18:51 10/09
Τουρκία και Ιταλία ενώνουν δυνάμεις: Η Saipem ξεκινά την γ' φάση του πρότζεκτ φυσικού αερίου στον Εύξεινο Πόντο
Η Τουρκία επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στο υπεράκτιο κοίτασμα φυσικού αερίου Sakarya.
Σημαντική άνοδο εμφάνισαν τα κέρδη μετά από φόρους της FG Europe για την περίοδο του εννεαμήνου. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 12,10 εκατ. ευρώ από 2,89 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Παράλληλα, τα προ φόρων κέρδη της FG Europe ανήλθαν στα 17,10 εκατ. ευρώ από 4,25 εκατ. ευρώ πέρυσι, διαμορφούμενα ως ποσοστό επί των πωλήσεων σε 13,29% έναντι 3,51% αυτών του αντίστοιχου 9μήνου του 2006.
Το περιθώριο καθαρού κέρδους σε 9,40% έναντι 2,38% του αντίστοιχου 9μήνου του 2006. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 31,05 εκατ. ευρώ έναντι 15,62 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση 98,78%.
Ο συντελεστής μικτού κέρδους (Σ.Μ.Κ.) το 9μηνο, διαμορφώθηκε σε 24,13% έναντι 12,89% του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 87,20%. Τα κέρδη προ φόρων αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 230,31% ανερχόμενα σε 18,96 εκατ. ευρώ έναντι 5,74 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2006.
Ο δείκτης EBITDA διαμορφώθηκε το 9μηνο του 2007 σε 14,73% έναντι 4,74% αυτού του 9ήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση κατά 210,76%.
Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου περιλαμβανομένων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας, σημαντικά ενισχυμένα, ανήλθαν σε 42,12 εκατ. ευρώ διαμορφώνοντας το δείκτη Ξένα/ Ίδια την 30η Σεπτεμβρίου 2007, σε 2,45 φορές έναντι 2,84 φορές, αυτού της 30ης Σεπτεμβρίου του 2006.
Ο κύκλος εργασιών το 9μηνο του 2007 ανήλθε σε 128,68 εκατ. έναντι 121,16 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου 9μήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 6,20%. Οι πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών ανήλθαν σε 98,95 εκατ. ευρώ έναντι 52,95 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2006, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 87%, συμμετέχοντας πλέον στο σύνολο των πωλήσεων της FG Europe με ποσοστό 77% έναντι συμμετοχής 44% στις πωλήσεις του 9μήνου του 2006.
Αναλυτικότερα κατά τομέα, οι πωλήσεις της FG Europe έχουν ως εξής:
- Ο τομέας του κλιματισμού σημείωσε αύξηση 103%. Οι πωλήσεις του τομέα ανήλθαν σε 83,47 εκατ. ευρώ, έναντι 41,11 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2006. Οι πωλήσεις στην εσωτερική αγορά αυξήθηκαν κατά 110% (53,96 εκατ. ευρώ έναντι 25,70 εκατ. ευρώ του 9ήνου του 2006) και οι εξαγωγές σε Βαλκάνια - Ιταλία κατά 93% (29,32 εκατ. ευρώ έναντι 15,21 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2006).
- Στις λευκές συσκευές οι πωλήσεις των προϊόντων SHARP ανήλθαν σε ευρώ 4,42 εκ. έναντι ευρώ 3,38 εκ. του 9μήνου του 2006 αυξημένες κατά 20% ενώ οι πωλήσεις των προϊόντων ESKIMO αυξημένες κατά 8%, ανήλθαν σε ευρώ 4,66 εκ..
- Οι πωλήσεις των Consumer Electronics της SHARP αυξήθηκαν σε ποσοστό 101% ανερχόμενες σε ευρώ 5,69 εκ. έναντι ευρώ 2,83 εκ. του 9μήνου του 2006.
Στο πλαίσιο της πολιτικής για σταδιακή μείωση των πωλήσεων του τομέα της καρτοκινητής τηλεφωνίας, μείωση κατά 57% σημείωσαν οι πωλήσεις του τομέα, διαμορφώνοντας πλέον το ποσοστό συμμετοχής τους στο σύνολο των πωλήσεων της εταιρείας, σε 23%.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, για το σύνολο του 2007 η Διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι:
Το EBITDA, βάσει της αυξημένης πλέον συμμετοχής των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών στη νέα σύνθεση των πωλήσεων, "αναμένεται να ανέλθει σε ευρώ 21,00 εκ. έναντι ευρώ 27 εκ. του 2006 σημειώνοντας αύξηση 235%. Ο δείκτης EBITDA από 4% που ήταν το 2006 αναμένεται να ξεπεράσει το 13%".
Τα κέρδη ανά μετοχή αναμένεται να ανέλθουν σε 0,25 ευρώ έναντι 0,05 ευρώ του 2006, αυξημένα κατά 400%. Λόγω της αυξημένης κερδοφορίας αναμένεται σημαντική αύξηση του μερίσματος που θα διανεμηθεί στους μετόχους το 2008.