Πέμπτη, 14-Μαρ-2024 07:55
Hiveact: Seed γύρος χρηματοδότησης για τη νέα εταιρεία των Θοδωρή Παπαλουκά και Μάριου Παρίση

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Seed γύρο χρηματοδότησης έχει ενεργοποιήσει η Hiveact –μια νέα εταιρεία τεχνολογίας με founder και CEO τον Μάριο Παρίση, συν-ιδρυτή των "Game Over Escape Rooms” και "Cube Ultimate Challenges”, και co-founder τον πρώην διεθνή καλαθοσφαιριστή Θοδωρή Παπαλουκά, που έρχεται για να δώσει μία διαφορετική προσέγγιση στον κόσμο του fitness.
Όπως αναφέρει στο Capital.gr ο Μάριος Παρίσης, η εταιρεία έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με επενδυτές, πετυχαίνοντας κάλυψη μέρους του γύρου χρηματοδότησης, και αναμένει συζητήσεις με ελληνικά και ξένα funds, καθώς και με private investors, να ωριμάσουν για την επιτυχή ολοκλήρωση του χρηματοδοτικού γύρου.
Τα κεφάλαια που θα αντληθούν θα διατεθούν για την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, την ολοκλήρωση παραγωγής μικρής κλίμακας σε συσκευή, φορτιστή και αξεσουάρ, καθώς και για την προετοιμασία για scale up, την υποστήριξη και αναβάθμιση της mobile εφαρμογής και των software components. Επιπλέον, θα καλύψουν το κόστος για τη διάθεση πλήθους συσκευών σε real testers, μέσω fitness instructors και αθλητικών συλλόγων. Tέλος, ένα μεγάλο μέρος των κεφαλαίων θα διατεθεί στην εφαρμογή του Marketing Strategy Plan για προώθηση και δημιουργία awareness, ώστε το προϊόν να είναι διαθέσιμο κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Μέχρι στιγμής, η εταιρεία στηριζόταν σε ίδια κεφάλαια, καθώς και σε private investors, οι οποίοι πίστεψαν στο όραμα και την ιδέα της ομάδας και διέθεσαν κεφάλαια σε πρώιμο σημείο για την υλοποίηση του project μέχρι σήμερα.
Ωστόσο, η Hiveact ολοκλήρωσε πρόσφατα, μαζί με μια διεθνή εταιρεία οικονομικών συμβούλων, ένα business plan πενταετίας, καθώς και τη χαρτογράφηση του target audience, θέτοντας την στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια.
H Hiveact είναι ένα νέο intelligent fitness brand που απευθύνεται σε κάθε ασκούμενο που θέλει να ζήσει μία διαφορετική διαδραστική προπόνηση ανεξάρτητα από την ηλικία, τη φυσική κατάσταση και το επίπεδό του. Το brand Hiveact θα περιλαμβάνει σταδιακά μία σειρά από smart συσκευές, σχεδιασμένες να συνδέονται με το Hiveact app, δίνοντας στον χρήστη τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιεί σε οποιοδήποτε indoor ή outdoor περιβάλλον, με στόχο τη βελτίωση και ανάπτυξη της φυσικής του κατάστασης, αλλά και την αποκατάσταση αθλητικών τραυματισμών, όπου αυτό ενδείκνυται.
"Όραμά μας είναι αφενός να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, που θα ενθαρρύνουν τους ασκούμενους να ασχοληθούν με τη φυσική δραστηριότητα και την άσκηση, αφετέρου να δημιουργήσουμε μέσω του app μας ένα ολιστικό και διαδραστικό οικοσύστημα όπου όλοι θα δρουν για την επίτευξη ενός νέου healthy lifestyle”, αναφέρει ο κ. Παρίσης.
H πρώτη συσκευή της Hiveact ονομάζεται "Reaction Cells". "Μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης καθώς και σχολαστικό σχεδιασμό στο design και στις λειτουργίες, βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο, προτού οδηγηθούμε στο επίσημο λανσάρισμα”, αποκαλύπτει ο κ. Παρίσης. Σύντομα, τα πρώτα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα προς αγορά μέσω του e-shop ή μέσω δικτύου πώλησης σε συγκεκριμένα καταστήματα αθλητικών ειδών και gadget σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Τα "Cells” είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζουν με καινοτομία ένα αθλητικό gadget, αλλά και ένα σύγχρονο εργαλείο για τους επαγγελματίες του χώρου, και να ικανοποιούν τις απαιτήσεις οποιασδήποτε αθλητικής δραστηριότητας, προπόνησης ή ακόμα και αποκατάστασης. Πρόκειται για συσκευές "Augmented Τraining”, εξοπλισμένες με τελευταίας τεχνολογίας οπτικούς και γυροσκοπικούς αισθητήρες, καθώς και smart led, που δίνουν απεριόριστες δυνατότητες στον ασκούμενο, παρέχοντας πρόσβαση σε μια ποικιλία προγραμμάτων άσκησης μέσω της εφαρμογής και τη δυνατότητα συλλογής και καταγραφής δεδομένων απόδοσης με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου.
Σύμφωνα με τον κ. Παρίση, εκατοντάδες ομάδες και χιλιάδες αθλητές ήδη χρησιμοποιούν συσκευές με διάφορες μορφές εξάσκησης και μελέτες δείχνουν πως ολοένα και περισσότερο αναζητούν να εντάξουν στην καθημερινότητά τους μία διαδραστική προσέγγιση που θα τους δίνει την πρόκληση να βελτιώνονται συνεχώς κατά τη χρήση τους. "Σκοπός της ομάδας Hiveact είναι να δημιουργήσουμε μία νέα smart fitness τάση και να εδραιώσουμε μία well-being κοινότητα, όπου ο χρήστης θα έχει πρόσβαση σε πρωτοποριακές υπηρεσίες μέσω της διαδραστικής τεχνολογίας, κάνοντας την άσκηση προσιτή, διασκεδαστική, δίνοντας έμπνευση και κίνητρο σε όλους”, τονίζει ο founder της εταιρείας.
Το app της Hiveact βρίσκεται στην παρούσα φάση στο τελικό πειραματικό στάδιο, με το mvp της εφαρμογής να περιλαμβάνει τις αρχικές λειτουργίες που ήδη δοκιμάζονται. Ωστόσο, η ομάδα των developers καθημερινά σχεδιάζει τις λειτουργίες και τις δυνατότητες για την δυναμική αναβάθμιση του app, οι οποίες θα είναι δυνητικά διαθέσιμες με την εξέλιξη του project.
"Έχουμε επικεντρωθεί στην ανάπτυξη ενός λειτουργικού και ιδιαίτερα φιλικού περιβάλλοντος (user experience), που θα μεγιστοποιεί την εμπειρία του χρήστη. Σημαντική ωστόσο είναι και η αρχική πιλοτική χρήση από real testers, που ξεκίνησε πρόσφατα, και λαμβάνοντας feedback καθημερινά, μας βοηθά να βελτιώνουμε λειτουργίες, με σκοπό να προσφέρουμε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία του χρήστη μας θα είναι άριστη από την πρώτη στιγμή”, τονίζει ο κ. Παρίσης.
Η έδρα της Hiveact βρίσκεται στον Άγιο Δημήτριο, όπου συστεγάζονται τόσο τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας όσο και το εργαστήριο όπου πραγματοποιείται η συναρμολόγηση των συσκευών. Αυτή τη στιγμή στη Hiveact απασχολούνται πάνω από 20 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνεργατών. "Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το δυναμικό της εταιρείας, το οποίο αποτελεί τον βασικό κορμό της Hiveact, αποτελείται από άτομα με υψηλό επιστημονικό επίπεδο και σημαντικό επαγγελματικό background”, υπογραμμίζει ο CEO της εταιρείας.
Η εταιρεία έχει ως πρωταρχικό στόχο την προώθηση στην αγορά EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), με προτεραιότητα στην Ευρώπη για τα πρώτα χρόνια και, κατά την πορεία του προϊόντος, στόχευση σε νέες αγορές του παγκόσμιου χάρτη. Σημαντικό ρόλο σε αυτό αναμένεται να παίξουν στρατηγικές συνεργασίες, είτε με επενδυτικούς θεσμούς, είτε με δημοφιλείς αθλητές και ομάδες, που θα υποστηρίξουν την επίτευξη των παραπάνω ενεργειών.
Σε παράλληλη κατεύθυνση κινείται, ωστόσο, και η στρατηγική μάρκετινγκ, η οποία περιλαμβάνει δράσεις με σκοπό να διασφαλίσει η εταιρεία τη σταδιακή διαθεσιμότητα του προϊόντος της στις αγορές-στόχους, καθώς και ενέργειες προώθησης μέσα από τα αντίστοιχα κανάλια.
Στο εξωτερικό υπάρχουν εταιρείες με παρόμοια ή αντίστοιχη δραστηριότητα της Hiveact και, όπως τονίζει ο κ. Παρίσης, αυτό που διαφοροποιεί τη Hiveact είναι μια σειρά σημαντικών πλεονεκτημάτων -είτε στο λειτουργικό κομμάτι της εφαρμογής, είτε στο design των συσκευών με την εξελιγμένη προσέγγιση, καθώς και την πρόσβαση περαιτέρω υπηρεσιών μέσω του app. "Επιπλέον, η φιλοσοφία και το mentality της Hiveact είναι ένα βασικό πλεονέκτημα, καθώς όπως προανέφερα, σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε μία νέα τάση για ένα πιο υγιεινό lifestyle που θα δίνει κίνητρο στον καθένα μας να είναι και να παραμένει active”, επισημαίνει ο κ. Παρίσης.
Η Hiveact επικεντρώνεται αυτή την περίοδο στο λανσάρισμα της πρώτης της συσκευής και στον επιτυχημένο τρόπο διάθεσης αυτής, με την ομάδα να εργάζεται καθημερινά πυρετωδώς για την εξέλιξη του project.
Επιπλέον, η εταιρεία βρίσκεται κοντά σε συζητήσεις με μεγάλους αθλητές και αθλητικούς συλλόγους, όπως και επιστημονικούς συνεργάτες (Πανεπιστήμια, Οργανισμούς και Ερευνητικές ομάδες), που αναμένεται να συμβάλλουν στην περαιτέρω αναγνωρισιμότητα της Hiveact, καθώς και στην επιστημονική διατύπωση των υπηρεσιών της. "Δεν σας κρύβω, ωστόσο, ότι θέλουμε να επεκτείνουμε το οικοσύστημα της Hiveact, ενισχύοντας την παρουσία μας στον τομέα του smart fitness, με νέες και περισσότερες έξυπνες συσκευές. Με αυτό ως γνώμονα, η ομάδα R&D βρίσκεται στο στάδιο μελέτης και εφαρμογής νέων ιδεών, με σκοπό τη δημιουργία προϊόντων που θα είναι διαθέσιμα και εκείνα στην αγορά όπως τα ‘Reaction Cells’. Είμαστε αποφασισμένοι να επιμείνουμε στην καινοτομία και την προοδευτική ανάπτυξη, προκειμένου να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία fitness στους χρήστες μας”, καταλήγει ο κ. Παρίσης.