Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Φεβ-2024 14:30

    Επισκευή smartphone και laptops στα Public: Γιατί την προτιμούν οι καταναλωτές

    Επισκευή smartphone και laptops στα Public: Γιατί την προτιμούν οι καταναλωτές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η επισκευή βλαβών σε smartphone, tablet & laptop - συσκευές που χρησιμοποιούμε καθημερινά - σε σημεία που εγγυώνται σωστή εργασία και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στους καταναλωτές. Είναι χαρακτηριστικό πως η ενσωμάτωση της εξειδικευμένης αλυσίδας επισκευής συσκευών τεχνολογίας iRepair μέσα στα Public, οδήγησε τη χρονιά που πέρασε σε 50% αύξηση των επισκευών εκτός εγγύησης το 2023.

    Συνολικά πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2023, 84.000 επισκευές με τον δείκτη ικανοποίησης πελάτη να ξεπερνάει το 90 στα 100. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως το 80% των smartphones που δόθηκαν στα Public επισκευάστηκαν εντός της ίδιας ημέρας.

    Είναι χαρακτηριστικό πως οι μισές των επισκευών που γίνονται σε smartphones στη χώρα μας σχετίζονται με σπασμένες ή ραγισμένες οθόνες και το 30% των επισκευών smartphone αφορούν τη μητρική πλακέτα με βλάβη από νερό. Η πλειονότητα των ατυχημάτων smartphone συμβαίνει μέσα στους τρεις πρώτους μήνες από την απόκτηση τους, με το σπάσιμο οθόνης να είναι ο λόγος επίσκεψης του ιδιοκτήτη τους στα iRepair σημεία εντός του δικτύου Public.

    Ποιες είναι οι συχνότερες βλάβες που αντιμετωπίζουμε κατά τις επισκευές smartphone

    Πέρα από τα ατυχήματα που μπορεί να συμβούν στις συσκευές μας, ο χρόνος χρήσης μπορεί να επιβαρύνει την απόδοση του κινητού μας. Ειδικότερα, οι συσκευές άνω των δύο ετών έχουν περισσότερη ανάγκη για φροντίδα και διπλάσιες πιθανότητες να παρουσιάσουν hardware αστοχίες σε σύγκριση με νεότερα μοντέλα. Επίσης, προβλήματα που σχετίζονται με τις μπαταρίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% των επισκευών smartphone. Τα προβλήματα συχνά αφορούν τη γρήγορη αποστράγγιση της μπαταρίας έως την αδυναμία συγκράτησης της φόρτισης.

    Για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, το Public Service με τους 140 iRepair Experts μέσα στα καταστήματα Public προειδοποιούν τους πελάτες για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν με μια ερασιτεχνική επισκευή. Εντούτοις, περίπου το 20% των χρηστών smartphone προσπαθούν να επισκευάσουν μόνοι τους τη συσκευή τους, δημιουργώντας ακόμα πιο σοβαρά προβλήματα από τα αρχικά.

    Ολοκληρωμένες υπηρεσίες επισκευών

    Με πάνω από 35 σημεία  service iRepair εντός των καταστημάτων Public, οι καταναλωτές πλέον έχουν στη διάθεσή τους μία ολοκληρωμένη γκάμα επισκευής συσκευών τεχνολογίας και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από τους iRepair Experts που καλύπτει όλες τις ανάγκες τους για smartphone, tablet, laptop και desktop συσκευές. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ