Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 17-Οκτ-2022 07:51

    Οριστικά στη Μυτιληναίος η Παράκαμψη Χαλκίδας

    Οριστικά στη Μυτιληναίος η Παράκαμψη Χαλκίδας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ελένης Μπότα

    Οριστικά στη ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ περνά το έργο της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, έναν διαγωνισμό στον οποίο η εταιρεία επικράτησε με έκπτωση 7,61%. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 125 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει προαίρεση 85 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ.

    Το επόμενο βήμα είναι να ετοιμαστεί η σύμβαση και να σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί στη Βουλή και εν συνεχεία θα ακολουθήσει η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της αναδόχου εταιρείας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. 

    Η κατασκευή του έργου, αποσκοπεί στη βελτίωση της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια, στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών με την διερχόμενη κυκλοφορία να διοχετεύεται στη νέα οδό και στην απόδοση στην κυκλοφορία ενός ενιαίου και ασφαλούς οδικού άξονα από τη Χαλκίδα έως και το πέρας της Παράκαμψης των Ψαχνών.

    Ως εκ τούτου με την κατασκευή του τμήματος Παράκαμψης Χαλκίδας και της διοχέτευσης σ’ αυτό της διερχόμενης κυκλοφορίας, αφ’ ενός θα διευκολυνθεί η κυκλοφορία που θα ακολουθεί τη νέα οδό και θα περιορισθεί σημαντικά ο χρόνος των μετακινήσεων, αλλά και – παράλληλα – θα ευνοηθούν οι κυκλοφοριακές συνθήκες στις επηρεαζόμενες αστικές περιοχές με θετική επίδραση στο περιβάλλον και στην οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

    Το έργο περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από την Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 2χλμ και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7χλμ. Ως προαίρεση περιλαμβάνονται τα τμήματα:

    α) το τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα "Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος", μήκους 4,0 χλμ. περίπου,

    β) το τμήμα της παράκαμψης Ψαχνών και

    γ) το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

    Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε στις αρχές του έτους αρχικά με την υποβολή των φακέλων και στη συνέχεια με την αποσφράγιση των προσφορών. Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. 

    Εντός του 2022 ο όμιλος Μυτιληναίου κατάφερε να ενισχύσει το ανεκτέλεστο των συμβάσεών του πάνω από 1 δισ. ευρώ περίπου. 

    Η Mυτιληναίος μαζί με την ΑΒΑΞ έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος στο οδικό έργο Flyοver της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ, η σύμβαση του οποίου αναμένεται να υπογραφεί μέχρι το τέλος του μήνα. 

    Επίσης, η κοινοπραξία "MYTILINEOS SA – ROVER MARITIME SL – HDK SA" αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου "6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής" του ΟΛΘ, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ. Το συγκεκριμένο έργο τοποθετεί το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο χάρτη των κύριων γραμμών και των διηπειρωτικών συνδυασμένων μεταφορών, καθώς του δίνει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEU.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ