Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 23-Μαρ-2022 07:53

    American Express Travel: Αυτές είναι οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν φέτος στον τουρισμό διεθνώς

    American Express Travel: Αυτές είναι οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν φέτος στον τουρισμό διεθνώς
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Βίκυς Κουρλιμπίνη

    Το κλίμα στον τουρισμό είναι πολύ διαφορετικό φέτος και, μετά από δύο χρόνια πανδημίας, η επιθυμία για διακοπές είναι μεγάλη, ενώ όσοι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτή τη σεζόν είναι διατεθειμένοι να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη σε σχέση με τις προ- Covid χρονιές.

    Αυτά είναι μερικά από τα βασικά συμπεράσματα που περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση "American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report" όπου αποτυπώνονται οι τάσεις που θα επικρατήσουν στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

    Η έκθεση βασίζεται σε δεδομένα από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές του κόσμου και ειδικότερα από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

    Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης

    Στα κυρίαρχα συμπεράσματα American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report περιλαμβάνονται:

    -Ο κόσμος είναι πια έτοιμος να ταξιδέψει: το 74% των ερωτηθέντων εμφανίζονται θετικοί στο να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι φέτος, ακόμη κι αν χρειαστεί να το ακυρώσουν ή να το τροποποιήσουν αργότερα. Πρόκειται για ένα ποσοστό αυξημένο κατά 56% σε σχέση με πέρσι.

    -Οι δαπάνες για ταξίδια αναμένεται να ξεπεράσουν τα επίπεδα πριν από την πανδημία: το 86% των καταναλωτών αναμένει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα σε ταξίδια το 2022 σε σύγκριση με πριν την πανδημία.

    -Οι τουρίστες θέλουν να ταξιδεύουν πιο συχνά: το 62% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει 2-4 ταξίδια φέτος και το 76% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι σχεδιάζει να ταξιδεύει περισσότερο με την οικογένειά του το 2022 από ό,τι το 2021.

    -Οι τουρίστες αναζητούν brands που δίνουν προτεραιότητα στην υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων: το 81% των ερωτηθέντων σκοπεύει να επισκεφτεί προορισμούς που δίνουν έμφαση στην τοπική κουλτούρα και θέλουν τα χρήματα που ξοδεύουν να επιστρέψουν στις τοπικές οικονομίες.

    -Οι ονειρεμένοι προορισμοί γίνονται πραγματικότητα: το 55% των ερωτηθέντων θέλει να κάνει κράτηση για διακοπές "ζωής". Η τάση αυτή ιδιαίτερα ισχύει για τους Millennials (67%) και Gen Z (65%).

    "Η πανδημία μας έκανε όλους, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτών, να αξιολογήσουμε τι είναι πραγματικά σημαντικό", δήλωσε η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel.

    "Η έκθεση Global Travel Trends δείχνει ότι οι τουρίστες θέλουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο και δίνουν προσοχή στο με ποιον ταξιδεύουν, τα μέρη που επισκέπτονται, τα brands που υποστηρίζουν και πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους".

    Η μελέτη σκιαγραφεί επίσης το μεταβαλλόμενο τοπίο στα οικογενειακά ταξίδια: το 76% των γονέων συμφωνούν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο με την οικογένειά τους το 2022 από ό,τι πέρσι.

    Το 70% συμφωνούν ότι το 2022 σχεδιάζουν να κάνουν το πρώτο τους ταξίδι με τα παιδιά τους στο εξωτερικό ενώ το 79% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι ανυπομονούν να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους φέτος.

    Τι βλέπουν επιχειρηματίες του τουρισμού στην Ελλάδα

    Η διάθεση για ταξίδια αποτυπώνεται και στην ελληνική αγορά που ναι μεν δεν είναι ακόμη έτοιμη να δώσει ποσοτικοποιημένα στοιχεία αυξήσεων των προκρατήσεων- τηρώντας επί του παρόντος στάση αναμονής λόγω του ρωσοουκρανικού πολέμου- φαίνεται όμως πως γίνεται αποδέκτης του θετικού κλίματος που επικρατεί φέτος.

    Με τη σεζόν να ξεκινά επισήμως τον επόμενο μήνα, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τις προκρατήσεις να κινούνται σε υψηλότερο επίπεδο σε σύγκριση με πέρσι, περίπου στο 20% σε πανελλαδικό επίπεδο, αλλά ο ρυθμός ανόδου να μην είναι ακόμη ο αναμενόμενος.

    Φορείς του χώρου εκτιμάται πως θα είναι σε θέση να δώσουν το πλαίσιο των στόχων της φετινής χρονιάς σε αναμενόμενες αφίξεις και έσοδα, προς το Πάσχα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ