της κόστους μέσω αυτοματοποίησης διαδικασιών και εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων οι οποίοι μέχρι σήμερα σπαταλούνται για την έκδοση, αποστολή, και αρχειοθέτηση τιμολογίων.

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση με την αξιοπιστία της SOFTONE IMPACT

    Ακόμα και χωρίς την υποχρεωτικότητα, η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί στρατηγική επιλογή για κάθε επιχείρηση που επιδιώκει βελτίωση της αποδοτικότητας και μείωση του κόστους. Πλέον, η ανάγκη συμμόρφωσης με τη νομοθεσία καθιστά την υιοθέτησή της επιτακτική.

    Η μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση μπορεί να γίνει εξαιρετικά ομαλά για κάθε επιχείρηση, επιλέγοντας την υπηρεσία EINVOICING της SOFTONE IMPACT, πιστοποιημένου παρόχου από την ΑΑΔΕ. Η υπηρεσία υποστηρίζει την αυτόματη διαβίβαση των παραστατικών στη myDATA, διασφαλίζοντας την πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον νομικό πλαίσιο. Παράλληλα, καλύπτει την έκδοση, αποστολή και διαχείριση όλων των τύπων παραστατικών – B2B, B2C, B2G, καθώς και του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής – ανεξαρτήτως του χρόνου υποχρεωτικής εφαρμογής.

    Εκτός των τυπικών υποχρεώσεων που καλύπτει, το EINVOICING προσφέρει μία σειρά από επιπλέον πλεονεκτήματα. Το σύστημα συνεργάζεται απρόσκοπτα με οποιοδήποτε ERP και τα δεδομένα διαμοιράζονται μεταξύ των συστημάτων αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο. Κι όλα αυτά με μηδενική επένδυση σε hardware και μέγιστη ασφάλεια καθώς η πλατφόρμα βασίζεται σε cloud υποδομές.

    Η cloud υποδομή επιτρέπει επίσης στη SOFTONE IMPACT να προσφέρει συνεχή συμμόρφωση με κάθε νέα νομοθετική απαίτηση: με κάθε αλλαγή, η πλατφόρμα ενημερώνεται αυτόματα, ώστε οι επιχειρήσεις να παραμένουν πάντα έτοιμες να διαχειριστούν τα παραστατικά τους σωστά – σήμερα και στο μέλλον.

    Το EINVOICING προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης και κάθε κλάδου. 

    Επενδύοντας στην κορυφαία λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης, διασφαλίζετε τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και αυτοματοποιείτε κρίσιμες διαδικασίες, μειώνοντας λάθη και χρόνους διαχείρισης, με την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία της SOFTONE IMPACT.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING εδώ.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ