Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 04-Οκτ-2022 08:35

    Το Μετρό της Αθήνας "γίνεται" Λονδίνο και Παρίσι

    Το Μετρό της Αθήνας "γίνεται" Λονδίνο και Παρίσι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Φώτη Φωτεινού

    "Τέλος" τα χάρτινα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας; Όχι, σε απόλυτο βαθμό, αλλά είναι σαφής η κατεύθυνση για την ενίσχυση της χρησιμοποίησης των πλαστικοποιημένων καρτών ATH.ENA Card και προσεχώς, των τραπεζικών καρτών, οι οποίες θα λειτουργούν ως εισιτήρια.

    Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως σχολίασε δημοσίως χθες ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, σε εκδήλωση εταιρείας,  "έχει ξεκινήσει μια συνεργασία με τον ανάδοχο του ΑΣΣΚ του ΟΑΣΑ, ώστε το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να "ανοίξει” μέσα από συνεργασία με τράπεζες".

    Όπως ανέφερε ο Γ.Γ. Μεταφορών "η τραπεζική κάρτα θα μπορεί να χρησιμοποιείται στο μετρό, στα λεωφορεία και σε όλα τα ΜΜΜ", υπογραμμίζοντας ότι "εργαζόμαστε σε αυτήν την κατεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να συμβασιοποιήσουμε μια τέτοια αλλαγή στο σύστημα που έχουμε δομήσει, είναι ένας τρόπος για να ανοίξουν κι άλλες συνεργασίες".

    Σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, η χρήση των τραπεζικών καρτών, όλων των κατηγοριών (πιστωτικές, χρεωστικές, κ.α.) ως εισιτηρίων αποτελεί μια σημαντική εναλλακτική μέθοδο για τους επιβάτες.

    Μάλιστα, πριν από χρόνια που υιοθετήθηκε στο Λονδίνο χαρακτηρίστηκε από τους επιβάτες ως "μία από τις σημαντικότερες θετικές εξελίξεις".

    Τα οφέλη για τον ΟΑΣΑ από τη χρήση καρτών και όχι χάρτινων εισιτηρίων   

    Εκτός από τα προφανή οφέλη για τον επιβάτη, αρκετά είναι τα οφέλη και για τον ΟΑΣΑ. Με τη χρήση των τραπεζικών καρτών ως εισιτηρίων, αυτομάτως ο Οργανισμός εξοικονομεί πόρους, καθώς θα περιοριστεί η χρήση των "παραδοσιακών" χάρτινων εισιτηρίων.

    Εάν και τα χάρτινα εισιτήρια επαναφορτίζονται, εντούτοις οι περισσότεροι χρήστες των ΜΜΜ τα πετάνε και εκδίδουν νέα.

    Αυτό όμως, πέρα από το γεγονός ότι δημιουργεί μια άσχημη εικόνα στα εκδοτήρια και τους σταθμούς, έχοντας και αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ωθεί τον ΟΑΣΑ στη προμήθεια κι άλλων χάρτινων εισιτηρίων, τα οποία είναι κοστοβόρα.

    Γι΄ αυτό το λόγο εκτιμάται ότι θα ενταθούν οι προσπάθειες για την "αλλαγή" της συμπεριφοράς των επιβατών, με στόχο τη διάδοση της χρήσης των πλαστικοποιημένων καρτών ATH.ENA Card (προσωποποιημένων και μη), αλλά και της επαναφόρτισης των εισιτηρίων (η διαδικασία είναι εξαιρετικά εύκολη).    

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ