Τρίτη, 16-Απρ-2024 13:00
Σπύρος Κουρής: Τα επόμενα σχέδια της Numo Hotels & Resorts και η συνεργασία με την Hilton

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του Numo Ierapetra και τη νέα συνεργασία με τη Hilton, η Numo Hotels & Resorts ετοιμάζεται σε μερικές εβδομάδες να συστήσει στους ταξιδιώτες το Numo Mykonos που αποτελεί το νέο project της εταιρείας. Ο Σπύρος Κουρής, Managing Director & Partner στη Numo Hotels & Resorts εξηγεί τη φιλοσοφία και τους στόχους του brand που φιλοδοξεί να εδραιωθεί ως ένας από τους πλέον σημαντικούς παρόχους φιλοξενίας στην Ελλάδα.
- Ως ένας από τους ιδρυτές και συνιδιοκτήτης της Numo Hotels & Resorts, μπορείτε να μας μιλήσετε λίγο για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές σας;
Ως Managing Director και partner στην NUMO, η καθημερινότητά μου περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα αρμοδιοτήτων που αποσκοπούν στη διασφάλιση της επιτυχίας και της ομαλής λειτουργίας των ξενοδοχείων μας. Η μέρα ξεκινά συνήθως με την ανάλυση των βασικών ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών απόδοσης και των οικονομικών αναφορών. Ακολουθούν συναντήσεις με τους επικεφαλής των Εμπορικών Διευθύνσεων και των Διευθύνσεων Λειτουργίας των Μονάδων με σκοπό τη διαχείριση εμπορικών και λειτουργικών θεμάτων, την αντιμετώπιση τυχόν προκλήσεων και την παρακολούθηση υλοποίησης της στρατηγικής της εταιρείας μας και τη διασφάλιση επίτευξης των στόχων της.
Καθημερινά προτεραιότητα δίνω στην ανάπτυξη και εδραίωση ισχυρών δεσμών τόσο με τους συνεργάτες μας, όσο και με τους επενδυτές αλλά και τους συναδέλφους του κλάδου μας μέσω εκδηλώσεων δικτύωσης, συνεδρίων και συνεργατικών έργων.
Συνολικά, τα καθημερινά μου καθήκοντα καθοδηγούνται από τις βασικές αξίες της εταιρείας μας, δηλαδή την αριστεία, την ακεραιότητα και την καινοτομία.
- Μπορείτε να μας δώσετε μια εικόνα της γενικής φιλοσοφίας της εταιρείας σας;
Η φιλοσοφία μας βασίζεται στους πυλώνες της περιέργειας, του πάθους και της αισθητικής. Πιστεύουμε ότι η περιέργεια οδηγεί στην καινοτομία και καλλιεργεί το πνεύμα της εξερεύνησης, εμπνέοντάς μας να αναζητούμε συνεχώς νέες ιδέες, εμπειρίες και ευκαιρίες ανάπτυξης.
Το πάθος μας τροφοδοτεί τη δέσμευσή μας να δημιουργούμε αξέχαστες εμπειρίες για τους επισκέπτες, εμπλουτίζοντας κάθε πτυχή της φιλοξενίας μας με ζεστασιά, αυθεντικότητα και αφοσίωση. Επιπλέον, δίνουμε μεγάλη έμφαση στην αισθητική υπεροχή, αναγνωρίζοντας τη δύναμη του σχεδιασμού, του στυλ και της ατμόσφαιρας στη δημιουργία αξέχαστων στιγμών για τους επισκέπτες μας. Ενσωματώνοντας αυτές τις αξίες σε ό,τι κάνουμε, στοχεύουμε να επαναπροσδιορίσουμε την πολυτελή φιλοξενία και να αναπτύξουμε νέα πρότυπα αριστείας στον κλάδο.
- Τι σημαίνει για εσάς η συνεργασία με τη Hilton για το Numo Ierapetra;
Αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για το Numo Ierapetra, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη και ευκαιρίες. Η σύνδεση με ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα όπως η Hilton ενισχύει την προβολή και την αξιοπιστία του ξενοδοχείου μας στον κλάδο της φιλοξενίας, προσελκύοντας ένα ευρύτερο φάσμα επισκεπτών.
Επιπλέον, μας παρέχει πρόσβαση στο εκτεταμένο δίκτυο πιστών πελατών της μέσω του προγράμματος Hilton Honors, επιτρέποντάς μας να αξιοποιήσουμε μια ακόμη μεγαλύτερη αγορά. Επίσης, μας προσφέρει τεχνογνωσία, πόρους και υποστήριξη σε τομείς όπως το μάρκετινγκ, η τεχνολογία, η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και η επιχειρησιακή αριστεία, επιτρέποντάς μας να αναβαθμίσουμε την εμπειρία των πελατών μας και να επιτύχουμε υψηλότερα πρότυπα ποιότητας υπηρεσιών.
Συνολικά, η συνεργασία με τη Hilton ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευσή μας να παρέχουμε εξαιρετική φιλοξενία και αναδεικνύει το Numo Ierapetra ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς για τους ταξιδιώτες που αναζητούν πολυτέλεια και άνεση στην Κρήτη.
- Ετοιμάζετε το δεύτερο ξενοδοχείο της Numo, αυτήν τη φορά στη Μύκονο. Γιατί επιλέξατε τον συγκεκριμένο προορισμό και ποια κοινά στοιχεία θα έχει με την Ιεράπετρα;
Είναι ένας από τους πλέον περιζήτητους προορισμούς στον κόσμο που φημίζεται για τις εκπληκτικές παραλίες και τα γραφικά της τοπία. Η Μύκονος προσελκύει ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτών που αναζητούν πολυτελείς εμπειρίες, γεγονός που την καθιστά ιδανική τοποθεσία για την επέκτασή μας στην αγορά της πολυτελούς φιλοξενίας.
Η σύνδεση με το Numo Ierapetra έγκειται στο ήθος και τις αξίες της εταιρίας. Ενώ το Numo Ierapetra προσφέρει μια ήρεμη και αποκλειστική παραθαλάσσια εμπειρία στη νότια Κρήτη, το νέο μας ξενοδοχείο στη Μύκονο απευθύνεται σε μια διαφορετική δημογραφική ομάδα που αναζητά την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα του νησιού. Ωστόσο, συνδέονται μεταξύ τους γιατί και τα δύο ακολουθούν το ήθος και τις αξίες της εταιρείας. Έτσι, το Numo στη Μύκονο παρέχει υπηρεσίες που συνάδουν με τη λαμπερή φήμη της χωρίς όμως να χάνονται η επαφή με το τοπικό οικοσύστημα και τις αντίστοιχες κοινότητές του. Με τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου μας και την εξυπηρέτηση διαφορετικών προτιμήσεων των ταξιδιωτών, στοχεύουμε να ενισχύσουμε την παρουσία του brand μας και να απευθυνθούμε σε ένα ευρύτερο κοινό, ενισχύοντας τελικά τη θέση μας ως σημαντικός πάροχος φιλοξενίας στην Ελλάδα.
- Πώς θέλετε να μεγαλώσει η εταιρεία σας; Τι είδους project βλέπετε να προστίθενται στο portfolio σας; Και σε ποιους προορισμούς;
Στο μέλλον, οραματιζόμαστε την επέκταση της εταιρείας μας σε προορισμούς που ευθυγραμμίζονται με το ήθος του brand μας και ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών. Διατηρώντας μια ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα, αναζητούμε ευκαιρίες σε άλλες περιοχές της χώρας που φημίζονται για τη φυσική ομορφιά και την πολιτιστική κληρονομιά και αποτελούν τουριστικό πόλο έλξης. Επιπλέον, βλέπουμε δυνατότητες επέκτασης σε αναδυόμενες αγορές με αυξανόμενη ζήτηση για εμπειρίες φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών. Επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη ξενοδοχείων που προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες, ξεχωριστό σχεδιασμό και μοναδικές εμπειρίες για τους επισκέπτες, διασφαλίζοντας ότι κάθε προορισμός αντανακλά τη μοναδική γοητεία και το χαρακτήρα του περιβάλλοντός του. Μέσω μιας μελετημένης επέκτασης και της δέσμευσης στην αριστεία, φιλοδοξούμε να γίνουμε ένας από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα, γνωστός για τη δημιουργία αξέχαστων στιγμών για τους επισκέπτες μας.
- Ποια πιστεύετε ότι είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της εταιρείας που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;
Ενθαρρύνουμε την ομάδα μας να αναζητά συνεχώς νέες ιδέες, καινοτομίες και ευκαιρίες ανάπτυξης. Αυτή η περιέργεια μας ωθεί να εξερευνούμε αντισυμβατικές προσεγγίσεις, να σκεφτόμαστε έξω από τα συνηθισμένα και να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας για να ξεπερνάμε τις προσδοκίες των πελατών.
Ακόμη, είμαστε βαθιά παθιασμένοι με τη φιλοξενία και αφοσιωμένοι στη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους επισκέπτες μας.
Τέλος, έχουμε έντονο ενδιαφέρον για την αισθητική και δίνουμε μεγάλη έμφαση στο σχεδιασμό, το στυλ και την ατμόσφαιρα σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής μας. Από την αρχιτεκτονική ομορφιά των ακινήτων μας μέχρι τις προσεγμένες λεπτομέρειες στην εσωτερική διακόσμηση, προσπαθούμε να δημιουργούμε οπτικά εντυπωσιακά περιβάλλοντα που αιχμαλωτίζουν τις αισθήσεις και δημιουργούν εξαιρετικές εντυπώσεις στους επισκέπτες μας.
Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την αταλάντευτη δέσμευσή μας στην ποιότητα, την καινοτομία και την ικανοποίηση των επισκεπτών μας καθιστούν την προτιμώμενη επιλογή για τους απαιτητικούς ταξιδιώτες που αναζητούν απαράμιλλες εμπειρίες.
- Πώς θεωρείτε ότι θα κινηθεί φέτος ο τουρισμός στην Ελλάδα;
Και το 2024, η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία. Η προτεραιότητα που δίνεται σε νέες επενδύσεις σε τουριστικές υποδομές, στην προώθηση βιώσιμων τουριστικών πρακτικών και στη διαφοροποίηση των τουριστικών προσφορών αναμένεται να στηρίξουν περαιτέρω την ανάκαμψη και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου. Επιπλέον, οι εξελίξεις στην τεχνολογία και την ψηφιακή καινοτομία θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, με έμφαση στις ανέπαφες υπηρεσίες, τις εικονικές περιηγήσεις και τις εξατομικευμένες εμπειρίες. Συνολικά, η Ελλάδα είναι ένας εκ των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών το 2024, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες σε ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.
- Πού βλέπετε ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη να επενδύσουν οι επιχειρηματίες σε σχέση με τον ξενοδοχειακό τομέα;
Ύψιστης ανάγκης είναι η επένδυση σε βιώσιμες πρακτικές εντός της τουριστικής βιομηχανίας όχι μόνο για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, αλλά και για τη στήριξη των τοπικών κοινοτήτων και την προώθηση της καινοτομίας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Με την εφαρμογή φιλικών προς το περιβάλλον πρωτοβουλιών, όπως ενεργειακά αποδοτικά συστήματα, μέτρα μείωσης των αποβλήτων και πρακτικές υπεύθυνου τουρισμού, τα ξενοδοχεία μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον. Επιπλέον, η συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες μέσω πρωτοβουλιών βιώσιμου τουρισμού μπορεί να δημιουργήσει οικονομικές ευκαιρίες, να διατηρήσει την πολιτιστική κληρονομιά και να ενισχύσει την κοινωνική ευημερία. Τέλος, η υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων, όπως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τα έξυπνα συστήματα κτιρίων, όχι μόνο βελτιώνει τη λειτουργική αποδοτικότητα αλλά και αποδεικνύει τη δέσμευση για περιβαλλοντική διαχείριση. Συνολικά, η επένδυση στη βιωσιμότητα δεν αποτελεί απλώς μια ηθική επιταγή αλλά και μια στρατηγική κίνηση προς την κατεύθυνση της διασφάλισης της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας της τουριστικής βιομηχανίας, ενώ παράλληλα ωφελεί τόσο τον πλανήτη όσο και τους ανθρώπους του.