Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 10-Ιουν-2022 07:55

    Ψηλά στην ατζέντα του ΟΠΑΠ η ψηφιοποίηση του δικτύου καταστημάτων

    Ψηλά στην ατζέντα του ΟΠΑΠ η ψηφιοποίηση του δικτύου καταστημάτων
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

    Η περαιτέρω ψηφιοποίηση του retail δικτύου βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων του ΟΠΑΠ, ο οποίος συνεχίζει τις επενδύσεις που θα συμβάλουν στην προώθηση μιας ψηφιακής εμπειρίας στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, λοιπόν, ένα μέρος από τα συνολικά 20 με 25 εκατ. ευρώ που έχει προβλέψει να επενδύσει για την τρέχουσα οικονομική χρήση, θα κατευθυνθεί για την αναβάθμιση της retail εμπειρίας και της ψηφιοποίησης.

    "Επιδιώκουμε την προώθηση μιας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας χωρίς τη χρήση χαρτιών και μετρητών στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Έτσι, ο πελάτης θα μπορεί να χαίρεται το παιχνίδι αντί να συμπληρώνει απλά δελτία", ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, Γιαν Κάρας στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης. Σε αυτή την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής Opap store, η οποία θα ξεκινήσει να λειτουργεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

    "Είμαστε περήφανοι για τις αντοχές και την ισχυρή ανάκαμψη του επίγειου δικτύου μας από την πανδημία", επεσήμανε ο κ. Κάρας και συνέχισε λέγοντας: "Χάρη στις πελατοκεντρικές πρωτοβουλίες μας και τις εμπορικές μας δράσεις το δίκτυο του ΟΠΑΠ συνέχισε να αποτελεί σημείο αναφοράς στη διασκέδαση ακόμη και εν μέσω αυστηρών υγειονομικών μέτρων για τον περιορισμό της Covid".

    Ενίσχυση της παρουσίας στο διαδίκτυο

    Παράλληλα, η διοίκηση στοχεύει να ενισχύσει την online παρουσία της εισηγμένης μέσα από πιο διασκεδαστικές και προσωποποιημένες προτάσεις καθώς και μέσα από αναβαθμισμένα ψηφιακά assets και ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες και CRM δράσεις. "Η στρατηγική μας αποδίδει ξεκάθαρα. Οι δραστηριότητες του ΟΠΑΠ καταγράφουν ιστορικά υψηλά τόσο σε ενεργούς πελάτες και έσοδα ενώ η Stoiximan συνεχίζει να σημειώνει σημαντική ανάπτυξη", ανέφερε ο κ. Κάρας. Να σημειωθεί ότι ο ΟΠΑΠ, από τον Αύγουστο του 2021, οπότε ξεκίνησε να ισχύει η νέα νομοθεσία και εισήλθαν στην αγορά καινούργιοι παίκτες, κατάφερε να διπλασιάσει το μερίδιό του στο διαδίκτυο από 3% στο 6%, λανσάροντας παράλληλα live καζίνο ενώ πλέον από κοινού με την Stoiximan, ο όμιλος κατέχει μερίδιο 50% στον εγχώριο κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων. 

    Δεν έχει αποφασιστεί εάν θα συνεχιστεί το πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος 

    Σε ό,τι αφορά τώρα με το εάν πρόκειται να παραταθεί και το 2023 το πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος με την ολοκλήρωση του τρέχοντος, ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ, Καμίλ Ζίγκλερ ανέφερε ότι θα ξεκαθαριστεί μέσα στο δεύτερο μισό του έτους. 

    "Επί του παρόντος δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει για το μέλλον του συγκεκριμένου προγράμματος, επομένως στο τραπέζι βρίσκονται αυτή την στιγμή και τα δύο ενδεχόμενα, είτε να συνεχιστεί είτε να μη συνεχιστεί. Θα έχουμε μια οριστική απόφαση μέσα στο β΄ εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ", επεσήμανε ο εκτελεστικό πρόεδρος της εισηγμένης.

    Σχετικά με το εάν έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις, έστω σε διερευνητικό επίπεδο με την κυβέρνηση σχετικά για την ανανέωση άδειας που διαθέτει για το αποκλειστικό δικαίωμα  διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων του ΟΠΑΠ μετά τη λήξη της το 2030, ο κ. Ζίγκλερ σημείωσε ότι επί του παρόντος δεν έχει γίνει καμία συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα.

    Τέλος, να σημειωθεί ότι δόθηκε η έγκριση για την καταβολή μεικτού μερίσματος 0,50 ευρώ ανά μετοχή, καθώς και για την καταβολή 0,90 ευρώ ανά μετοχή ως επιστροφή κεφαλαίου. Μαζί με το ήδη καταβληθέν προμέρισμα των 0,10 ευρώ ανά μετοχή, η συνολική ανταμοιβή των μετόχων για τη χρήση του 2021 ανέρχεται σε 1,5 ευρώ ανά μετοχή.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ