Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 19-Οκτ-2007 14:41

    Νέα "αντεπίθεση" του ΟΤΕ στη Ρουμανία

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Απόστολου Σκουμπούρη

    Καμιά αλλαγή στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΤΕ δε "βλέπει" στο προσεχές διάστημα ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Παναγής Βουρλούμης, τονίζοντας πως δεν υπάρχει λόγος αντιπαλότητας με την Marfin Investment Group, η οποία αν επιθυμεί οποιαδήποτε θα πρέπει να το θέσει στη γενική συνέλευση.

    Η δήλωση έγινε στον απόηχο της σημερινής συνέντευξης Τύπου του ΟΤΕ στη Ρουμανία, όπου παρουσιάσθηκαν εκτενώς όλες οι δραστηριότητες του ομίλου, καθώς και οι εξελίξεις στις εταιρείες Romtelecom και Cosmote Ρουμανία. Στη συνέντευξη Τύπου έδωσε το παρών σχεδόν όλη η διοικητική ομάδα του ΟΤΕ καθώς και των ρουμανικών θυγατρικών του, δίνοντας το στίγμα για τη σημαντική αντεπίθεση του ομίλου στα τηλεπικοινωνιακά δρώμενα της Ρουμανίας

    Αναφορικά με την πορεία της Romtelecom, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γ. Ιωαννίδης ανέφερε πως "η Romtelecom μετασχηματίστηκε τα προηγούμενα χρόνια, για να εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο τηλεπικοινωνιακό πάροχο αναπτύσσοντας μεγάλη ποικιλία ολοκληρωμένων υπηρεσιών στη σταθερή τηλεφωνία και τις ευρυζωνικές υπηρεσίες".


    Η Romtelecom δραστηριοποιείται σε μια αγορά που διαφέρει σημαντικά από την ελληνική. Χαρακτηριστικά:

    * Η διείσδυση της τηλεφωνίας είναι η χαμηλότερη στην Ευρώπη (19%),
    * Η διείσδυση εναλλακτικών ευρυζωνικών τεχνολογιών (85%-90%) σε σχέση με το ADSL είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη,
    * Η διείσδυση της καλωδιακής τηλεόρασης είναι πολύ μεγάλη και κατ’ επακόλουθο της σταθερής τηλεφωνίας μέσω αυτής – εμφάνιση των triple play CATV networks, με κάποια από αυτά να υιοθετούν επιθετικές πολιτικές τιμολόγησης και προβολής,
     * Η παρουσία κινητής τηλεφωνίας είναι πολύ ισχυρή (78% μερίδιο στην επικοινωνία φωνής), υποκαθιστώντας ουσιαστικά τη σταθερή,
    * Εφαρμογή γενικών κανόνων ρύθμισης σε μια αγορά με πολλές ιδιαιτερότητες, όπου οι τηλεπικοινωνίες απελευθερώθηκαν το 2003,
    * Χαμηλά τιμολόγια για όλες τις υπηρεσίες. 

    Σημειώνεται πως "το 2006 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για την Romtelecom. Η Romtelecom εδραίωσε τη θέση της στην αγορά του ευρυζωνικού internet, προσελκύοντας περίπου 100.000 πελάτες με το ClickNet, βασισμένο στην τεχνολογία ADSL. Συνέχισε να βελτιώνει και να αναπτύσσει τις τεχνολογικές της υποδομές, διαθέτοντας περισσότερα από 20.000 χλμ. οπτικών ινών στο δίκτυο κορμού της και σε οπτικούς δακτυλίους. Παρουσίασε με επιτυχία την ψηφιακή δορυφορική τηλεόραση Dolce, την καλύτερη εναλλακτική πρόταση για την καλωδιακή τηλεόραση σε σχέση ποιότητας – τιμής στην αγορά".

    Όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση, "βασικές επιδιώξεις για το 2007 ήταν: η ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας με προώθηση τόσο στην αγορά οικιακών πελατών όσο και στην αγορά επιχειρησιακών πελατών, η ενίσχυση των πωλήσεων ADSL και της δορυφορικής τηλεόρασης. Οι υπηρεσίες περιεχομένου (ADSL, VPN, ευρυζωνικές υπηρεσίες) σημείωσαν σημαντική αύξηση (+245%) και συνεισέφεραν σημαντικά στα έσοδα της εταιρείας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2007, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, αντανακλώντας την επιδίωξη της εταιρείας να αυξήσει το μερίδιο της στη συγκεκριμένη αγορά. Η εταιρεία έχει 250.000 ADSL πελάτες και τον αριθμό ρεκόρ των 300.000 πελατών για την υπηρεσία δορυφορικής τηλεόρασης Dolce σε μόλις δέκα μήνες από το ξεκίνημά της".

    Σε λίγους μόλις μήνες οι αιτήσεις για νέες συνδέσεις αυξήθηκαν περίπου 40%, ενώ η απώλεια πελατών μειώθηκε κατά σχεδόν 50%.

    Ταυτόχρονα η Romtelecom προσθέτει φέτος 7 νέα καταστήματα με νέα εμφάνιση και προσέγγιση στα ήδη 75 υπάρχοντα καταστήματά της και σχεδιάζει το 2008 να λειτουργήσουν ακόμη 40 νέα καταστήματα. Βλέποντας στο μέλλον, η "Romtelecom ενισχύει τις προσπάθειές της για την επίτευξη των στρατηγικών της πρωτοβουλιών, δίνοντας έμφαση στην αύξηση εσόδων μέσω εναλλακτικών πηγών, στη μείωση των λειτουργικών δαπανών και στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη".


    Παράλληλα, οι στόχοι της Cosmote Ρουμανίας για το μέλλον αφορούν:
    - 3 εκατ. πελάτες έως το τέλος του 2007

    - Θετική κερδοφορία EBITDA το 2008, θετική καθαρή κερδοφορία το 2009

    - Κάλυψη δικτύου που ξεπερνά τον ανταγωνισμό έως το τέλος του έτους 


    Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmote Ρουμανίας, κ. Ν. Τσώλας, κατά την παρουσίασή του αναφέρθηκε στα επιτεύγματα της Cosmote Ρουμανίας στους περίπου 18 μήνες παρουσίας της στη Ρουμανική αγορά.

    Ο κ. Τσώλας τόνισε πως η Cosmote Ρoυμανίας κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποσπάσει μερίδιο 11,4%, με τους συνδρομητές της να έχουν ξεπεράσει στο τέλος Ιουνίου τα 2,2 εκατ, σε μια αγορά ιδιαίτερα ανταγωνιστική και έχοντας απέναντί της μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Ο κ. Τσώλας επεσήμανε ότι για 3 συνεχόμενα τρίμηνα, η Cosmote Ρουμανίας προηγείται στις νέες συνδέσεις συμβολαίου στην αγορά, γεγονός που αποτελεί σημαντική απόδειξη για την ανοδική πορεία της εταιρείας. Έως το τέλος του χρόνου, που η εταιρεία θα συμπληρώσει τα δύο χρόνια λειτουργίας, η Διοίκηση της Cosmote Ρουμανίας προσδοκά να έχει ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια συνδρομητές, συνεισφέροντας σημαντικά στο στόχο του Ομίλου για 15 εκατομμύρια πελάτες έως το 2009. 


    Ο κ.Τσώλας τόνισε πως ο στόχος για θετική κερδοφορία EBITDA το 2008 είναι πλέον πολύ κοντά, ενώ προσέθεσε πως η εταιρεία αναμένεται να μπει σε τροχιά θετικής καθαρής κερδοφορίας το 2009.
    Την ταχύτατη ανάπτυξη του δικτύου της COSMOTE Ρουμανίας. Μέχρι το τέλος του χρόνου η κάλυψη του δικτύου της εταιρείας θα έχει ξεπεράσει αυτή των ανταγωνιστών της. Πρόσφατα το δίκτυο της Cosmote επεκτάθηκε στο Δέλτα του Δούναβη (ο μόνος πάροχος στη χώρα που παρέχει κάλυψη στην περιοχή), αλλά και στο μετρό του Βουκουρεστίου.
     

    Αξίζει να αναφερθεί η παρουσία του ομίλου ΟΤΕ (Γερμανός, Cosmote Ρουμανίας, Romtelecom) θα φθάσει μέχρι το τέλος του έτους της τα 850 καταστήματα και τα 20.000, συνολικά, σημεία πώλησης για τα προϊόντα καρτοκινητής, μέχρι το τέλος του έτους. Σημειώνεται "πως η εταιρεία έχει αποκλειστική συμφωνία συνεργασίας και με την αλυσίδα Internity, του Ομίλου Avenir, ενώ τα προϊόντα της διατίθενται, επίσης αποκλειστικά, και από το εμπορικό δίκτυο της Romtelecom".
     

    Τέλος, στην παρουσία της Γερμανός στη Ρουμανική αγορά αναφέρθηκε ο κ. Δ. Μπλάτσιος, Γενικός Διευθυντής της αλυσίδας στη χώρα. Ο κ. Μπλάτσιος αναφέρθηκε στην εντεκάχρονη πορεία της Γερμανός στη Ρουμανία, όπου και ξεκίνησε με 6 μόλις καταστήματα. Μέχρι το τέλος της χρονιάς που διανύουμε, η αλυσίδα θα αριθμεί περί τα 200 ομώνυμα καταστήματα. Ο κ. Μπλάτσιος, επεσήμανε ότι η Γερμανός έχει συνεισφέρει άνω του 60% των νέων συνδέσεων συμβολαίου της Cosmote Ρουμανίας για το δεύτερο τρίμηνο του 2007. Παράλληλα η επισκεψιμότητα στα καταστήματα της αλυσίδας έχει αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με πέρσι, φτάνοντας περίπου τους 96.000 πελάτες το μήνα.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ