Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 03-Ιουν-2021 21:24

    Μπουλούτας: Στόχος της Ελλάκτωρ η επάνοδος σε αναπτυξιακή τροχιά

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 21.35

    Tης Ελένης Μπότα

    Την εικόνα της επόμενης ημέρας μετά την ολοκλήρωσης της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 120,5 εκατ. ευρώ, έδωσε χτες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Ελλάκτωρ, Ευθύμιος Μπουλούτας. 

    Όπως είπε, κατά την διάρκεια παρουσίασης των σχεδίων του κατασκευαστικού Ομίλου, σε εκπροσώπους τύπου, τρεις είναι οι επιχειρησιακοί στόχοι της Ελλάκτωρ για τους επόμενους μήνες: η αλλαγή της εικόνας του ισολογισμού, μέσω της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που αναμένεται να πάρει την έγκριση των αρμόδιων χρηματιστηριακών αρχών μέσα στον Ιούνιο και να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο, η επανεκκίνηση του κλάδου των κατασκευών και ταυτόχρονα η αναδιάρθρωση - αξιοποίηση του στελεχιακού του δυναμικού. 
    Επίσης στόχος μέσα στους επόμενους 12 μήνες είναι η εξοικονόμηση κόστους κεφαλαίου (κατά 1%), το οποίο θα προέλθει από τα καλύτερα επιτόκια που θα πετύχει πλέον η Ελλάκτωρ (για δανεισμό, εγγυητικές κλπ.) με τις τράπεζες.

    Ο κ. Μπουλούτας εκτίμησε ότι στο τέταρτο τρίμηνο η Άκτωρ θα πετύχει το break even για τα οικονομικά της μεγέθη, όχι όμως σε ετήσια βάση. Οι κατασκευές, σύμφωνα με τον ίδιο, θα επιστρέψουν το επόμενο έτος σε κερδοφορία.

    Συμβάσεις 165 εκατ ευρώ για την Άκτωρ στο τελευταίο τρίμηνο

    Συμβάσεις συνολικού ύψους 165 εκατ. ευρώ υπέγραψε η Άκτωρ το τελευταίο τρίμηνο (113 εκατ. ευρώ σε Εγνατία Οδό, 32 εκατ. ευρώ για συντήρηση Ψυτάλλειας και 17 εκατ. έργα φυσικού αερίου στη Ξάνθη).

    Ο κ. Μπουλούτας τόνισε ότι "πλέον δεν μας ενδιαφέρει το υψηλό ανεκτέλεστο αλλά να είναι κερδοφόρα τα έργα". 

    Όπως είπε ο όμιλος εστιάζει σε έργα του εξωτερικού σε χώρες που βρίσκονται κοντά στην Ελλάδα, όπως η Ρουμανία. 

    Αναφορικά την Αττική Οδό, τόνισε ότι ο Όμιλος προετοιμάζεται για τον διαγωνισμό, καθώς η σύμβαση παραχώρησης του έργου λήγει το 2024, ενώ δεν υπάρχει σκέψη, αυτή τη στιγμή, για αύξηση των διοδίων.

    Αναφορικά με την έκδοση του πράσινου ομολόγου, για την αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου, τόνισε ότι δεν είναι ευνοϊκές οι συνθήκες για κάτι τέτοιο, ενώ το ενδεχόμενο αυτό θα εξεταστεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

    Τέλος ο κ. Μπουλούτας ερωτηθείς για το αν η Greenhill έχει ενημερώσει για τη συμμετοχή της στην επικείμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου απάντησε πως η διοίκηση δεν έχει λάβει έγγραφη δέσμευση (παρά μόνο ανακοινώσεις), σε αντίθεση με την Reggeborgh η οποία έχει δεσμευτεί εκτός από την κάλυψη του ποσοστού συμμετοχής της και την κάλυψη επιπλέον ποσού έως 50 εκ. ευρώ, αν χρειαστεί. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ