Τρίτη, 16-Ιαν-2024 15:27
Μια εταιρεία που τολµά να εµπιστευθεί τον εργαζόµενο

Oλα ξεκίνησαν το 2015 στο κέντρο της Αθήνας, ενώ ήταν σε εξέλιξη µια διαδήλωση, όταν συνάντησε για πρώτη φορά η κυρία Λορύ Μπαραζιάν, Director of Operations & Compliance, τον σηµερινό CEO της Up Hellas, Bastien Agnes, ο οποίος, όντας στην Ελλάδα εν µέσω capital controls, προσπαθούσε να προσαρµοστεί στην ελληνική πραγµατικότητα και να ιδρύσει την εταιρεία.
Η ένταξη της κυρίας Μπαραζιάν στην οµάδα της Up Hellas σηµατοδοτήθηκε από µια σειρά από εργασίες, όπως εύρεση γραφείου, ανακαίνιση χώρου, εύρεση προµηθευτών από το µηδέν, εύρεση προσωπικού, γραφειοκρατικά έγγραφα πάσης φύσεως, επικοινωνίες µε τραπεζικούς οργανισµούς και πολλές υπογραφές συµβολαίων κτλ. Χαρακτηριστικά, για το πρώτο διάστηµα αναφέρει ότι "ακόµα θυµάµαι ότι αναρωτιόµασταν τις πρώτες µέρες αν έπρεπε η εταιρεία να λέγεται Up Hellas ή Up Greece".
Η οµάδα της Up Hellas, όταν ξεκίνησε το 2016, ήταν µικρή. Απαρτιζόταν ίσα-ίσα από 3 άτοµα στις πωλήσεις, τον Γενικό Διευθυντή και µία Office Manager, την κυρία Λορύ Μπαραζιάν. Το πρώτο διάστηµα η τότε Office Manager θυµάται να κάνει τα πάντα, µέχρι και πωλήσεις. Οι εργασίες της τον πρώτο χρόνο αφορούσαν τη διάρθρωση του χώρου και τις καθηµερινές ανάγκες του προσωπικού, να πηγαίνει σε συναντήσεις µε ενδεχόµενους πελάτες µε τον διευθυντή της, να κάνει µεταφράσεις, να µιλάει µε τις διάφορες θυγατρικές του οµίλου που υποστήριζαν την ελληνική θυγατρική, να κάνει προσλήψεις σε συνεργασία µε τον διευθυντή της, να χτίζει σχέσεις συνεργασίας µε προµηθευτές, να επικοινωνεί µε το λογιστήριο για όλες τις φορολογικές, ασφαλιστικές, εµπορικές και HR ανάγκες της εταιρείας, µε τη νοµική σύµβουλο για τις νοµικές υποχρεώσεις της εταιρείας, και να εµπλέκεται σε εργασίες marketing.
"Ακόµα θυµάµαι, από τη µια πλευρά, τη χαρά µας όταν παραλάβαµε το 2016 στην εταιρεία την πρώτη διατακτική σίτισης Cheque Dejeuner στο γραφείο και µε ενθουσιασµό µικρού παιδιού την κορνιζάραµε στην είσοδο. Ταυτόχρονα, αναρωτιόµουν πώς θα εξηγήσω ότι το όνοµα του πρώτου ιστορικού προϊόντος του Οµίλου Up Group, µε ιστορία 50+ ετών, ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να το προφέρει κανείς. Για δοκιµάστε όσοι δεν µιλάτε γαλλικά να προφέρετε για µια στιγµή το "Cheque Dejeuner”, και θα καταλάβετε τι εννοώ"!
Η Λορύ Μπαραζιάν είχε σπουδάσει στο Πάντειο Πανεπιστήµιο στο τµήµα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισµού, µε εξειδίκευση στη δηµοσιογραφία, και έχει χτίσει την επαγγελµατική της καριέρα έχοντας εργαστεί σε διάφορες επιχειρήσεις και οργανισµούς, είτε στον τοµέα της Επικοινωνίας και του Τύπου είτε στον τοµέα της οργάνωσης εκδηλώσεων ή συνεδρίων, καθώς και επιχειρηµατικών αποστολών µε σκοπό την ανάπτυξη των B2B ελληνογαλλικών επιχειρηµατικών σχέσεων. Το πολύγλωσσο background έχει παίξει καθοριστικό παράγοντα στην εξέλιξή της. Παράλληλα, φοιτά στο Executive MBA του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου, από όπου λαµβάνει ουσιαστική γνώση σε σχέση µε το business περιβάλλον το οποίο εφαρµόζει στην εργασία της.
Το 2018, και ενώ η οµάδα πωλήσεων είχε ήδη µεγαλώσει, πάρθηκε η απόφαση να δοµηθεί και η οµάδα των Operations µε επικεφαλής τη Λορύ Μπαραζιάν. Από το 2018 µέχρι και σήµερα έχει υπό την ευθύνη της το τµήµα του Customer Care (διαχείριση παραγγελιών, υποστήριξη κατόχων καρτών, διαχείριση αιτηµάτων B2B πελατών), τις προµήθειες, καθώς και το λογιστήριο. Η οµάδα της Λορύ ξεκίνησε µε 2 άτοµα και σήµερα, το 2023, αριθµεί πλέον 8 άτοµα.
Το πάθος της ως προς την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών έχει γίνει, καθ’όλη την πορεία της στην Up, το επίκεντρο για να χαράσσει τη στρατηγική της οµάδας. "Ήταν εξαιρετικό challenge για εµένα η ανάληψη της οµάδας των Operations, καθώς αυτό οδήγησε, σε συνεργασία µε τις πωλήσεις, στη δηµιουργία όλων των λύσεων που έχει αναπτύξει η Up Hellas, µε κύρια την κάρτα σίτισης GoforEAT, την κάρτα δώρου UP Gift και την πρωτοπόρα λύση Up Fit".
Η ένταξη των ολοκληρωµένων και ταιριαστών µε την κουλτούρα της εταιρείας επαγγελµατιών στην οµάδα, ο τρόπος διάρθρωσης των επιµέρους οµάδων του τµήµατος, η διερεύνηση των αναγκών των πελάτων, οι κρίσιµες αποφάσεις για το µέλλον ως προς το user journey και το user experience ήταν σηµαντικά challenges για την εξέλιξη της οµάδας. Ένα άλλο challenge ήταν και παραµένει η ανάπτυξη εργαλείων χρήσιµων για τους πελάτες, έτσι ώστε να απολαµβάνουν τις λύσεις της Up Hellas. Το βασικότερο ήταν το business portal της Up. "Μέσα από το business portal – για το οποίο µάλιστα είµαστε πολύ περήφανοι– µπορούν οι πελάτες να καταχωρίσουν τις παραγγελίες τους, να τις εξοφλήσουν, και να φορτιστούν οι κάρτες σου άµεσα και 24/7. Επίσης, τα λογιστήρια των εταιρειών µπορούν ανά πάσα στιγµή να βρουν τα παραστατικά τους, να κατεβάσουν τις λογιστικές καρτέλες, να βρουν έτοιµα reports".
H Up Hellas, έχοντας ως γνώµονα τον ψηφιακό µετασχηµατισµό, δηµιούργησε µάλιστα και reports σχετικά µε τους τρόπους χρήσης των καρτών ούτως ώστε να κατανοούν οι επιχειρήσεις την προστιθέµενη αξία που προσδίδουν οι λύσεις τις Up Hellas στους εργαζοµένους των εταιρειών. Γιατί, όπως λέει η Up, "οι χαρούµενοι και υγιείς εργαζόµενοι εργάζονται καλύτερα".
Για τη Λορύ Μπαραζιάν έχει µεγάλη σηµασία να χτίζει ουσιαστικές σχέσεις συνεργασίας µε πελάτες, προµηθευτές και συναδέλφους, βασισµένες στην εµπιστοσύνη και στο κοινό όραµα. "Όραµά µου για το τµήµα είναι να είναι το καλύτερο customer care στον τοµέα του, µέσω συστηµάτων που θα κάνουν την καθηµερινότητα των B2B πελατών απλή και εύλικτη και την καθηµερινότητα των εργαζοµένων απλή και ενδιαφέρουσα, και όλα αυτά... µέσα από τις έξυπνες λύσεις που θα αναπτύσσει η Up Hellas".
Όπως τόνισε, "ευτυχώς εργάζοµαι σε µια εταιρεία που δεν εφησυχάζει. Έχει ως µέληµα να είναι πάντα ένα βήµα µπροστά στην αγορά και να δηµιουργεί digital λύσεις µε γνώµονα τις ανάγκες των επιχειρήσεων, το ευ ζην των εργαζοµένων, την καινοτοµία και την τεχνολογία".