Παρασκευή, 25-Απρ-2025 08:08
Τι σηματοδοτεί η στρατηγική απόφαση για ένωση των brands Cosmote Telecom

Του Στάθη Βασιλόπουλου
Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης εκπροσώπων του Τύπου, είχε ξεδιπλώσει το πλάνο στρατηγικής που θα ακολουθήσει ο όμιλος με χρονικό ορίζοντα ως το 2023. Ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής περιελάμβανε και την περαιτέρω αξιοποίηση του brand Telekom.
Λίγους μήνες αργότερα, τον Μάρτιο, στο management team meeting της εταιρείας, όπου συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 στελέχη του ΟΤΕ από όλη την Ελλάδα, ο κ. Νεμπής επανάλαβε ότι για φέτος έχει μπει σε πρώτο πλάνο η αξιοποίηση της μάρκας Telekom, "που στέκεται δίπλα σε παγκόσμιους κολοσσούς και μπορεί να οδηγήσει και σε συνεργασίες με αυτούς". Όλα τα παραπάνω μετουσιώθηκαν και επισήμως χτες σε πράξη, με την ανακοίνωση του ομίλου ΟΤΕ ότι πλέον το brand της Cosmote ενώνεται με αυτό της Telekom και γίνεται πλέον Cosmote Telekom.
"Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας", ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, επισημαίνοντας ότι η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων.
"Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε", τόνισε.
Σύμφωνα με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο, η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών κάνει πιο γνωστό στο ελληνικό κοινό και το χρώμα Μagenta, που αποτελεί ταυτότητα του Telekom brand παγκοσμίως. Επισημαίνεται ότι η Telekom αναγνωρίζεται διεθνώς από το εταιρικό της χρώμα, ενώ η ονομασία "Magenta" αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της.
Η τρέχουσα αξία του brand εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Η νέα εμπορική μάρκα Cosmote Telekom συνοδεύεται από την υπογραφή "Συνδέουμε τον κόσμο σου", η οποία ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο εμπορικό μότο της Telekom, "Connecting your world".
Επίσης, συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, σε έναν από τους σημαντικότερους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Ευρώπη.
Να σημειωθεί ότι ο μητρικός όμιλος του ΟΤΕ, η γερμανική Telekom, διαθέτει περισσότερους από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις ενώ απασχολεί περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο. Έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες με "αιχμή του δόρατος" την αγορά των ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει θετικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται.
H ιστορία της Cosmote αρχίζει να γράφεται τον Απρίλιο του 1998 με την εμπορική λειτουργία της κινητής τηλεφωνίας του ομίλου ΟΤΕ στην Ελλάδα. Το 2015 καθιερώνεται η ενιαία μάρκα Cοsmote για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής τηλεφωνίας και internet. To 2023, τo σήμα "T" της Deutsche Telekom τοποθετείται κάτω από το λογότυπο του ομίλου στην πρόσοψη του Διοικητικού Μεγάρου ΟΤΕ, το 2023, σηματοδοτώντας την εκκίνηση της διαδικασίας για το rebranding. Πλέον, ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος προσθέτει ακόμα ένα κεφάλαιο στην πολυσήμαντη πορεία του, η οποία ξεκίνησε με την ίδρυσή του, το μακρινό 1949.