Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Οκτ-2007 08:59

    Audiovisual: Ετοιμάζει "προβολές" στη Σερβία

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Επενδυτικό σχέδιο για την ανάπτυξη multiplex στη Σερβία και το Μαυροβούνιο υλοποιεί την περίοδο αυτή η Audiovisual που διαχειρίζεται και αναπτύσσει τους πολυκινηματογράφους Ster Cinemas και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ταινιών σε dvd στην εγχώρια αγορά.

    Οι πρώτοι πολυκινηματογράφοι της Ster Cinemas εκτός ελληνικής αγοράς κατασκευάζονται από το σερβικό όμιλο Delta Holding στο Βελιγράδι και την Ποντγκόριτσα. Το πλάνο της εταιρείας προβλέπει αρχικά τη λειτουργία δύο multiplex στην πρωτεύουσα της Σερβίας και ενός στο Μαυροβούνιο, ενώ παράλληλα εξετάζεται η είσοδος και σε άλλες βαλκανικές χώρες.

    Μεταξύ των κύριων στόχων της Audiovisual είναι επίσης η δραστηριοποίηση στον τομέα της διανομής ταινιών Blue Ray, της νέας τεχνολογίας που σταδιακά θα αντικαταστήσει τις συσκευές και τα υπάρχοντα dvd. Συγκριτικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι ότι αποτελεί τον αντιπρόσωπο μεγάλων ξένων οίκων παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών όπως η Warner Bros, η Village Roadshow και η Columbia.

    Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει να εκμεταλλευθεί το άνοιγμα της νέας αγοράς video on demand (συνδρομητική τηλεόραση) που σταδιακά ενισχύεται και στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό συμμετέχει στην κοινοπραξία Digital Age Distribution σε συνεργασία με την εταιρεία πληροφορικής Real Consulting και το Star Channel. Στη συγκεκριμένη αγορά η Audiovisual φιλοδοξεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο και η δραστηριότητα της Digital Age Distribution αναμένεται να ενισχυθεί με νέες συνεργασίες.

    Σήμερα η Audiovisual διαθέτει στην ελληνική αγορά 6 πολυκινηματογράφους με συνολικά 53 αίθουσες (οι δύο θερινές). Από το περασμένο φθινόπωρο η Audiovisual είναι ιδιοκτήτρια του Allou Fun Park (ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα Α.Ε.). Στόχος της είναι η αξιοποίηση της ιδιόκτητης έκτασης του πάρκου αναπτύσσοντας νέες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

    Το τελευταίο τρίμηνο η εισηγμένη έχει προχωρήσει στη σύναψη δύο ομολογιακών δανείων, δύο και οκτώ εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους η εταιρεία αύξησε τη μετά φόρων κερδοφορία της κατά 25,3% ενώ ο κύκλος εργασιών της ενισχύθηκε κατά 17,2%. Η μετοχή της Audiovisual βρίσκεται 8,95% χαμηλότερα από την αρχή του χρόνου.

    Ν. Χρυσικόπουλος


    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ