Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 24-Δεκ-2024 09:00

    Koτόπουλα Αγγελάκης: Επενδύσεις 30 εκατομμυρίων ευρώ και στόχος να φτάσει τα 50 εκατομμύρια σε πωλήσεις

    Koτόπουλα Αγγελάκης: Επενδύσεις 30 εκατομμυρίων ευρώ και στόχος να φτάσει τα 50 εκατομμύρια σε πωλήσεις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Επενδυτικό πλάνο 30 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο δεν περιορίζεται μόνο σε έναν τομέα, αλλά αφορά το σύνολο της καθετοποιημένης λειτουργίας της, έχει ξεκινήσει ήδη να υλοποιεί από το 2023 και ολοκληρώνει στο τέλος του 2025, η εταιρεία παραγωγής κοτόπουλου, Αγγελάκης. Όπως λέει στο Capital.gr η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας, Έλενα Καραγιάννη, "βασικοί άξονες του σχεδίου είναι η επέκταση των κτιριακών μας εγκαταστάσεων, ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν τον τριπλασιασμό της παραγωγικότητάς μας, η εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής και συσκευασίας, αλλά και η δημιουργία μονάδας ready to cook προϊόντων. Περιλαμβάνει, επίσης, τον εκσυγχρονισμό στις υφιστάμενες φάρμες εκτροφής αλλά και τη δημιουργία νέων, την ψηφιακή μετάβαση της εταιρείας και βέβαια την πράσινη ανάπτυξη και τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος μέσα από βιώσιμες πρακτικές. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που θα φέρει ριζικές αλλαγές στην εταιρεία μας, ενισχύοντας την αποδοτικότητά μας, καθιστώντας μας ακόμη πιο καινοτόμους αλλά και ανταγωνιστικούς στην εγχώρια και διεθνή αγορά”. 

    Σύμφωνα με την ίδια, το 2024 αποτέλεσε για την Αγγελάκης χρονιά σταθεροποίησης και στρατηγικού σχεδιασμού, ενόψει των επενδύσεων που υλοποιούνται. "Είμαστε σε ένα στάδιο εδραίωσης των υφιστάμενων συνεργασιών μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και δημιουργίας στέρεων βάσεων για την περαιτέρω γεωγραφική και επιχειρηματική επέκτασή της εταιρείας τα επόμενα χρόνια. Φτάνοντας στο τέλος του χρόνου, φαίνεται ότι τα οικονομικά μας αποτελέσματα θα ξεπεράσουν τα προβλεπόμενα", συμπληρώνει.

    O στόχος των 50 εκατομμυρίων ευρώ

    Η εταιρεία είχε θέσει στόχο για κύκλο εργασιών στα 50 εκατομμύρια ευρώ. Η ίδια επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι: "Χωρίς να θέλουμε να φανούμε υπερβολικά αισιόδοξοι, με τα σημερινά δεδομένα, φαίνεται ότι ο στόχος μας των 50 εκατομμυρίων σε κύκλο εργασιών θα επιτευχθεί και νωρίτερα από το 2026, καθώς όσο προχωράει το επενδυτικό πρόγραμμα, τόσο αυξάνονται οι δυνατότητες και οι προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα. Κάθε στάδιο που ολοκληρώνεται, μας φέρνει όλο και πιο κοντά στην επίτευξη των βραχυπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων στόχων μας, και πιστεύουμε ότι η διετία 2025 - 2026 θα αποτελέσει ορόσημο για την εταιρεία μας”.

    Παρουσία σε περισσότερες από 10 χώρες της Μέσης Ανατολής

    Ένας τομέας στον οποίο αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια η Αγγελάκης είναι οι εξαγωγές. Οι διεθνείς πωλήσεις αποτελούν περίπου το 10% του κύκλου εργασιών της. Σύμφωνα με την κυρία Καραγιάννη τα προϊόντα "Αγγελάκης” και το πατενταρισμένο Ελαιοπουλάκι®, έχουν ήδη ταξιδέψει σε περισσότερες από 10 χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ασίας και της Κεντρικής Ευρώπης, καταγράφοντας μια αξιοσημείωτη πορεία ιδίως την τελευταία τριετία. 

    "Το 2024 ήταν μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από σημαντικές προκλήσεις στον τομέα των εξαγωγών λόγω της έντονης αναστάτωσης που υπήρξε στις μεταφορές, η οποία αύξησε τόσο τον χρόνο όσο και το κόστος των παραδόσεων, με αποτέλεσμα να παρατηρηθεί μια προσωρινή μείωση στα μεγέθη”, διευκρινίζει μεταξύ άλλων. 

    Η εμπορική διευθύντρια της "Αγγελάκης” επισημαίνει ότι ο στόχος για τη χρονιά που έρχεται είναι αφενός η περαιτέρω διείσδυση στις υφιστάμενες αγορές, τόσο στα υπάρχοντα κανάλια όσο και σε νέα, αφετέρου η ενίσχυση του γεωγραφικού αποτυπώματος της εταιρείας. "Στο πλαίσιο αυτό γίνεται στοχευμένη και συντονισμένη προσπάθεια για τη διεύρυνση της τοποθέτησης των προϊόντων μας στο οργανωμένο λιανεμπόριο τόσο εντός όσο και εκτός Ευρώπης. Ήδη από το δεύτερο εξάμηνο του 2024, τα προϊόντα "Ελαιοπουλάκι®” ή αλλιώς "OliVchicken®” είναι διαθέσιμα στις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανεμπορίου στο Hong Kong, ενώ εδώ και λίγες μέρες ξεκίνησε η συνεργασία μας με μεγάλο λιανέμπορο στη Βουλγαρία”. 

    Κοτοπουλα Αγγελακης

    KFC: Αδιάλειπτη συνεργασία τα τελευταία 25 χρόνια

    Εκτός από το οργανωμένο λιανεμπόριο και τα σούπερ μάρκετ, η "Αγγελάκης” διατηρεί σημαντική παρουσία στον τομέα της εστίασης. H KFC είναι μια από τις μακροβιότερες συνεργασίες, καθώς μετράει 25 χρόνια. "Από το 1999, η εταιρεία μας προμηθεύει καθημερινά τα καταστήματα KFC στην Ελλάδα με τα φρέσκα ελληνικά κοτόπουλα Αγγελάκης. Κι όπως είναι φυσικό, μέσα από αυτή τη συνεργασία, η οποία μας τιμάει ιδιαίτερα, εξελιχθήκαμε σημαντικά κι εμείς, καθώς μιλάμε για ένα παγκόσμιο brand που θέτει πολύ αυστηρές προδιαγραφές στους συνεργάτες του, εφαρμόζοντας ενδελεχείς ελέγχους σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας”. 

    "Η εταιρεία που έχει τα δικαιώματα ανάπτυξης του σήματος της αλυσίδας εστιατορίων KFC στην Ελλάδα είναι η Food Plus AEBE, η οποία αποτελείται από μια ομάδα με πάθος και διάθεση για δημιουργία. Στο παρελθόν είχαμε συνεργασία και με δικαιοπάροχους στο εξωτερικό, ωστόσο βλέποντας την απήχηση του brand KFC στην Ελλάδα να μεγαλώνει, επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στη συγκεκριμένη αγορά, τιμώντας την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και συνεχίζει να μας δείχνει η Food Plus όλα αυτά τα χρόνια. Με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος, θα έχουμε τη δυνατότητα να υποστηρίξουμε με συνέπεια κι άλλες αγορές και είμαστε πάντα ανοιχτοί σε νέες προοπτικές συνεργασίας”.

    Η είσοδος στα "ready to cook” προϊόντα

    Ενισχύοντας τη γκάμα των διαθέσιμων κωδικών της η επιχείρηση έχει προγραμματίσει την είσοδό της στα "ready to cook προϊόντα”. Όπως επισημαίνει η κυρία Καραγιάννη, "στην Αγγελάκης επενδύουμε συστηματικά στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Μελετάμε καθημερινά τις τάσεις της αγοράς, σε διεθνές επίπεδο, αναζητώντας αυτό που θα δώσει πραγματική αξία και θα βελτιώσει σημαντικά τη ζωή και την καθημερινότητα των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη στιγμή έχουμε σε επίπεδο R&D πάνω από 10 κωδικούς προϊόντος, οι οποίοι στο σύνολό τους είναι ready to cook”. 

    Kατά την ίδια, το "ready to cook” είναι μια τάση που κυριαρχεί παγκοσμίως, την οποία ήδη ακολουθεί η Αγγελάκης, "προσφέροντας διαφοροποιημένες, ολοκληρωμένες προτάσεις που κυριολεκτικά λύνουν τα χέρια των καταναλωτών που αναζητούν την ευκολία και την ταχύτητα σε συνδυασμό με τις αγνές πρώτες ύλες, τα clean label προϊόντα και τις υγιεινές επιλογές. Και σε ό,τι κι αν κάνουμε, διατηρούμε πάντα στο επίκεντρο τη σταθερά κορυφαία γεύση και ποιότητα των προϊόντων μας”.

    Τρεις Ειδικές Πτηνοτροφικές Εκτροφές πιστοποιημένες από τον Agrocert

    Δεδομένου ότι ένα από πιο γνωστά προϊόντα της εταιρείας είναι το "Ελαιοπουλάκι®”, το οποίο είναι ένα πατενταρισμένο κοτόπουλο, στη διατροφή του οποίου χρησιμοποιείται ελαιόλαδο, η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί. Ήδη σύμφωνα με την Έλενα Καραγιάννη έχει αναπτύξει τρεις Ειδικές Πτηνοτροφικές Εκτροφές (ΕΠΕ), όλες πιστοποιημένες από τον αρμόδιο Οργανισμό Πιστοποίησης και Επίβλεψης Γεωργικών Προϊόντων "Agrocert”.

    Συγκεκριμένα:

    Τα κοτόπουλα Αγγελάκης, τα οποία είναι πιστοποιημένα για τη διατροφή τους με 100% φυτικές τροφές, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

    Το Ελαιοπουλάκι®, το οποίο είναι πιστοποιημένο για τη διατροφή του που στηρίζεται σε 100% φυτικές τροφές, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, εκ των οποίων το 55% είναι καλαμπόκι και το 2% ελαιόλαδο.

    Το Χωρικό, το οποίο είναι πιστοποιημένο για τη διατροφή του με 100% φυτικές τροφές, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία εκ των οποίων το 55% είναι καλαμπόκι.

    "Η διαφοροποίηση και η πρωτοπορία αποτελούσαν ανέκαθεν θεμελιώδη στοιχεία του DNA μας, καθώς όλο το φάσμα των προϊόντων μας έχει να επιδείξει καινοτομίες. Με την ίδια προσήλωση για εξέλιξη, συνεχή βελτίωση και καινοτομία, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε σε κάθε νέο μας βήμα, σε κάθε νέο μας προϊόν”, καταλήγει. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ