Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Φεβ-2024 07:42

    Keyvoto: Ετοιμάζει βαλίτσες για Πολωνία και Ρουμανία και "κοιτάζει" νέους κλάδους

    μεηλ Πιπεροπουλου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

    Παρουσία σε Πολωνία και Ρουμανία, πρόκειται να αποκτήσει μέσα στο επόμενο εξάμηνο το Keyvoto, η ελληνική startup από την Πτολεμαΐδα που δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων (Product Experience Management – PXM).

    Όπως εξηγεί στο Capital.gr η co-founder του Keyvoto, Άσπα Παπαδημητρίου, η αγορά του PXM στο εξωτερικό αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς. "Μας ενδιαφέρουν οι ΝΑ Ευρώπη, Τσεχία, Ρουμανία, Πολωνία, Βουλγαρία. Κοιτάζουμε όμως και προς την Ολλανδία, που αποτελεί βάση για πολλούς εκ των συνεργατών μας, αλλά και την Αγγλία”, προσθέτει.

    Επιπλέον, η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασία με τη Microsoft, μπαίνοντας και ως λύση στο Azure, ενώ ετοιμάζεται να λανσάρει και ένα νέο προϊόν, το Promo ACI, το οποίο ανιχνεύει όλες τις online ενέργειες marketing, ανταγωνιστικές και μη.

    Παράλληλα, το Keyvoto "κοιτάζει” και άλλους κλάδους. "Ως προς τους επόμενους στόχους του Keyvoto, έχουμε επεκταθεί ήδη στην Ελλάδα, καθώς έχουμε εισχωρήσει στους κλάδους των σούπερ μάρκετ, του φαρμακείου, αλλά και του παιχνιδιού. Το επόμενο βήμα για εμάς είναι να μπούμε και σε άλλους κλάδους εντός της χώρας, αλλά και στις αγορές του εξωτερικού”. 

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το Keyvoto υλοποιεί ένα νέο επενδυτικό πλάνο μέσα από τον Αναπτυξιακό Νόμο για τη Δ. Μακεδονία, με σκοπό να αυξήσει και να εξελίξει το προσωπικό του. "Από το 2019 μέχρι σήμερα έχουμε επενδύσει 1 εκατ. ευρώ για το Keyvoto”, αναφέρει η Άσπα Παπαδημητρίου. 

    Πώς ξεκίνησε 

    Το Keyvoto είναι η πρώτη PXM πλατφόρμα στην Ελλάδα. "Η ιστορία του Keyvoto ξεκινάει από τη μαμά εταιρεία μας η οποία ανέπτυσσε software λύσεις για πελάτες στον κλάδο του retail (brands και retailers). Έτσι, ερχόμασταν συχνά σε επαφή με πολυεθνικούς πελάτες, κυρίως στο ψηφιακό κομμάτι”, λέει η κα Παπαδημητρίου. Όπως εξηγεί, αυτή η τριβή ανέδειξε το τεράστιο πρόβλημα γραφειοκρατίας που υπήρχε, εξαιτίας του οποίου μεσολαβούσε σημαντικό χρονικό διάστημα από τη στιγμή που λανσαριζόταν ένα προϊόν, μέχρι να βγει τελικά στο ράφι. "Είδαμε την ανάγκη και δημιουργήσαμε μία πλατφόρμα cloud, όπου συγκεντρώνονται όλες οι πληροφορίες για το κάθε προϊόν”, προσθέτει. 

    Το Keyvoto μπορεί να το αξιοποιήσει ένας προμηθευτής μαζί με τα υπόλοιπα συστήματά του, όπως ERP ή συστήματα αποθήκης. Το Keyvoto "τραβάει” από αυτά τα υπάρχοντα συστήματα όλη την προϊοντική πληροφορία, που περιλαμβάνει περιγραφές, barcodes, στοιχεία logistics κ.ά. "Αυτό που κάνουμε είναι ότι συνδέουμε το Keyvoto με τα συστήματα των συνεργατών των προμηθευτών και των retailers και μεταφέρουμε την προϊοντική πληροφορία στα SPEC στα οποία τη χρειάζεται και τη ζητά ο κάθε retailer”, διευκρινίζει η Άσπα Παπαδημητρίου.

    Σημειώνεται ότι το Keyvoto είναι ένα σύστημα με ετήσια συνδρομή. Οι πελάτες του επιλέγουν μία από τις υπηρεσίες του, το PΙΜ, το Promo ACI ή το ACI, κι έπειτα, και ανάλογα με τα brands και τις υπηρεσίες τους, χρεώνονται βάσει του πακέτου που επιλέγουν. "Το Keyvoto είναι scaleable ανά brand και προϊόν. Παίζει, δηλαδή, ρόλο, ο αριθμός των barcodes που διαθέτει ο κάθε πελάτης”, προσθέτει η κα Παπαδημητρίου.

    Νέοι πελάτες 

    Η Keyvoto διαθέτει στο πελατολόγιό της περισσότερα από 300 πολυεθνικά και ελληνικά brands, στα οποία περιλαμβάνονται και εταιρείες όπως οι Henkel, Nestle, AS Company, ΑΒ Βασιλόπουλος, Jumbo, αλλά και efood. 

    Μάλιστα, το 2024 ξεκίνησε πολύ δυναμικά για την εταιρεία, έχοντας κλείσει ήδη 10 νέους πελάτες, με τους οποίους βρίσκεται σε on-boarding διαδικασίες. Σημειωτέον πως μία από τις εταιρείες αυτές είναι και η Coca-Cola.

    Το Keyvoto απασχολεί αυτή τη στιγμή συνολικά 40 άτομα, εκ των οποίων τα 22 είναι γυναίκες. "Ίσως έχει παίξει ρόλο και το ότι οι δύο από τους τρεις συνιδρυτές του Keyvoto, είμαστε γυναίκες. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι στο Keyvoto κάνουμε ‘hire for personality’, όχι ‘for skills’. Τα skills εξελίσσονται και χτίζονται. Εμάς, όμως, μας ενδιαφέρει να συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που μπορούν να δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους”, καταλήγει η co-founder της startup.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ