Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 14-Δεκ-2024 08:19

    Technogym: Στα 6,3 δισ. της παγκόσμιας αγοράς ευεξίας ποντάρει το brand του ομίλου Φάις

    Technogym: Στα 6,3 δισ. της παγκόσμιας αγοράς ευεξίας ποντάρει το brand του ομίλου Φάις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Μία σημαντική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη προσφέρει στον όμιλο Φάις η παγκόσμια τάση για υπηρεσίες ευεξίας και αλλαγή του τρόπου ζωής, κάτι που αποκρυσταλλώνεται μέσα από την αποκλειστική αντιπροσώπευση της ιταλικής εταιρείας εξοπλισμού γυμναστικής πολυτελείας, Technogym. Να σημειωθεί ότι η Technogym περιήλθε στην ομπρέλα του ομίλου Φάις το 2019, ως διάδοχη κατάσταση στη μετά Folli Follie εποχή, η οποία αντιπροσώπευε τη μάρκα στην Ελλάδα έως τότε. Η Technogym έχει αναλάβει να εξοπλίσει σημαντικές ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας με τα προϊόντα της όπως είναι για παράδειγμα το Divani Apollon Palace & Thalasso στο Καβούρι. 

    Η δραστηριότητα της Technogym υπάγεται στην Unlimited Sport Α.Ε., η οποία εκτός της Technogym διαχειρίζεται brands που διαθέτει στην Ελλάδα ο όμιλος Φάις, όπως είναι η UGG αλλά και η Under Armour. H εν λόγω εταιρεία εμφάνισε το 2023 σημαντική αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2022 στα επίπεδα του 23% με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται στα 60,29 εκατομμύρια ευρώ από 48,85 εκατομμύρια ευρώ. Αύξηση στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brand της εταιρείας αλλά το brand της Under Armour είναι αυτό που έδωσε την μεγαλύτερη ώθηση με αύξηση 25% στις χονδρικές πωλήσεις, 32% στις λιανικές πωλήσεις. Επίσης αναφορικά με το brand UGG, οι χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% ενώ παράλληλα οι πωλήσεις του brand Technogym αυξήθηκαν κατά 39%. Τα ανωτέρω είχαν σαν αποτέλεσμα ο EBITDA της χρήσης 2023 ανήλθε σε 13,33 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 36% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα κέρδη προ φόρων της Unlimited Sport το 2023 ανήλθαν στα 6,18 εκατομμύρια ευρώ από 6,9 εκατομμύρια ευρώ το 2022. 

    Σε ό,τι αφορά την Technogym περίπου το 50% των πωλήσεών της προέρχεται από τον ξενοδοχειακό τομέα, όπως ανέφεραν στο Capital.gr πηγές της εταιρείας, ενώ διατηρεί παρουσία με την παροχή εξοπλισμού σε επιχειρήσεις, ιδιώτες αλλά και γυμναστήρια. 

    Στα 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια η παγκόσμια αγορά ευεξίας

    Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι η παγκόσμια αγορά ευεξίας σύμφωνα με στοιχεία του Global Wellness Institute ανήλθε σε αξία στα 6,3 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και αναμένεται ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,3% έως και το 2028. Εξετάζοντας επιμέρους τομείς της παγκόσμιας αγοράς ευεξίας, στο διάστημα των ετών 2019-2023 η φυσική δραστηριότητα αυξήθηκε κατά 12%, οι δαπάνες που σχετίζονται με την πνευματική ευεξία κατά 11%, οι δαπάνες για υγιεινή διατροφή κατά 18%, ενώ κατά 70% αυξήθηκαν οι δαπάνες για υγεία, πρόληψη και προσωποποιημένες ιατρικές υπηρεσίες στο ίδιο διάστημα. 

    Καθοριστικός ο ρόλος του τουρισμού ευεξίας

    Έναν σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της βιομηχανίας ευεξίας σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελεί ο τουρισμός, καθώς ο τουρισμός ευεξίας αύξησε τα έσοδά του κατά 30% την τελευταία διετία, φτάνοντας τα 830,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, ποσό αυξημένο κατά 119% σε σχέση με το 2019, με βάση τα στοιχεία του Global Wellness Institute. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα επενδύουν στον τομέα του "wellness", όπως είναι η διεθνής ονομασία της ευεξίας, διαπιστώνοντας μάλιστα ότι με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 65% για όσους προσφέρουν αυξημένες υπηρεσίες ευεξίας σε σύγκριση με όσους παρέχουν περιορισμένες ή και καθόλου υπηρεσίες αυτής της μορφής με βάση τα στοιχεία του RLA Global, του οργανισμού που ασχολείται με την ολοκληρωμένη συμβουλευτική διαχείρισης υπηρεσιών που ειδικεύεται στη φιλοξενία, την αναψυχή, τον τουρισμό και τον προγραμματισμό προορισμών. Επίσης με βάση στοιχεία του Global Wellness Institute έχει διαπιστωθεί ότι οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για την ευεξία τους, ξοδεύουν κατά περίπου 40% περισσότερο σε σχέση με τους παραδοσιακούς ταξιδιώτες. Επιπλέον, τουλάχιστον το 60% των καταναλωτών θεωρούν πολύ ή πάρα πολύ σημαντικό να αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες, τα οποία τους βοηθούν να μεγαλώνουν υγιώς και να έχουν μακροζωία. 

    Θα πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι το 39% των υψηλού εισοδήματος καταναλωτών, έκλεισε ένα ταξίδι με επίκεντρο την ευεξία και την αναζωογόνηση εντός του 2023. Για την παγκόσμια αγορά wellness οι millennials – γεννημένοι μεταξύ 1981 και 1996 – αλλά και οι εκπρόσωποι της γενιάς Gen Z – γεννημένοι μεταξύ 1995 και 2012 – αναζητούν όσο το δυνατόν περισσότερο ταξιδιωτικές εμπειρίες και υπηρεσίες που να σχετίζονται με την ευεξία τους. 

    Η Technogym έχει έδρα την Cesena. Ιδρύθηκε το 1983 από τον Nerio Alessandri. Έχει διαθέσει τα προϊόντα της σε περισσότερα από 55.000 σημεία παγκοσμίως, σε 35.000 κέντρα ευεξίας και σε περίπου 20.000 ιδιωτικές κατοικίες. Η εταιρεία απασχολεί 2.000 άτομα σε 14 υποκαταστήματα στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ασία, τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία και τη Νότια Αμερική και εξάγει το 90% του κύκλου εργασιών της σε 100 χώρες. Η Technogym ήταν ο αποκλειστικός και επίσημος προμηθευτής των προπονητικών κέντρων αθλητών στις τελευταίες οκτώ διοργανώσεις των Ολυμπιακών Αγώνων από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ έως τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020.

    To 2023 είχε έσοδα 808 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένα κατά 12% σε σχέση με το 2022, προσαρμοσμένο EBITDA στα 152 εκατ. ευρώ (αυξημένο κατά 15%) και 78 εκατ. ευρώ προσαρμοσμένο κέρδος (+18% σε σχέση με το 2022). 
     

     
    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ