14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Ιδιαίτερα επιτυχής ήταν η παρουσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο 4μερο roadshow, που διεξήχθη στη Ν. Υόρκη και τη Βοστώνη, στα τέλη Σεπτεμβρίου 2007, με στόχο την παρουσίαση της στρατηγικής και των προοπτικών ανάπτυξης του ομίλου σε υφιστάμενους και υποψήφιους επενδυτές, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Tην εταιρεία εκπροσώπησαν οι κ.κ. Δ. Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος, και N. Jhangiani, Οικονομικός Διευθυντής, καθώς και στελέχη του Τμήματος Επενδυτικών Σχέσεων.
Όπως επισημαίνεται σχετικά, κατά τη διάρκεια του roadshow, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συμμετείχε και στο νέο σύστημα εταιρικών παρουσιάσεων που εισήγαγε η Dresdner, το "Speed Investing". Πρόκειται για ένα καινοτομικό τρόπο παρουσιάσεων, όπου οι εταιρίες παρουσιάζονται ανά εικοσάλεπτο σε διαφορετικό επενδυτή. Κατά τη διάρκεια του "Speed Investing", τα στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον συναντήθηκαν με 10 επενδυτές και η συνολική παρουσία της εταιρίας χαρακτηρίστηκε "εντυπωσιακή".
Αύξηση ρεκόρ για την τιμή της μετοχής
Στην ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται επίσης ότι μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων εξαμήνου στις 9 Αυγούστου, όπου η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναθεώρησε προς τα πάνω τις εκτιμήσεις της για το 2007, η τιμή της μετοχής αυξήθηκε έως την 3η Οκτωβρίου κατά 26%, φθάνοντας, την τιμή-ρεκόρ των 41,38 ευρώ. Σύμφωνα με απόψεις της αγοράς, οι θετικές εκτιμήσεις για την τιμή της μετοχής προκύπτουν από το αυξανόμενο ενδιαφέρον και τη στροφή των επενδυτών σε εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αναδυόμενες αγορές και παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, η θετική άποψη των επενδυτών ενισχύεται από την ανάπτυξη, που σημειώνει, και τη στρατηγική, που ακολουθεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον, συγκριτικά με αντίστοιχες εταιρίες του κλάδου, ενώ εκτιμούν ότι οι δύο αυτοί παράγοντες μπορούν να διατηρήσουν ρυθμούς ανάπτυξης μεγαλύτερους από εκείνους που υπόσχεται το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας, σε ορίζοντα 3-5 ετών. Η άποψη αυτή ενισχύεται περαιτέρω από το γεγονός ότι οι κορυφαίοι Ευρωπαίοι αναλυτές της αγοράς ποτών συνεχίζουν να συστήνουν "αγορά" με τιμή-στόχο άνω των 40 ευρώ.
Η εταιρεία αναφέρεται παράλληλα σε έκθεση της HSBC η οποία έθεσε σύσταση για τη μετοχή την τιμή των €43 από €36 – την πιο επιθετική τιμή-στόχος, έως σήμερα, από τους αναλυτές, που καλύπτουν την εταιρία, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Επισημαίνεται επίσης ότι η η έκθεση περιλαμβάνει πολύ θετικά σχόλια σχετικά με τη στρατηγική και τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζει η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Ειδικότερα, στα κύρια σημεία της έκθεσης περιλαμβάνουν:
- Η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναμένεται να συνεχίσει να επωφελείται από τη γεωγραφική της επέκταση σε διάφορες αγορές και την ποικιλία προϊόντων, ενισχύοντας ταυτόχρονα το σύστημα διανομής της.
- Με τη στήριξη της The Coca-Cola Company (αφού σήμερα είναι ο πιο πετυχημένος εμφιαλωτής της), εκτιμάται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον θα αξιοποιήσει το διευρυμένο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, μέσω της καινοτομικής ανάπτυξης των προϊόντων, αλλά και εξαγορών.
- Αναθεωρούνται προς τα πάνω οι εκτιμήσεις για τα κέρδη ανά μετοχή για το 2007 σε €1,91 από €1,89 και για το 2008 σε €2,24 από €2,17. Αντίστοιχα, η τιμή-στόχος διαμορφώνεται σε €43 ($60) από €36 ($48), διατηρώντας ουδέτερη εκτίμηση κυρίως λόγω της αποτίμησης.
Παράλληλα, στην έκθεση σημειώνεται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει επιτύχει αύξηση του συνολικού ετήσιου ρυθμού ανάπτυξης κατά 9%, μέσα σε 5 χρόνια, και αύξηση του EBIT κατά 20%. Σύμφωνα με την HSBC, η Coca-Cola Τρία Έψιλον πέτυχε να αναδειχθεί σε έναν από τους πιο επιτυχημένους εμφιαλωτές της The Coca-Cola Company. Για το μέλλον, σύμφωνα με την έκθεση της ΗSBC, η εταιρία είναι σε θέση να ανταποκριθεί στους μακροχρόνιους στόχους της για 5% έως 6% αύξηση του όγκου, 11% έως 13% αύξηση στα EBIT και 12% έως 15% αύξηση στα κέρδη ανά μετοχή. Η θετική εκτίμηση ενισχύεται, επίσης, από τις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρία στις αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Ρωσίας, όπου η εταιρία αξιοποιεί την αναπτυσσόμενη οικονομία, δημιουργώντας υποδομές, προβάλλοντας τα προϊόντα και αποκτώντας τοπικά σήματα με σημαντική ανταπόκριση από τους καταναλωτές.