Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 14-Ιαν-2025 14:41

    Up Hellas: Η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για εταιρικά προνόμια και διαχείριση εξόδων

    Up Hellas: Η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για εταιρικά προνόμια και διαχείριση εξόδων
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αν κάτι διακρίνει την Up Hellas στην πολύχρονη πορεία της, είναι η καινοτομία και οι λύσεις που όχι μόνο διευκολύνουν την καθημερινότητα επιχειρήσεων και εργαζομένων, αλλά αλλάζουν και την επιχειρηματική τους κουλτούρα. Ο Γιάννης Κουντούρης και ο Ιωάννης Κόρσος, Sales Managers, μιλούν από τη δική τους σκοπιά για την εξέλιξη της εταιρείας και πώς οι υπηρεσίες προσωποποιούνται για τις ανάγκες των χρηστών. 

    - Έχετε διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία στον τομέα των ψηφιακών και τεχνολογικών λύσεων. Ποιους σταθμούς αυτής της πορείας ξεχωρίζετε;

    Γιάννης Κουντούρης: Κάνοντας μια αναδρομή στην πορεία που έχουμε διανύσει μέχρι σήμερα, θα πρέπει σίγουρα να γίνει αναφορά στην ψηφιοποίηση της δημοφιλέστερης λύσης που παρέχουμε, της Κάρτας Σίτισης Go For EAT. Με τον τρόπο αυτό προσφέραμε στους χρήστες της υπηρεσίας την ευελιξία να καλύψουν κάθε ανάγκη αναφορικά με τη σίτισή τους, δίνοντάς τους πρόσβαση σε πάνω από 50.000+ σημεία χρήσης της κάρτας πανελλαδικά και παρέχοντας επιπλέον δυνατότητες που κάνουν την εμπειρία χρήσης των καρτών ιδανική.

    Ένας σημαντικός σταθμός ήταν επίσης η δημιουργία του Up Portal, της πλατφόρμας παραγγελιών που εδώ και 5 χρόνια αποτελεί το βασικό εργαλείο για τους συνεργάτες μας. Μέσω του Up Portal, οι συνεργάτες μας έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε παραγγελίες, διαχείριση καρτών, τιμολόγια, καθώς και σε δεδομένα που αφορούν την ικανοποίηση των εργαζομένων τους από τις παροχές που τους παρέχουν.

    Ως τελευταίο χρονικά σταθμό θα ήθελα να αναφερθώ στη νέα λύση διαχείρισης εταιρικών εξόδων, Up Expense. Μέσω αυτής της λύσης, παρέχουμε τη δυνατότητα πλήρους ελέγχου και ψηφιοποίησης της διαδικασίας δημιουργίας εξοδολογίων, με κανόνες χρήσης, όρια και αναλυτικές αναφορές (reporting). Μια λύση που προσαρμόζεται καλύπτοντας ανάγκες από μια απλή κάρτα καυσίμων μέχρι μια σύνθετη κάρτα διαχείρισης εξόδων ταξιδιών σε Ελλάδα και εξωτερικό. 

    - Ποια ήταν η ανταπόκριση των πελατών σας όταν λανσάρατε την κάρτα σίτισης Go For EAT και πώς οι ανάγκες και οι απαιτήσεις διαφοροποιήθηκαν στο πέρασμα του χρόνου;

    Γ. Κ.: Σίγουρα η πρώτη διαπίστωση ήταν ότι τη νέα λύση την αγκάλιασε πολύ γρήγορα η αγορά, τόσο οι υπάρχοντες συνεργάτες όσο και οι υποψήφιοι. Για την 
    Up Hellas ήταν η αλλαγή σελίδας, καθώς μέχρι εκείνη τη στιγμή η υπάρχουσα λύση των διατακτικών δεν προσέφερε κάτι διαφορετικό από τις υπάρχουσες λύσεις και περιόριζε σημαντικά τους χρήστες στην κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών. Οι κάρτες σίτισης Go For EAT αποτελούν μέχρι και σήμερα την πιο ευέλικτη και εύκολη λύση για τον χρήστη στην παροχή σίτισης, προσφέροντας χιλιάδες επιλογές, που καλύπτουν κάθε ανάγκη.

    Σίγουρα δεν υπήρξε εφησυχασμός, καθώς από την επόμενη κιόλας ημέρα σχεδιάζαμε και συνεχίζουμε να δουλεύουμε καθημερινά στη βελτίωση της λύσης, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο την παροχή ευέλικτων λύσεων για τους συνεργάτες μας και τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των χρηστών που τις απολαμβάνουν. Σε αυτό το πνεύμα, δώσαμε αρχικά στους συνεργάτες μας την ευελιξία και αυτονομία που προσφέρει η πλατφόρμα παραγγελιών Up Portal, καθώς διαπιστώσαμε την καθημερινή δυσκολία και το διαχειριστικό κόστος που δημιουργούσαν οι παλαιότερες διαδικασίες.

    Αναφορικά με τους χρήστες των καρτών, δημιουργήσαμε μια ευέλικτη και φιλική προς τον χρήστη εφαρμογή, μέσα από την οποία απολάμβαναν επιπλέον επιβραβεύσεις από συναλλαγές, δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων μεταξύ καρτών για τις καθημερινές συναλλαγές τους, καθώς και πλήρη διαχείριση των καρτών τους.

    - Ποιος είναι ο ρόλος της τεχνολογίας στην ανάπτυξη των προϊόντων και στη διαμόρφωση εμπειρίας του χρήστη; 

    Ιωάννης Κόρσος: Απλά καθοριστικός – η χρήση των τελευταίων τεχνολογιών είναι αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης των νέων προϊόντων της Up Hellas, καθώς και της εμπειρίας των χρηστών. Στην Up Hellas έχουμε μια διευρυμένη τεχνολογική ομάδα, που συνεχώς ενισχύεται και αναπτύσσεται, η οποία έχει εστιάσει σε αυτούς τους δύο παράγοντες. Αναπτύσσουμε καινούργια προϊόντα, όπως για παράδειγμα η τελευταία προσθήκη της Up Expense, με κύριους άξονες την καινοτόμα σκέψη των ανθρώπων μας, την αυτοματοποίηση της καθημερινής μας λειτουργίας, αλλά και την υψηλότατου επιπέδου ανάλυση δεδομένων για την κατανόηση των τάσεων της ελληνικής αγοράς και των προτιμήσεων των συνεργατών και των χρηστών των καρτών μας.

    Μέσω της τεχνολογίας, προσωποποιούμε τις υπηρεσίες μας προσαρμόζοντάς τες στις ανάγκες των χρηστών μας και τα ζητούμενα των συνεργατών μας. Έχουμε καταφέρει να κάνουμε τόσο την πλατφόρμα διαχείρισης όσο και το app των χρηστών των καρτών μας απόλυτα φιλικά και πλήρως προσβάσιμα προς όλους.

    Πέραν της τεχνολογίας, είναι εξαιρετικά σημαντικό να τονιστεί και ο ανθρώπινος παράγοντας, που δεν λείπει από τη διάδραση με την Up Hellas – οι χρήστες των καρτών και οι επιχειρήσεις εξυπηρετούνται από την πολύπειρη ομάδα του customer service σε καθημερινή βάση.

    - Το τελευταίο σας προϊόν είναι η κάρτα Up Expense. Πώς έχει βοηθήσει τις επιχειρήσεις;

    Ι. Κ.: Μέσω των καρτών Up Expense παρέχουμε στους συνεργάτες μας έναν νέο, εύκολο και ευέλικτο τρόπο να διαχειρίζονται τα εταιρικά τους έξοδα. Είναι ένα προϊόν το οποίο σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε από την τεχνολογική ομάδα της Up Hellas. Οι επιχειρήσεις απλοποιούν τις διαδικασίες καταγραφής και απόδοσης των εξόδων τους μέσω της πολύ εύχρηστης πλατφόρμας μας, έχουν ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται και έχουν τη δυνατότητα να εξάγουν αναλυτικές αναφορές χρήσης των καρτών Up Expense. Αρκετοί συνεργάτες μας έχουν εκτιμήσει και την ευχέρεια δημιουργίας ξεχωριστών poοl accounts στην πλατφόρμα της Up Expense, καθώς τους έχει βοηθήσει σημαντικά στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης των εξόδων τους ανά κέντρο κόστους.

    Επίσης, οι εργαζόμενοι γλιτώνουν χρόνο σε σχέση με τις παραδοσιακές γραφειοκρατικές διαδικασίες σκανάροντας το qr code των αποδείξεων και ανεβάζοντάς τες στην πλατφόρμα διαχείρισης, τραβώντας απλά μία φωτογραφία τους μέσω του app στο κινητό τους.

    Η αυτοματοποίηση όλων των παραπάνω διαδικασιών γλιτώνει πολύ χρόνο από όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα σε μια επιχείρηση και κάνει εύκολη τη ζωή των εργαζομένων που έχουν τα εταιρικά έξοδα στην καθημερινότητά τους και, φυσικά, της οικονομικής διεύθυνσης.

    - Υποθέτουμε πως δεν θα σταματήσετε να καινοτομείτε. Τι νέο ετοιμάζετε και πώς φαντάζεστε το μέλλον της Up Hellas; 

    Γ. Κ. & Ι. Κ.: Το μέλλον της Up Hellas δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει επιτυχημένα στοιχεία του σήμερα, όπως τον στόχο μας να προσφέρουμε ευελιξία και αυτονομία στους συνεργάτες μας, σε συνδυασμό με την καινοτομία και την τεχνολογική εξέλιξη. Για την Up Hellas το αύριο σημαίνει περισσότερες δυνατότητες, προσωποποιημένες λύσεις που θα καλύπτουν την ανάγκη όχι μόνο του κάθε συνεργάτη μας, αλλά και του κάθε μεμονωμένου χρήστη των λύσεών μας. Το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε στο άμεσο μέλλον λύσεις που θα αποτελούν από μόνες τους προτάσεις για τις παροχές του αύριο. Θα αποτελούν ιδέες προς τα αντίστοιχα τμήματα πώς θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μέσα από τις παροχές το ιδανικό περιβάλλον εργασίας.

    Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τις υπάρχουσες υπηρεσίες που αφορούν τη διαχείριση εταιρικών εξόδων και το wellbeing, και να τις προσαρμόζουμε στις απαιτήσεις της εποχής.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ