Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Φεβ-2022 08:01

    Πως η ΑΚΤΩΡ αύξησε το κατασκευαστικό της αντικείμενο κατά 600 εκατ. ευρώ

    Πως η ΑΚΤΩΡ αύξησε το κατασκευαστικό της αντικείμενο κατά 600 εκατ. ευρώ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ελένης Μπότα

    Nέο κατασκευαστικό αντικείμενο άνω των 600 εκατ. ευρώ κατάφερε να εξασφαλίσει η ΑΚΤΩΡ του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ από τις τελευταίες δημοπρατήσεις έργων εκ των οποίων στις περισσότερες έχει αναδειχτεί προσωρινός μειοδότης σε κοινοπρακτικό σχήμα. 

    Ειδικότερα από την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης η οποία δημοπρατήθηκε την περασμένη Τρίτη, συνολικού ύψους 434 εκατ. ευρώ, η ΑΚΤΩΡ σε κοινοπραξία με την ΤΕΡΝΑ και την Intrakat αναδείχτηκαν προσωρινοί μειοδότες. 

    Το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου που αντιστοιχεί στην ΑΚΤΩΡ ανέρχεται στα 150 εκατ. ευρώ, καθώς συμμετέχει στο κοινοπρακτικό σχήμα  με ποσοστό 35% (με 40% συμμετέχει η ΤΕΡΝΑ και με 25% η Intrakat). 

    Επίσης στο οδικό έργο "Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη", προϋπολογισμού 250 εκατ ευρώ, στο οποίο προσωρινός ανάδοχος αναδείχτηκε  η Ένωση Προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ, το κατασκευαστικό αντικείμενο που αντιστοιχεί στην ΑΚΤΩΡ ανέρχεται στα 150 εκατ. ευρώ. 

    Παράλληλα  στο οδικό "κομμάτι" του ΒΟΑΚ Χερσόνησος - Νεάπολη, ύψους περίπου 360 εκατ. ευρώ, για το οποίο έχει υποβληθεί μία μόνο προσφορά από την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις - Intrakat, το κατασκευαστικό αντικείμενο της ΑΚΤΩΡ ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. 

    Περί τα 100 εκατ. ευρώ είναι το κατασκευαστικό κομμάτι που της αντιστοιχεί (ως μέλος της Ολυμπίας Οδού) από το έργο του Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 305 εκατ. ευρώ. 

    Να σημειωθεί ότι στο έργο συμμετέχουν (μετά την αποχώρηση από το κατασκευαστικό αντικείμενο των ξένων εταίρων) η AΚΤΩΡ με 36%, η ABAΞ με 36% και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με 28%.

    Τέλος στα παραπάνω έργα θα πρέπει να προστεθεί και το τμήμα του ΒΟΑΚ, "Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος", το οποίο δημοπρατήθηκε την περασμένη Τρίτη και μειοδότης αναδείχτηκε η ΑΚΤΩΡ. Πρόκειται για έργο μήκους 14 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 186 εκατ. ευρώ.

    Αν στα παραπάνω έργα, προστεθούν και οι τελευταίες συμβάσεις που ανέλαβε προσφάτως η ΑΚΤΩΡ, μεταξύ των οποίων η αποκατάσταση της Διώρυγας της Κορίνθου προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ, η αποκατάσταση της Δημοτικής Αγοράς των Χανίων προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ, το έργο της ανακατασκευής του υφιστάμενου τμήματος της Εθνικής Οδού Τρίκαλα – Πύλη, ύψους 14,3 εκατ. ευρώ που ανέλαβε η θυγατρική της ΤΟΜΗ καθώς και το έργο της λειτουργίας και συντήρησης της ζεύξης Άκτιο – Πρέβεζα, προϋπολογισμού 8,01 εκατ. ευρώ για τη διάστημα 2021-2026, τότε το πρόσφατο προστεθέν κατασκευαστικό αντικείμενο του Ομίλου ξεπερνάει τα 700 εκατ. ευρώ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ