Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 12-Μαϊ-2021 08:01

    Για τη μετά κορονοϊό εποχή ετοιμάζεται το Πλαίσιο

    Πλαίσιο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή

    Έχοντας περάσει μια χρονιά με σημαντικές προκλήσεις για το λιανεμπόριο κατά την οποία η εταιρεία κατέγραψε την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων από το 2007, η Πλαίσιο ετοιμάζεται για την μετά κορονοϊό εποχή ρίχνοντας το βάρος στην εξυπηρέτηση των πελατών απ’ όλα τα κανάλια πώλησης.

    "Το Πλαίσιο είναι future ready για όλες τις αλλαγές που έφερε η πανδημία, με τις κατάλληλες υποδομές και  της σωστή λειτουργία”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, Γιώργος Γεράρδος κατά την διάρκεια ενημέρωσης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών για τα αποτελέσματα του 2020.

    Το 2020 έκλεισε με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 11,8% στις πωλήσεις. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 20% στα  3,6 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή διαμορφώθηκε στα 3,1 εκατ. ευρώ, ενισχυμένη κατά 59,7% σε σχέση με το 2019.

    Η διοίκηση της εταιρείας απέδωσε τα καλά αποτελέσματα στην στρατηγική που ακολουθήθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα, η οποία είχε στο επίκεντρο της  επενδύσεις στα logistics, τη διανομή και την εξυπηρέτηση πελατών.

    Οι προοπτικές του 2021 και ο ανταγωνισμός

    Μιλώντας για το 2021 ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, Κώστας Γεράρδος ανέφερε ότι οι πωλήσεις της αλυσίδας κατά το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς παρουσίασαν διψήφια αύξηση, προσθέτοντας πως η παρακαταθήκη που άφησε ο κορονοϊός είναι πολύ μεγάλη και οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να παραλαμβάνουν το προϊόν που αγοράζουν σε λίγες μέρες. Εκτίμησε δε ότι τα εμπορικά καταστήματα θα αλλάξουν ρόλο, το e-commerce θα συνεχίσει να θριαμβεύει και τα logistics θα ενισχυθούν.

    Σύμφωνα με τον κ. Κ. Γεράρδο στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω επέκταση στην αγορά των οικιακών(λευκών) συσκευών, η οποία εμφανίζει δυναμική ανάπτυξης, ενώ δεν αποκλείεται η αλυσίδα να προσθέσει και άλλες υποκατηγορίες προϊόντων παραμένοντας όμως στον ευρύτερο τομέα της τεχνολογίας, όπως έκανε πρόσφατα με τα ηλεκτρικά πατίνια.

    Απαντώντας σε ερωτήσεις για τα σφιχτό περιθώριο κέρδους της εισηγμένης ο κ. Κ. Γεράρδος σημείωσε ότι "αυτή είναι μια κατάρα της τεχνολογίας”, καθώς o "ανταγωνισμός στον κλάδο είναι σκληρός και τα περιθώρια μικραίνουν συνεχώς”. Εκτίμησε πάντως ότι κάποια στιγμή ο ανταγωνισμός θα ξεκαθαρίσει και τα περιθώρια θα ανέβουν. "Αυτό έχει δείξει η ιστορία μας”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

    Ο ίδιος εκτίμησε ότι η Πλαίσιο βρίσκεται σε καλή θέση έναντι στον ανταγωνισμό. "Οι πωλήσεις μπορούν να αυξηθούν χωρίς σημαντικές επιπλέον επενδύσεις καθώς επεκτείνουμε το φάσμα προϊόντικων κατηγοριών.

    Η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο μας επιτρέπει να διαθέτουμε μεγάλη γκάμα προϊόντων, χωρίς να χρειάζεται να έχουμε μεγάλο απόθεμα σε κάθε κατάστημα”, σημείωσε.

    Με τα ρευστά της διαθέσιμα να ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ η Πλαίσιο βρίσκεται σε θέση να υλοποιήσει νέες επενδύσεις. Ωστόσο η διοίκηση της εισηγμένης κράτησε κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με τα επενδυτικά της σχέδια.

    "Δεν έχει διαμορφωθεί ακόμη το χρονοδιάγραμμα για τις επενδύσεις και δεν μπορούμε ακόμη να πούμε πιο μέρος του πλάνου μας θα πραγματοποιηθεί φέτος”, ανέφερε ο Κώστας Γεράρδος με τον Γιώργο Γεράρδο να συμπληρώνει:

    "Μπορούμε χωρίς πρόβλημα να προχωρήσουμε σε επενδύσεις της τάξης των 10 και των 20 εκατ. ευρώ, αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσουμε σε κινήσεις – πυροτεχνήματα με κίνδυνο να χάσουμε την αξιοπιστία που έχουμε κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια”.

    kostaskets@capital.gr 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ