Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 13-Δεκ-2023 07:50

    Kaizen Gaming: Άνοιγμα σε δύο νέες αγορές σε Λατινική Αμερική και 1.500 νέες προσλήψεις

    Kaizen Gaming: Άνοιγμα σε δύο νέες αγορές σε Λατινική Αμερική και 1.500 νέες προσλήψεις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

    Προσηλωμένη στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης παραμένει η Kaizen Gaming με βασικό πυλώνα το πλάνο Kaizen 2626, το οποίο προβλέπει την παρουσία σε 26 συνολικά αγορές μέχρι το 2026, με όχημα το διεθνές brand Betano. Έχοντας διασφαλίσει την πρωτοκαθεδρία στην εγχώρια αγορά με την Stoiximan, πλέον τα τελευταία περίπου δύο χρόνια, η εταιρεία που δραστηριοποιείται στο game tech και τον αθλητικό στοιχηματισμό, έχει υιοθετήσει μια πιο επιθετική στρατηγική επέκτασης εκτός συνόρων. Σε αυτή την κατεύθυνση, μέσα στους επόμενους δύο μήνες σχεδιάζει να αποκτήσει πρόσβαση σε δύο επιπλέον ξένες αγορές, οι οποίες έρχονται να προστεθούν στις ήδη 14 που έχει σήμερα παρουσία. 

    Η σημασία της Λατινικής Αμερικής 

    "Πρόκειται για δύο αγορές που εντοπίζονται στην Λατινική Αμερική", σημείωσε στο Capital.gr, ο αντιπρόεδρος της Stoiximan, Πάνος Κωνσταντόπουλος στο περιθώριο της χθεσινής συνέντευξης τύπου για την συνεργασία της Stoiximan με την Basket League. Η περιοχή της Λατινικής Αμερικής αποτελεί στρατηγική επιλογή για την στοιχηματική εταιρεία σε ό,τι αφορά την επέκταση του αποτυπώματος της ενώ θυμίζουμε ότι ήδη έχει εισέλθει, μεταξύ άλλων, σε Βραζιλία, Εκουαδόρ, Περού και Χιλή ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να κάνει άνοιγμα σε Κολομβία. Επιπλέον, αρκετά υψηλές πιθανότητες συγκεντρώνει και η αγορά του Μεξικού. 

    Η αγορά της Νότιας Αμερικής ταιριάζει περισσότερο στην εταιρεία σε προϊοντικό επίπεδο, εμφανίζοντας μεγαλύτερες ομοιότητες με εκείνη της Ευρώπης ενώ παράλληλα παρουσιάζει σημαντικότερο  περιθώριο ανάπτυξης και ευκαιριών καθώς αυτή την στιγμή βρίσκεται σε φάση ρύθμισης. 

    Νέες προσλήψεις 

    Προκειμένου να στηρίξει το φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης, η Kaizen Gaming, η οποία από τον περασμένο Μάρτιο έχει μεταφέρει το στρατηγείο της στο εντυπωσιακό Kaizen Campus στο Μαρούσι, συνεχίζει στο μονοπάτι ενίσχυσης του εργατικού της δυναμικού. Σήμερα, ο αριθμός των εργαζομένων της αγγίζει τα 2.500 άτομα σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ εντός του 2024 ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την προσθήκη περισσότερων από 1.000 εργαζόμενους. Μάλιστα, δεν αποκλείεται οι νέες προσλήψεις μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς να πλησιάσουν τις 1.500. Αυτή η εντυπωσιακή αύξηση ευθυγραμμίζεται πλήρως με την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι το Betano  θα είναι επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA EURO 2024 μετά από την αποκλειστική συμφωνία που συνήψε ενώ ειδικά για την Ελλάδα και την Κύπρο, επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα είναι η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται στις δύο αυτές χώρες. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ