Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 10-Ιουν-2021 02:37

    Το σερβίς της Σάκκαρη με την Green Cola

    Το σερβίς της Σάκκαρη με την Green Cola
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Με μια ακόμη εξαιρετική εμφάνιση, η Μαρία Σάκκαρη κατάφερε να προκριθεί στους "4" του Roland Garros. Έχοντας απέναντί της την 20χρονη Πολωνή Ίγκα Σφιόντεκ, την κάτοχο του τροπαίου του Γαλλικού Όπεν και αδιαφιλονίκητο φαβορί, η Ελληνίδα αθλήτρια πραγματοποίησε μια μεγαλειώδη εμφάνιση και τη νίκησε με 6-4, 6-4. 

    Αυτά συνέβησαν στο γήπεδο του τένις. Σε έναν άλλο "στίβο” στον επιχειρηματικό, η Μαρία Σάκκαρη είναι από τις αρχές Μαΐου ambassador της ελληνικής βιομηχανίας αναψυκτικών Green Cola Hellas. Όπως λέει ο Γιώργος Βενιέρης, CEO της Green Cola "η πορεία μας έχει πολλά κοινά στοιχεία. Ξεκινήσαμε από την Ελλάδα και προσπαθούμε να κατακτήσουμε τον κόσμο, φορώντας την ελληνική σημαία”. Η ίδια έχει πει για τη συνεργασία της με την Green Cola ότι "αποτελεί προνόμιο για εμένα να συνεργάζομαι με ένα brand που όπως και εγώ έχει ελληνικές ρίζες και καταγωγή. Και οι δύο εκπροσωπούμε τη χώρα μας στο εξωτερικό και είμαστε υπερήφανοι να το κάνουμε με πάθος’.

    Μέσω αυτής της συνεργασίας, λεπτομέρειες για την οποία δεν έχουν γίνει γνωστές, η Green Cola θα επιδιώξει να προσεγγίσει περισότερους καταναλωτές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, κεφαλαιοποιώντας το όνομα της γνωστής τενίστριας που "παίζει” δυνατά σε ελληνικά και ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ιδίως τις τελευταίες ημέρες μετά και το σερί νικών που καταγράφει. Μόνο στο Instagram ο λογαριασμός της Μαρίας Σάκκαρη έχει 238.000 ακολούθους. 

    Σήμερα προϊόντα της Green Cola πωλούνται σε 40 αγορές του εξωτερικού ενώ τη φετινή χρονιά καταγράφει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι, αναφέρουν στο Capital.gr πηγές της εταιρείας. 

    Εκτός από την αγορά των αναψυκτικών η Green Cola έχει βάλει "πόδι” και στην αγορά των mixers σε συνεργασία με την Β.Σ. Καρούλιας. H γκάμα της σειράς περιλαμβάνει: Cola, Soda, Tonic και Lemon Lime.  

    Η σύνδεση γνωστών brands με αθλητές, καλλιτέχνες και influencers δεν είναι κάτι καινούργιο. Γνωστές μάρκες αθλητικών ειδών εδώ και δεκαετίες "ντύνουν” έναντι αδράς αμοιβής γνωστούς αθλητές κυρίως του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ. Το τελευταίο διάστημα σε αυτό τον "στίβο” έχουν μπει και άλλες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων και δη τροφίμων όπως είναι η εταιρεία ζυμαρικών Melissa η οποία συνεργάζεται με τον Έλληνα τενίστα Στέφανο Τσιτσιπά και ο ιταλικός όμιλος Barilla που συνεργάζεται με τον Ρότζερ Φέντερερ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ