Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 23-Δεκ-2022 07:30

    SafeSize: Νέος γύρος 15 εκατ. για την ελληνική startup που σου βρίσκει το σωστό παπούτσι

    SafeSize: Νέος γύρος 15 εκατ. για την ελληνική startup που σου βρίσκει το σωστό παπούτσι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

    Σε τροχιά δυναμικής επέκτασης κινείται η SafeSize, η ελληνική startup, η οποία έχει βάλει στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε να αγοράσουμε παπούτσια, βάζοντας την προσωποποιημένη εμπειρία κάθε καταναλωτή σε πρώτο πλάνο με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της ανάλυσης  δεδομένων. 

    Μια λανθασμένη επιλογή σε παπούτσι μπορεί να μεταφραστεί εκτός από την ταλαιπωρία για τον πελάτη, σε απώλειες εσόδων για τις εμπορικές επιχειρήσεις σε μια αγορά, η οποία ήδη εμφανίζει υψηλά ποσοστά επιστροφών ενώ τις περισσότερες φορές η επίσκεψη σε ένα φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα δεν καταλήγει σε κάποια αγορά αλλά περιορίζεται στο "ρίχνω μια ματιά". 

    Σε αυτό θα πρέπει να προστεθεί και ο μεγάλος αριθμός παπουτσιών παγκοσμίως, ο οποίος οδηγείται κάθε χρόνο στις χωματερές καθώς πολλά ζευγάρια παραμένουν στα αζήτητα. Απάντηση σε αυτές τις προκλήσεις θέλησε να δώσει ο Άγγελος Σταυράκης, ο οποίος γνωρίζει από πρώτο χέρι τον κλάδο της υπόδησης καθώς για αρκετά χρόνια εργαζόταν σε  διευθυντικές θέσεις στην αλυσίδα αθλητικών ειδών Intersport.

    Τα τρία βήματα της τεχνολογίας που έχει αναπτύξει 

    Έτσι, πριν μερικά χρόνια αποφάσισε να βάλει τα θεμέλια της SafeSize με χρηματοδότηση, η οποία αρχικά προήλθε από την Ολλανδία, που μαζί με την Ελλάδα αποτελούν τα βασικά "ορμητήρια" της startup, η οποία  μέσω της τεχνολογίας virtual fitting που έχει αναπτύξει και υποστηρίζεται από έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης, δημιουργεί το ακριβές ψηφιακό αποτύπωμα του ποδιού, βοηθώντας πάνω από 20 εκατομμύρια, μέχρι στιγμής, καταναλωτές σε 50 χώρες να επιλέξουν παπούτσια με τέλεια εφαρμογή σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα.

    "Η τεχνολογία αποτελείται από τρία κομμάτια. Το ένα είναι το σκανάρισμα του ποδιού, που επιτρέπει την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου πελματογραφήματος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στο φυσικό κατάστημα. Το δεύτερο αφορά στις online αγορές, όπου έχουμε δημιουργήσει ένα app που δίνει τη δυνατότητα να σκανάρει ο χρήστης το πόδι του στο σπίτι με το κινητό του τηλέφωνο ", εξηγεί στο Capital.gr ο κ. Σταυράκης και προσθέτει: "Το τρίτο κομμάτι αφορά σε μια τεχνολογία που έχουμε αναπτύξει μέσα από την οποία σκανάρουμε το εσωτερικό όλων των παπουτσιών της αγοράς για κάθε μοντέλο και brand, δημιουργώντας 3D απεικονίσεις με τις ακριβείς διαστάσεις όλων των παπουτσιών ".

    Οι συνεργασίες με τα μεγαλύτερα ονόματα παγκοσμίως 

    Το εντυπωσιακό είναι ότι κάθε χρόνο περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια παπούτσια σκανάρονται σε μία από τις 9 μονάδες της εταιρείας σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική καθιστώντας την SafeSize την μοναδική εταιρεία στον κόσμο με παρόμοια βάση δεδομένων παπουτσιών, για περισσότερες από 1500 μάρκες, πληροφορίες που δεν έχουν ούτε οι ίδιοι οι κατασκευαστές. 

    "Αρκετές φορές μας έχουν πλησιάσει μεγάλοι παίκτες του κλάδου με ερωτήματα σχετικά με τον κατάλληλο σχεδιασμό ενός παπουτσιού προκειμένου να ανταποκρίνεται στο προφίλ διαφορετικών καταναλωτών", επισημαίνει ο κ. Σταυράκης. Έχοντας ανοίξει τον δρόμο, οι λύσεις της ελληνικής startup έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων ομίλων λιανικής και brands παπουτσιών στον κόσμο καθώς συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με τις Ιntersport, Sports Direct, Decathlon, SportXX, Marks & Spencer, Nike, Adidas, New Balance και Sketchers. 

    Νέος γύρος χρηματοδότησης 

    Επόμενος σταθμός αποτελεί ο νέος γύρος χρηματοδότησης στον οποίο έχει προχωρήσει και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς. "Στόχος μας είναι να αντλήσουμε κεφάλαια κοντά στην περιοχή των 15 εκατ. ευρώ, τα οποία θα μας επιτρέψουν να επεκτείνουμε περαιτέρω το αποτύπωμά μας ", αναφέρει ο ιδρυτής της SafeSize. Τα φρέσκα κεφάλαια αναμένεται να προστεθούν στο ποσό των 30 εκατ. ευρώ, που έχει ήδη καταφέρει από τη μέρα της δημιουργίας της να "σηκώσει" από τις επενδυτικές εταιρείες Convent Capital από την Ολλανδία, 3TS Capital Parnters από την Αυστρία, European Investment Fund, καθώς επίσης και από δύο στρατηγικούς επενδυτές.

    "Στόχος μας είναι κάθε χρόνο να διπλασιάζουμε τον αριθμό των καταναλωτών που βοηθάμε, μειώνοντας ταυτόχρονα τον αριθμό των παπουτσιών που άσκοπα παράγονται και διακινούνται παγκοσμίως, συμβάλλοντας σε ένα βιώσιμο μέλλον" σημειώνει ο κ. Σταυράκης και καταλήγει: "Ενδυναμώνουμε συνεχώς την παρουσία μας στην Ευρώπη και Ασία και σύντομα θα επεκταθούμε στην Αμερική και Αυστραλία. Πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να επικοινωνήσουμε μια παγκόσμια καινοτομία που ξεκίνησε από την Ελλάδα". 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ