Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 17-Νοε-2021 07:39

    Νέο έργο στο Άκτιο - Αμβρακία για τη Μυτιληναίος

    Νέο έργο στο Άκτιο - Αμβρακία για τη Μυτιληναίος
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Ελένης Μπότα

    Νέο έργο στον οδικό άξονα Άκτιο - Αμβρακία αναλαμβάνει η Μυτιληναίος. 

    Το έργο προαίρεσης είναι συνολικού προϋπολογισμού 6,35 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνεται στην κύρια σύμβαση του έργου "Υπολειπόµενες εργασίες για την ολοκλήρωση της Οδικής Σύνδεσης Περιοχής Ακτίου µε το ∆υτικό Άξονα Βορρά – Νότου που εκτελεί η Μυτιληναίος. 

    Το αντικείμενο το έργου προαίρεσης είναι η απ’ ευθείας σύνδεση του αυτοκινητόδροµου της κύριας σύµβασης Άκτιο-Αµβρακία µε τον υφιστάµενο Ανισόπεδο Κόμβο Ρίβιου και κατ’ επέκταση µε τον Ανισόπεδο Κόμβο Αµβρακίας και την σύνδεση του µε την Ιόνια οδό, στο οποίο περιλαµβάνονται επίσης τα έργα αποχέτευσης – αποστράγγισης της αρτηρίας, η κατακόρυφη και οριζόντια σήµανση και η ασφάλιση του οδικού άξονα και του παράπλευρου δικτύου, οι εργασίες ηλεκτροφωτισµού και οι εργασίες αποκατάστασης τοπίου (εργασίες πρασίνου). 

    Η κατασκευή του έργου προαίρεσης στην παρούσα χρονική στιγµή είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι το έργο προαίρεσης σε συνδυασµό µε τις εργασίες της ολοκλήρωσης της κύριας σύµβασης θα συνδέσει απ΄ευθείας τον οδικό άξονα Άκτιο-Αµβρακία µε την Ιόνια οδό και παράλληλα θα αποφευχθούν οι προσωρινές κυκλοφοριακές συνδέσεις του αυτοκινητόδροµου µε τα τοπικά δίκτυα.

    Να σημειωθεί ότι το δικαίωμα προαίρεσης ασκείται από τον αναθέτοντα φορέα εντός του χρόνου της ισχύος της αρχικής σύμβασης ή κατά τη διάρκεια τυχόν παράτασής της.

    Αποτελεί μονομερές δικαίωμα του αναθέτοντος φορέα, ασκείται δε με μονομερή δήλωσή του και δεν αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τον ανάδοχο της αρχικής σύμβασης, καθώς ο τελευταίος έχει ήδη αποδεχθεί με την υποβολή της προσφοράς του τους όρους ενεργοποίησης του.

    Ειδικότερα, ο αναθέτων φορέας δύναται να αναθέσει στον ανάδοχο του κάθε τμήματος του έργου επιπλέον όμοιες εργασίες με το αντικείμενο της σύμβασης,  που αντιστοιχεί σε ποσοστό 20% του προϋπολογισμού εκάστου τμήματος του έργου.

    Να σημειωθεί ότι προ ημερών η Μυτιληναίος σε κοινοπραξία με την ΤΕΡΝΑ αναδείχτηκε προσωρινός μειοδότης του διαγωνισμού για το τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνη - Ρίο, συνολικού προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 8,29%. 

    Το ίδιο σχήμα αναδείχτηκε επίσης προσωρινός μειοδότης στον διαγωνισμό για την ηλεκτροκίνηση του Κιάτο –Ροδοδάφνη με έκπτωση 18,34%.

    Το έργο είναι συνολικού ύψους 84 εκατ. ευρώ, το έργο αφορά την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο εν λόγω τμήμα. 

    Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη παρουσίαση της διοίκησης της Μυτιληναίος ο Τομέας Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης από το 4ο τρίμηνο του 2020 έχει αρχίσει να αποδίδει θετικά αποτελέσματα, με αφετηρία την αύξηση του ανεκτέλεστου υπολοίπου εντός του 2020, την εκτέλεση των υπαρχόντων συμβολαίων καθώς και την ανάληψη νέων έργων.

    Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβασιοποιημένων έργων έχει διαμορφωθεί σε 898 εκατ. ευρώ, ενώ συμπεριλαμβανομένων των έργων που βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συμβασιοποίησης, το σύνολο φτάνει το 1,65 δισ. ευρώ.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ