Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 01-Ιουν-2022 17:29

    Μερίδιο 50% για ΟΠΑΠ και Stoiximan στο διαδίκτυο

    Μερίδιο 50% για ΟΠΑΠ και Stoiximan στο διαδίκτυο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Tης Ματίνας Χαρκοφτάκη

    Εντός του γ΄ τριμήνου της τρέχουσας οικονομικής χρήσης αναμένεται να ολοκληρωθεί η συναλλαγή για την πώληση της μειοψηφικής συμμετοχής ύψους 36,75% που διατηρούσε ο ΟΠΑΠ στην Betano προς την Kaizen Gamιng. Τα έσοδα από τη συγκεκριμένη κίνηση θα κατευθυνθούν για να χρηματοδοτηθεί το εναπομείναν ποσό που πρέπει να καταβάλει η εισηγμένη στο πλαίσιο της συμφωνίας για την απόκτηση του 85% της Stoiximan. 

    Από τον Αύγουστο του 2021, οπότε ξεκίνησε να ισχύει η νέα νομοθεσία και εισήλθαν στην αγορά καινούργιοι παίκτες, ο ΟΠΑΠ κατάφερε να διπλασιάσει το μερίδιό του στο διαδίκτυο από 3% στο 6%, λανσάροντας παράλληλα live καζίνο, όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, στο πλαίσιο ενημέρωσης των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα α΄ τριμήνου. "Πλέον από κοινού με την Stoiximan, ο όμιλος κατέχει μερίδιο 50% στον εγχώριο κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων ενώ θεωρούμε ότι το online gaming θα συνεχίσει να αναπτύσσεται", επεσήμανε ο επικεφαλής της εισηγμένης και συνέχισε λέγοντας: "Την ίδια ώρα που αναπτύσσεται σημαντικά ο τομέας των δραστηριοτήτων μας στο διαδίκτυο, προσπαθούμε να αναπτύσσουμε και το επίγειο δίκτυο. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι δεν πρόκειται για δυο μεμονωμένες αγορές. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες δεν πρόκειται να μετακινηθούν μόνιμα από το επίγειο δίκτυο στο διαδίκτυο. Αντίθετα, έχουμε 1,5 εκατ. παίκτες, οι οποίοι στοιχηματίζουν στο διαδίκτυο αλλά παράλληλα επισκέπτονται και τα φυσικά καταστήματα για διαφορετικούς λόγους. Έτσι, λοιπόν, διαμορφώνεται η δυναμική των online δραστηριοτήτων και του επίγειου δικτύου".

    Η απόδοση του δικτύου καταστημάτων ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική κατά το α΄ τρίμηνο, παρά τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία που ήταν σε ισχύ και τις πληθωριστικές πιέσεις. Σύμφωνα με τον κ. Karas, o ΟΠΑΠ στάθηκε δίπλα στους συνεργάτες του, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο, με στόχο την επίτευξη υψηλών επιπέδων προσέλκυσης και διατήρησης πελατών, και υιοθετώντας νέα μέτρα οικονομικής στήριξης των καταστημάτων.

    Η ενίσχυση των δραστηριοτήτων του retail δικτύου της εταιρείας βασίζεται σε πρωτοβουλίες που έχουν τον πελάτη στο επίκεντρο και ενδυναμώνουν την ελκυστικότητα των παιχνιδιών και των καταστημάτων ως προορισμών διασκέδασης. Μεταξύ άλλων, αξιοποιείται περαιτέρω το πρόγραμμα loyalty "ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις", το οποίο συμπλήρωσε πρόσφατα ένα χρόνο  παρουσίας και περίπου 700.000 εγγεγραμμένους πελάτες. Επιπλέον, αναβαθμίζεται περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, με νέα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ, νέες επιλογές στο δημοφιλές Powerspin κ.ά. Ακόμη, η εταιρεία υλοποιεί ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες και ξεχωριστές εκδηλώσεις στο δίκτυο των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY.  

    Σημειώνεται ότι, από τις αρχές Μαΐου, οι πελάτες εισέρχονται στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY χωρίς την επίδειξη πιστοποιητικών εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου, ενώ από σήμερα, 1η Ιουνίου, τίθεται σε αναστολή η υποχρεωτική χρήση μάσκας.

    Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, όπως το Golden 21 του Pamestoixima.gr, αλλά και η θετική υποδοχή του onlinelivecasino του ΟΠΑΠ.

    Επίσης, το ανανεωμένο tzoker.gr είναι διαθέσιμο από τα μέσα Μαρτίου, προσφέροντας στους πελάτες ένα σύγχρονο περιβάλλον χρήσης, εμπλουτισμένο περιεχόμενο και νέες δυνατότητες που κάνουν το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ θα εστιάσει το προσεχές διάστημα στον επανασχεδιασμό των front-end περιβαλλόντων της onlineστοιχηματικής πλατφόρμας. Συνολικά, η διττή στρατηγική του ομίλου για τη διαδικτυακή αγορά συνέχισε να αποδίδει, καθώς η ανάπτυξη της βάσης των ενεργών πελατών συνεχίστηκε κατά το α΄ τρίμηνο του 2022, τόσο για τις online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, όσο και για τη Stoiximan.

    Ολοκλήρωση ενός έργου πνοής για την ελληνική κοινωνία

    Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ στάθηκε στην ολοκλήρωση της πρωτοβουλίας της εταιρείας για την ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας.

    Συνολικά, μέσα σε οκτώ χρόνια, ο ΟΠΑΠ υλοποίησε 30 έργα ανακαίνισης στα νοσοκομεία παίδων Η Αγία Σοφία και Παναγιώτης & Αγλαΐα Κυριακού, τα οποία προσφέρουν πλέον υπερσύγχρονες υγειονομικές υποδομές και ένα ευχάριστο θεραπευτικό περιβάλλον. Τα ανακαινισμένα νοσοκομεία παραδόθηκαv πρόσφατα στο Ελληνικό Δημόσιο.  Όπως τόνισε ο κ. Karas, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση του ΟΠΑΠ στην κοινωνική προσφορά, η οποία παραμένει εξαιρετικά ισχυρή και εστιάζει στα παιδιά και τη νέα γενιά, που αποτελούν το μέλλον της χώρας.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ