Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 12-Αυγ-2022 08:25

    Ισχυρό αποτύπωμα με νέα έργα της Mytilineos στις κατασκευές

    Ισχυρό αποτύπωμα με νέα έργα της Mytilineos στις κατασκευές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ελένης Μπότα

    Προσωρινός ανάδοχος αναδείχθηκε η Μυτιληναίος στο έργο της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%, αρχικού προϋπολογισμού 125 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας περαιτέρω τον τομέα των Εργων Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου.

    Η Μυτιληναίος επικράτησε της ΑΒΑΞ που προσέφερε έκπτωση 7% και της ΑΚΤΩΡ που προσέφερε έκπτωση 5,4%.

    Η κατασκευή του έργου αποσκοπεί στη βελτίωση της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια, στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών, με τη διερχόμενη κυκλοφορία να διοχετεύεται στη νέα οδό και στην απόδοση στην κυκλοφορία ενός ενιαίου και ασφαλούς οδικού άξονα από τη Χαλκίδα έως και το πέρας της Παράκαμψης των Ψαχνών.

    Προ ημερών ο Όμιλος παρέδωσε στην κυκλοφορία και επίσημα, 12 χρόνια μετά την έναρξη των πρώτων έργων στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία το 2010, την Παράκαμψη Αμφιλοχίας, μήκους 17 χιλιομέτρων. Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, του υφυπουργού Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Μυτιληναίος, Ευάγγελου Μυτιληναίου και του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη.

    Το τμήμα της Παράκαμψης Αμφιλοχίας μήκους 17 χλμ, μειώνει τον χρόνο οδήγησης κατά περίπου 20 λεπτά. Το πρώτο τμήμα που δόθηκε στην κυκλοφορία ήταν το 2019, ήταν το Άκτιο-Βόνιτσα μήκους 14χλμ, ενώ το παρόν τμήμα δόθηκε 5 μήνες νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση του αναδόχου. 

    Με αυτήν την παράδοση από τα 48,5 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία, θα λειτουργούν συνολικά 31 χιλιόμετρα. Τελευταίο τμήμα που συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής είναι το τμήμα Βόνιτσα-Δρυμός και ένα μικρό τμήμα στην περιοχή του Ακτίου, με στόχο να παραδοθεί και αυτό το καλοκαίρι του 2023.

    Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο

    Εντός του 2022 ο όμιλος Μυτιληναίου κατάφερε να ενισχύσει το ανεκτέλεστο των συμβάσεών του πάνω από 1 δισ. ευρώ περίπου. 

    Ήδη, το σχήμα Mυτιληναίος - ΑΒΑΞ έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος στο οδικό έργο Flyοver της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ. 

    Επίσης, η κοινοπραξία "MYTILINEOS SA – ROVER MARITIME SL – HDK SA" αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου "6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής" του ΟΛΘ, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ. Το συγκεκριμένο έργο τοποθετεί το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο χάρτη των κύριων γραμμών και των διηπειρωτικών συνδυασμένων μεταφορών, καθώς του δίνει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEU.

    Τέλος, η Μυτιληναίος σε κοινοπραξία με την ΤΕΡΝΑ έχει ανακηρυχθεί μειοδότης στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο (κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων, επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων στη σήραγγα Παναγοπούλας), προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ. Η ίδια κοινοπραξία είναι μειοδότης και στον διαγωνισμό για την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ