Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Ιουν-2021 08:45

    AVAX: Έτοιμη για την κατασκευή της γραμμής 4 – Διεκδικεί νέες παραχωρήσεις

    AVAX: Έτοιμη για την κατασκευή της γραμμής 4 – Διεκδικεί νέες παραχωρήσεις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή

    Για την έναρξη των εργασιών της νέας γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, ετοιμάζεται ο όμιλος AVAX  με τη διοίκηση του ομίλου να δηλώνει ότι τα έργα μπορεί να ξεκινήσουν έως το τέλος του έτους.

    Ο όμιλος που με το εμβληματικό έργο ανεβάζει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των κατασκευαστικών εργασιών κοντά στα 2 δισ. ευρώ, παράλληλα, ετοιμάζεται να διεκδικήσει έργα που αναμένεται να προκηρυχθούν μέχρι το τέλος του έτους.

    "Ξεκινά μια νέα έντονη περίοδος για τα δημόσια έργα, τις παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ”, εκτίμησε ο διευθύνων σύμβουλος της AVAX, Κωνσταντίνος Μιτζάλης κατά τη χθεσινή Γενικής Συνέλευση των μετόχων εκτιμώντας ότι μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να προκηρυχθούν δημόσια έργα ύψους 1,5 δισ. ευρώ ενώ πρόσθεσε ότι αναμένονται και σημαντικά ιδιωτικά έργα με πρώτο το έργο του Ελληνικού.

    "Πιστεύω ότι έχουμε αφήσει πίσω την αδράνεια. Έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο κατασκευαστικό αντικείμενο”, τόνισε ο κ. Μιτζάλης.

    Σημαντικό ρόλο αναμένεται να παίξουν τα έργα παραχώρησης με την AVAX να διεκδικεί σημαντικές νέες συμβάσεις, μεταξύ των οποίων την Εγνατία Οδό, για την οποία εκτίμησε ότι ο προσφορές αναμένεται να ανοιχθούν εντός του πρώτου μισού του Ιουλίου.

    Όπως είπε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου, Κωνσταντίνος Κουβαράς, αισιοδοξία προκαλούν τα πρώτα στοιχεία από τα πρώτα στοιχεία κυκλοφορίας των αυτοκινητοδρόμων μετά τη άρση των περιορισμών στις μετακινήσεις που δείχνουν μια αύξηση της τάξης του 6% με 10% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

    Παράλληλα, η AVAX προχωρά τις διαδικασίες για τη σύσταση της θυγατρικής εταιρείας παραχωρήσεων, που όπως σημείωσε ο κ. Κουβαράς, η κίνηση αυτή θα διευρύνει τις επιλογές του ομίλου για χρηματοδότηση και ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων.

    H Γραμμή 4

    Απαντώντας σε ερώτημα για την πορεία της κατασκευής της Γραμμής 4 η διοίκηση της AVAX εκτίμησε ότι η πολιτεία έχει λάβει όλα τα μέτρα και ξέρει κι έχει υπολογίσει πριν από τη σύνταξη της μελέτης και τον καθορισμό της χάραξης της γραμμής ότι τα σημεία από τα οποία θα περάσει η γραμμή, θα γίνουν δεκτά από όλη την κοινωνία.

    "Αναπόφευκτα όταν ένα τέτοιο μεγάλο έργο γίνεται σε μία πυκνοκατοικημένη πρωτεύουσα και με προβλήματα κυκλοφορίας, να υπάρχει μία αναστάτωση, όχληση των πολιτών και σε αυτό το σημείο η μελέτη του έργου έχει γίνει με τέτοιο τρόπο, ούτως ώστε όλοι οι σταθμοί να είναι υπόγειοι.

    Δεν θα γίνουν μεγάλα σκάμματα από την επιφάνεια μέχρι 30 μέτρα κάτω. Με αυτό τον τρόπο πιστεύω ότι η ενόχληση των πολιτών θα ελαχιστοποιηθεί. Από την πλευρά μας με τη συνεργασία όλων, θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να ελαχιστοποιήσουμε αυτές τις οχλήσεις”, εκτίμησε ο κ. Μιτζάλης

    Κάποια σημεία της γραμμής περνούν από χώρους με αρχαιολογικό ενδιαφέρον, όπως το κομμάτι γύρω από τον Ευαγγελισμό και τον σταθμό Ακαδημία. "Αλλά και αυτό έχει υπολογιστεί διότι έχουμε πάρει πληροφορίες από το υπουργείο Πολιτισμού. Θα γίνει μία προετοιμασία από την εργολαβία των προδρόμων εργασιών, θα ανακαλυφθούν τα αρχαία όπου υπάρχουν”, σημείωσε.

    kostaskets@capital.gr 

    - Υπεγράφη η σύμβαση για τη Γραμμή 4 του Μετρό

    - Αυτοί είναι οι 15 σταθμοί της νέας γραμμής 4 του Μετρό

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ