Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Μαρ-2022 08:19

    Πλαίσιο: Επενδύει 10 εκατομμύρια ευρώ σε logistics και "τελευταίο μίλι"

    Πλαίσιο: Επενδύει 10 εκατομμύρια ευρώ σε logistics και "τελευταίο μίλι"
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ, η οποία θα έχει ως στόχο τον τομέα του last mile, δηλαδή την αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών από το logistics center της εταιρείας έως τον τελικό πελάτη – καταναλωτή, ετοιμάζει το Πλαίσιο, κάτι που ανέφερε ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος της εταιρείας στο περιθώριο σχετικής παρουσίασης από πλευράς της EY με αφορμή την βράβευσή ως "Έλληνας Επιχειρηματίας της Χρονιάς". Η συγκεκριμένη επένδυση έχει ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από πλευράς της επιχείρησης με ταυτόχρονη αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες, οι οποίοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή την διαδρομή της παραγγελίας τους. Σημειώνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει αυτή τη στιγμή το 15% του τζίρου της Πλαίσιο ΑΕΒΕ.

    Στο πλαίσιο της επένδυσης αυτής που αναμένεται να υλοποιηθεί εντός του 2022 το Πλαίσιο θα ενισχύσει το στόλο διανομής του με βαν, ενώ πρόκειται να επενδύσει και σε λογισμικό για να στηρίξει τις προσφερόμενες υπηρεσίες. "Η λογική μας δεν είναι να είμαστε απλά box movers. Γι’ αυτό και πρέπει να στηρίξουμε την εξυπηρέτηση μας με after sales service και να είμαστε δίπλα στον πελάτη συνέχεια", ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Γεράρδος.

    Διατηρεί αποθέματα που προφυλάσσουν την εταιρεία από τις αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα

    Αναφορικά με το τοπίο που σχετίζεται με πιθανές ελλείψεις ή καθυστερήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα σημείωσε ότι το Πλαίσιο διατηρεί αυτή τη στιγμή ικανά αποθέματα στις αποθήκες του για να αντιμετωπίσει τις αναταράξεις που παρατηρούνται στην αγορά, στις μεταφορές και στις παραδόσεις των εμπορευμάτων. 

    Ο ίδιος ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή στην αγορά εκτός από προϊόντα τεχνολογίας που αντιμετωπίζουν ζητήματα παραδόσεων λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών και της έλλειψης σε κοντέινερ, υφίστανται επίσης ορισμένες ελλείψεις και στις λευκές συσκευές, δεδομένου ότι πρόκειται για ογκώδη προϊόντα με περιορισμένες δυνατότητες αποθήκευσης. Αναφορικά με τις λευκές συσκευές σημείωσε ότι σταδιακά αυξάνουν τη συμμετοχή τους στις πωλήσεις της εταιρείας, με το ποσοστό τους επί των συνολικών πωλήσεων να βρίσκεται στο κατώφλι του 10%, παρουσιάζοντας ωστόσο ευρύ πεδίο ανάπτυξης μέσα στα επόμενα χρόνια. 

    Επιδίωξη ταυτόχρονα για το Πλαίσιο είναι να διατηρεί το χαμηλότερο επιτόκιο έναντι του ανταγωνισμού του μέσω του προγράμματος δόσεων "Μήνα Μήνα" που εφαρμόζει χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας από πλευράς του πελάτη. Σημειώνεται ότι το εν λόγω επιτόκιο ανέρχεται μηνιαίως σε ποσοστό 12%. 

    Την ίδια στιγμή ο κύριος Γεράρδος δεν απέκλεισε την πιθανότητα μίας εξαγοράς, αναφέροντας ότι εφόσον παρουσιαστεί μία καλή ευκαιρία το Πλαίσιο θα την εξετάσει με ενδιαφέρον, υπό την προϋπόθεση ότι η υπό εξαγορά οντότητα δεν θα φέρει εγγενή προβλήματα που θα κληθεί να λύσει στη συνέχεια η δική του εταιρεία. 

    Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου στην αγορά ο κύριος Γεράρδος σημείωσε ότι στον κλάδο του υφίσταται ένα σχετικό μούδιασμα από πλευράς των καταναλωτών – όπως και σε άλλους κλάδους λιανικής - λόγω των συνθηκών της ακρίβειας και των πληθωριστικών τάσεων που καταγράφονται αυτή τη στιγμή στην αγορά. Πρόσθεσε παρόλ’ αυτά ότι οι μικρότερες και οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμφανίζουν καλύτερα δείγματα σε σχέση με τις υπόλοιπες μεσαίες επιχειρήσεις. 

    "Δεν έχουμε δει κάμψη στις αγορές προϊόντων από τα καταστήματά μας, δεδομένου ότι εκτός των άλλων εξυπηρετούμε ένα κοινό υψηλού εισοδήματος, το οποίο αναζητά το καλύτερο προϊόν στα ράφια μας, χωρίς να περιορίζει τις απαιτήσεις του σε ποιότητα", πρόσθεσε. 

    Το 25% των πωλήσεων προέρχεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

    Αναφερόμενος στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η Turbo X όπως σημείωσε ο Γιώργος Γεράρδος, έχει πλέον σταθεροποιηθεί σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο πωλήσεων σε ετήσια βάση, δεδομένου ότι ο κόσμος έχει μάθει πλέον τη μάρκα και αυτή δεν παρουσιάζει περαιτέρω σημάδια ανάπτυξης αυτή τη στιγμή. Τις καλύτερες πωλήσεις από τη γκάμα της Turbo X εμφανίζουν οι τηλεοράσεις. Από το σύνολο του κύκλου εργασιών του Πλαισίου, το 25% αντιστοιχεί σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. 
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ