Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Ιουλ-2021 08:04

    Η νέα επέκταση που θα αποσυμφορήσει τη Bορειανατολική Αττική

    Η νέα επέκταση που θα αποσυμφορήσει τη Bορειανατολική Αττική
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ελένης Μπότα

    Την δημοπράτηση της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης μέσω της οποίας θα διασυνδέεται η Αττική Οδός με την ΠΑΘΕ, ανακοίνωσε χτες ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Γιώργος Καραγιάννης στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021. 

    Όπως ανέφερε ο κ. Καραγιάννης το έργο "για το οποίο ακούμε εδώ και 20 χρόνια, θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και θα εξυπηρετούνται 30.000-35.000 οχήματα".

    Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του Υπουργείου, η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης αναμένεται να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο και άρα δεν θα μπουν διόδια.

    Μάλιστα όπως τόνισε και πρόσφατα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής, "το συγκεκριμένο έργο αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και για αυτό το λόγο αποφασίστηκε η απεμπλοκή της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, την οποία χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ.

    Δηλαδή το έργο έγινε δημόσιο και όχι μέρος της παραχώρησης. Έτσι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης θα μπορέσει να δημοπρατηθεί εντός του 2021, ενώ η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού λήγει το 2024".

    "Επιλέξαμε τη λύση που είναι πιο γρήγορη, γιατί η σύμβαση της Αττικής Οδού δεν τελειώνει το 2021, τελειώνει το αργότερο το 2024. Φέραμε λοιπόν το έργο αυτό τρία χρόνια μπροστά και προχωρήσαμε γρήγορα τις μελέτες, ώστε να μπορούμε να το δημοπρατήσουμε το 2021", τόνισε ο κ. Καραμανλής.

    Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει περιλάβει το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης τόσο στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ), όσο και - κυρίως – στο σχεδιασμό για τη νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027.

    Ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει την επέκταση που θα ξεκινάει από τον κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά, καθώς και μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων, με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut & Cover.

    Το έργο αναμένεται να αναβαθμίσει τη Βόρεια Αθήνα, θα αναμορφώσει ολόκληρη την Βορειο-Ανατολική Αττική, θα αποσυμφορήσει την ήδη βεβαρυμμένη κυκλοφορία εντός του Λεκανοπεδίου, αλλά θα δώσει και μια λύση στο θέμα της κυκλοφορίας του Κόμβου Μεταμόρφωσης.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ