Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Ιουλ-2021 08:17

    ΟΤΕ: Επόμενο βήμα της στρατηγικής οι ηλεκτρονικές πληρωμές

    ΟΤΕ: Επόμενο βήμα της στρατηγικής οι ηλεκτρονικές πληρωμές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή

    Την στρατηγική εισόδου σε νέες δραστηριότητες, συνεχίζει ο όμιλος ΟΤΕ καθώς τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, τόσο της online πλατφόρμας παραγγελίας φαγητού ΒΟΧ όσο και του Cosmote Insurance κρίνονται ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Επόμενος στόχος είναι η υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών "Cosmote Payments” που αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ξεκινήσει εντός του έτους.

    H θυγατρική του ομίλου ΟΤΕ, "Cosmote Payments” ιδρύθηκε το 2018 και τον περασμένο Ιούλιο έλαβε την αδειοδότηση της από την Τράπεζα της Ελλάδος ως Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος (ΙΗΧ).

    Ακόμη, πέρσι προχώρησε σε συμφωνία με συγκεκριμένο εξωτερικό πάροχο για την προμήθεια παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικού χρήματος, ενώ πραγματοποιήθηκε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 4 εκατ. ευρώ.

    Στόχος του ομίλου ΟΤΕ είναι να εκμεταλλευτεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων Cosmote και Γερμανός τα οποία θα πιστοποιηθούν ως αντιπρόσωποι της Cosmote Payments αποτελώντας στην ουσία, σημεία φυσικής εξυπηρέτησης των πελατών της.

    Έτσι, η Cosmote Payments θα προσφέρει υπηρεσίες τόσο μέσω φυσικών σημείων παρουσίας όσο και πλήρως ηλεκτρονικά, καθώς επίσης και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ομίλου ΟΤΕ (Gateway) που θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα φιλοξενίας εμπόρων από όπου το ευρύ κοινό θα μπορεί να επιλέγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, καθώς και προϊόντα του Ομίλου OTE.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι τον προηγούμενο μήνα ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της Cosmote Payments ο Χρήστος Φουσκούδης, ο οποίος ήταν και ο επικεφαλής της ομάδας New Business Development, που υπό τον Μιχάλη Τσαμάζ δούλεψε πάνω στην στρατηγική του ομίλου για τις νέες δραστηριότητες.

    Η σημασία των νέων δραστηριοτήτων

    Οι νέες εταιρείες δεν φτάνουν σε καμία περίπτωση τα μεγέθη των βασικών δραστηριοτήτων του ομίλου στις τηλεπικοινωνίες και τα έργα ICT. Αποτελούν όμως σημαντική παράμετρο για την μεταμόρφωση του ΟΤΕ σε ένα όμιλο που παρέχει ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ προσφέρουν μια αναγκαία διαφοροποίηση σε ένα περιβάλλον που γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό.

    Την σημασία των νέων πηγών εσόδων υπογράμμισε ο πρόσφατα ο ο Chief Financial Officer του ΟΤΕ,  Μπάμπης Μαζαράκης κατά την ομιλία του στο 19ο Συνέδριο Οικονομικών Διευθυντών της KPMG.

    "Η αγορά μας είναι τρομερά ανταγωνιστική, οι τιμές μειώνονται και ειδικά στους τεχνολογικούς κλάδους το disruption, η αιφνίδια αλλαγή, μπορεί να έρθει από παντού.

    Στον Όμιλο ΟΤΕ, εδώ και χρόνια δουλεύουμε συνεχώς σε καινούργια projects. Σε υπηρεσίες που θα μας πάνε στο μέλλον, όπως είναι οι οπτικές ίνες, η συνδρομητική τηλεόραση, το ICT, η online υπηρεσία παραγγελίας φαγητού BOX, το COSMOTE Insurance, τα e-payments.

    Ακόμη και η δημιουργία τριών ξεχωριστών θυγατρικών για contact centers, καταστήματα και τεχνικούς πεδίου έγινε, σε έναν βαθμό, στο πλαίσιο δημιουργίας νέων πηγών εσόδων”, σημείωσε.

    Η πορεία του ΒΟΧ

    Η υπηρεσία online παραγγελιών ΒΟΧ έχει καταφέρει μέσα σε έναμιση χρόνο λειτουργία να διατηρεί ανοδική πορεία σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν χθες, η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της Cosmote, ξεπέρασε τα 9.000 καταστήματα σε 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

    Όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της υπηρεσίας είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης που προσφέρει εκπτώσεις και GB με κάθε χρήση.

    Σε κάθε παραγγελία ή και χρήση του app (κριτική πιάτου, share κλπ.) ο χρήστης μπορεί να συλλέξει πόντους και να τους εξαργυρώσει σε εκπτώσεις ή πακέτα GB από την Cosmote.

    To Cosmote Insurance

    Το Cosmote Insurance είναι η ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της Cosmote. Συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου.

    Όπως προκύπτει από τις βάσεις δεδομένων  του cosmoteinsurance.gr, η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι το κύριο προϊόν που ζητείται στο online περιβάλλον και περίπου 7 τους 10 καταναλωτές επιλέγουν το βασικό πακέτο ασφάλισης οχήματος που αντιστοιχεί στην υποχρεωτική από το Νόμο κάλυψη Αστικής Ευθύνης.

    kostaskets@capital.gr 

    Διαβάστε ακόμη:

    - Μπ. Μαζαράκης (ΟΤΕ): Για τον CFO, αφετηρία και προορισμός είναι το μέλλον

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ