Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 09-Οκτ-2024 10:15

    Β. Κουτεντάκης (Πειραιώς): "Με εντατικούς ρυθμούς η μετάβαση σε ένα σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο"

    Β. Κουτεντάκης (Πειραιώς): "Με εντατικούς ρυθμούς η μετάβαση σε ένα σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο"
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αγγελικής Βελεσιώτη

    Ήταν μόλις πριν από τρεις μήνες όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς, κ. Χρήστος Μεγάλου, έχοντας οδηγήσει με ασφάλεια την τράπεζα σε ένα νέο μονοπάτι που χαρακτηριζόταν από την εξυγίανση του ισολογισμού της και την αποεπένδυση του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), παρουσίαζε στους εκπροσώπους του Τύπου τη νέα εταιρική ταυτότητα. Μία ταυτότητα που, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, "αντανακλά τη φιλοσοφία της νέας Πειραιώς, στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται ο άνθρωπος, ο πελάτης, η κοινωνία". 

    Έκτοτε, η τράπεζα υλοποιεί με εντατικό ρυθμό το στρατηγικό της σχέδιο για τη μετάβαση του δικτύου καταστημάτων της σε ένα σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο. 

    "Στόχος είναι να προσφέρουμε μια τραπεζική εμπειρία που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις κάθε πελάτη, σε ένα μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον", τονίζει στο Capital.gr ο κ. Βασίλης Κουτεντάκης, Executive General Manager και Executive Member of the BoD της Πειραιώς, σημειώνοντας πως ήδη έχει ολοκληρωθεί ο μετασχηματισμός σε 140 καταστήματα, από τα περισσότερα από 350 που αριθμεί το δίκτυο της τράπεζας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό δε, μέχρι τα μέσα του 2025 θα έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση στο νέο μοντέλο για το σύνολο των καταστημάτων.

    Σύμφωνα με τον κ. Κουτεντάκη, "η τραπεζική εμπειρία του πελάτη στο νέο κατάστημα αναβαθμίζεται χάρη στη χρήση των πιο σύγχρονων ψηφιακών μέσων που υπάρχουν στην αγορά, τα οποία ενισχύουν ακόμα περισσότερο την προσωποκεντρική προσέγγιση που χαρακτηρίζει την κουλτούρα της Πειραιώς". 

    Πιο αναλυτικά, στο νέο κατάστημα ο εξειδικευμένος τραπεζικός σύμβουλος υποδέχεται τον πελάτη στην είσοδο και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει, ενώ οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά, με τη βοήθεια του προσωπικού, όταν χρειαστεί. "Η προσωπική σχέση ανάμεσα στο τραπεζικό στέλεχος και τον πελάτη βρίσκεται στον πυρήνα του σχεδιασμού και της λειτουργίας του νέου καταστήματος" επισημαίνει ο κ. Κουτεντάκης και προσθέτει: "Το νέο κατάστημα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη με τον τραπεζικό σύμβουλο και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Έτσι επιτυγχάνεται η καλύτερη επιλογή των προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν σε κάθε ανάγκη των πελατών". Σε αυτό συμβάλλουν οι κατάλληλα διαμορφωμένοι κλειστοί χώροι που διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα του πελάτη. 

    Πως όμως ανταποκρίνονται οι πελάτες στη νέα αυτή τραπεζική εμπειρία που προσφέρει η Πειραιώς; "Χάρη στην ψηφιακό μετασχηματισμό της τράπεζας, έχει επιτευχθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη στο συντομότερο δυνατό χρόνο. Με την ψηφιοποίηση όλο και περισσότερων λειτουργιών υπάρχει δραστική μείωση των αναγκαίων εντύπων και ως εκ τούτου έχει μειωθεί σημαντικά ο χρόνος ολοκλήρωσης των συναλλαγών. Αυτό συμβάλλει στο να μειωθεί και το ενεργειακό αποτύπωμα της τράπεζας" αναφέρει ο κ. Κουτεντάκης. 

    Σύμφωνα με τον ίδιο, "ένα από τα σημαντικότερα μηνύματα που έχει λάβει η Πειραιώς από την πελατειακή της βάση είναι ότι πρέπει να υπάρχει λιγότερη γραφειοκρατία και λίγο μεγαλύτερη ευελιξία. Κάτι το οποίο επιτυγχάνεται, καθώς όσο προχωράει ο μετασχηματισμός της τράπεζας, τόσο μειώνεται περαιτέρω ο χρόνος των συναλλαγών και της εξυπηρέτησης. Προς αυτή την κατεύθυνση, η Πειραιώς μέσα στην επόμενη τριετία, αναμένεται να πραγματοποιήσει τεχνολογικές επενδύσεις, ύψους 450 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων πάνω από 200 εκατ. ευρώ κατευθύνονται στην ανάπτυξη εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που θα ενισχύσουν την παραγωγικότητα και τον συμβουλευτικό χαρακτήρα της τράπεζας, προσφέροντας ακόμα πιο προσωποποιημένες και αποδοτικές λύσεις στους πελάτες μας", καταλήγει ο κ. Κουτεντάκης.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ