Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 17-Δεκ-2021 10:23

    Τι σηματοδοτεί το άνοιγμα της ΙΚΕΑ στα μικρά καταστήματα

    Τι σηματοδοτεί το άνοιγμα της ΙΚΕΑ στα μικρά καταστήματα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Ένα ακόμη κατάστημα πόλης μετά από εκείνο του Πειραιά προσέθεσε στο δίκτυό του ο όμιλος Φουρλή με τη μάρκα της ΙΚΕΑ. Το κατάστημα έχει επιφάνεια 1.900 τ.μ. και διαθέσιμα 1.300 προϊόντα από τα συνολικά 9.000 που έχει ο κατάλογος της ΙΚΕΑ στην Ελλάδα.

    Για το συγκεκριμένο σημείο πώλησης που βρίσκεται στο The Mall Athens το ύψος της επένδυσης ανήλθε στα 3 εκατ. ευρώ. Στα επόμενα βήματα του ομίλου για την ΙΚΕΑ είναι δύο καταστήματα μεσαίου τύπου, δηλαδή από 8.000-12.000 τ.μ. τα οποία θα δημιουργηθούν σε Ηράκλειο και Πάτρα έως το 2023.

    Επίσης στο πλάνο του ομίλου είναι και η δημιουργία ενός καταστήματος μεγάλου μεγέθους  "Big Box" το οποίο θα δημιουργηθεί σε έκταση του Ελληνικού, όπου σε συνεργασία με τη Lamda Development είναι στο πλάνο η δημιουργία ενός Retail Park το οποίο θα αναπτύξει η εταιρεία Trade Estates που διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιο του ομίλου.

    Αναφορικά με την επίδραση της πανδημίας στο λιανικό εμπόριο, ο πρόεδρος του ομίλου Φουρλή, Βασίλης Φουρλής, ανέφερε ότι επιτάχυνε τις εξελίξεις στο λιανεμπόριο και οδήγησε στην ανάπτυξη του πολυκαναλικού μοντέλου αγορών που συνδυάζει φυσικά καταστήματα και e-commerce. Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα και το κατάστημα στο The Mall Athens θα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν τα υπάρχοντα προϊόντα από το συγκεκριμένο κατάστημα, ενώ για τα υπόλοιπα προϊόντα της ΙΚΕΑ θα μπορούν να τα παραγγέλνουν και είτε να τα παραλαμβάνουν από τα μεγάλα καταστήματα σε αεροδρόμιο και Κηφισό είτε να τους αποστέλλονται στην διεύθυνση που επιθυμούν. Χαρακτηριστική ήταν η αναφορά του κ. Φουρλή στο γεγονός ότι το εσοπ της ΙΚΕΑ ενώ προ πανδημίας κατέγραφε πωλήσεις αντίστοιχες με το 10% του τζίρου του ομίλου, πλέον οι πωλήσεις έχουν ανέλθει στο 20% του συνολικού τζίρου. Φέτος οι πωλήσεις του e-commerce ανέρχονται σε περίπου 80 εκατ. ευρώ από τα συνολικά 400 εκατ. ευρώ που είναι ο συνολικός τζίρος του ομίλου.

    Έρχονται αυξήσεις από το 2022 - Ελλείψεις στο 13% των προϊόντων της ΙΚΕΑ

    Αναφορικά με την επίδραση που έχουν οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα το τελευταίο διάστημα, ο κ. Φουρλής σημείωσε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν ελλείψεις που αντιστοιχούν στο 13% των συνολικών προϊόντων της ΙΚΕΑ και συμπλήρωσε ότι από το 2022 θα εμφανιστούν και οι πρώτες αυξήσεις στα προϊόντα της ΙΚΕΑ καθώς αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη διεργασίες για την αναπροσαρμογή του τιμοκαταλόγου.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ