Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 29-Σεπ-2021 11:52

    Skroutz: Εκτόξευση κερδοφορίας το 2020 – Οι προβλέψεις για το 2021

    Skroutz: Εκτόξευση κερδοφορίας το 2020 – Οι προβλέψεις για το 2021
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Διπλασιασμό του τζίρου και ακόμη μεγαλύτερη αύξηση κερδών κατέγραψε το 2020 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά η Skroutz, λαμβάνοντας ώθηση από την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που έφερε η πανδημία του κορονοϊού. 

    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2020 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Skroutz ανήλθαν σε 38,8 εκατ. ευρώ από 19,85 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 96%. Τα κέρδη προ φόρων σε επίπεδο ομίλου διαμορφώθηκαν σε 16,5 εκατ. από 7,1 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από φόρους ανήλθαν σε 12,48 εκατ. ευρώ από 5,07 εκατ. ευρώ το 2019.  

    Η εταιρεία, μετά την είσοδο του CVC στο μετοχικό της κεφάλαιο την άνοιξη του 2020, έχει προχωρήσει σε νέες δράσεις ανάπτυξης, όπως η είσοδός της στο last-mile με την εξαγορά της MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο. Ακόμη η εταιρεία ξεκίνησε τη συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus, η οποία προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε αγορές αξίας άνω των 20 ευρώ με ετήσιο κόστος 17 ευρώ. 

    Οι μισθωτοί υπάλληλοι του ομίλου αυξήθηκαν σε 425 στις 31 Δεκεμβρίου 2020 από 265 που ήταν ένα χρόνο πριν. 

    Οι εκτιμήσεις για φέτος 

    Η διοίκηση της Skroutz εκτιμά ότι το 2021 ο όμιλος θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία και αναμένει αξιόλογα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων του, καθώς η χρονιά ξεκίνησε με θετικές προοπτικές και με ιδιαίτερα ικανοποιητικές επιδόσεις για την Skroutz στηριζόμενη στην ωρίμανση των υπαρχόντων προϊόντων, στα νέα προϊόντα στην αγορά, και στη μεγέθυνση του δικτύου συνεργατών της.

    "Ο περιορισμός στις μετακινήσεις και το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων, έστρεψε το καταναλωτικό κοινού στο ηλεκτρονικό εμπόριο και είχε ως συνέπεια την περαιτέρω εισχώρηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας. Η αύξηση του κύκλου αναμένεται να διερευνηθεί εντός του 2021, ωστόσο η εταιρεία εκτιμά ότι μετά το πέρας των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας η εισχώρηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καταναλωτική συμπεριφορά θα έχει σε μεγάλο βαθμό μόνιμο και όχι παροδικό χαρακτήρα”, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της εταιρείας.

    Κώστας Κετσιετζής 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ