Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 12-Μαϊ-2021 07:51

    Aegean: Στο… στόχαστρο οι τουρίστες της τελευταίας στιγμής

    Aegean: Στο… στόχαστρο οι τουρίστες της τελευταίας στιγμής
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή

    Με βασικό στόχο το έντονο ενδιαφέρον που εκφράζεται για διακοπές στην Ελλάδα να μετατραπεί σε κρατήσεις η Aegean και ο ΕΟΤ παρουσίασαν και επίσημα χθες την νέα καμπάνια "Sunshine Discount”, που απευθύνεται σε δέκα βασικές αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία.

    Η διαφημιστική καμπάνια προτάσσει το βασικό πλεονέκτημα της χώρα μας, την ηλιοφάνεια, που επιτρέπει πολλές δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους, οι οποίες αποκτούν ιδιαίτερη σημασία την εποχή του κορονοϊού.

    Ως κίνητρο η Aegean προσφέρει έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια ανάλογη με τη διαφορά θερμοκρασίας της πόλης από την οποία ξεκινά ο ενδιαφερόμενος επιβάτης με αυτή του προορισμού του στη χώρα μας.

    Όπως είπε κατά τη χθεσινή παρουσίαση η διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean, Μαρίνα Σπυριδάκη οι εκπτώσεις φθάνουν και το 40%, ενώ στόχος είναι η καμπάνια να τρέξει όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και το φθινόπωρο. 

    "Θέλουμε να χτίσουμε την ανάκαμψη πάνω στη φετινή σεζόν”, σημείωσε η κυρία Σπυριδάκη προσθέτοντας ότι η επιτυχία της φετινής χρονιάς θα κριθεί στο αν θα κερδηθεί το στοίχημα των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής και στο στρατηγικό πλάνο προβολής της χώρας για όλο τον χρόνο.

    Για αυτό το λόγο, άλλωστε η καμπάνια δεν προορίζεται μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και για το φθινόπωρο.

    Σύμφωνα με την κυρία Σπυριδάκη οι πρώτες δύο εβδομάδες προβολής έχουν φέρει ήδη θετικά μηνύματα, κυρίως από τις παραδοσιακές μας αγορές, δηλαδή τη Γερμανία, τη Βρετανία και τη Γαλλία, όμως φαίνεται πως και οι υπόλοιπες χώρες έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν δραστηριότητα και ήδη διακρίνονται τα πρώτα σημάδια αποκατάστασης ενός καλού ρυθμού κρατήσεων.

    Η πραγματική τάση στις κρατήσεις όμως αναμένεται να φανεί μετά τις 15 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία ανοίγει επίσημα ο ελληνικός τουρισμός, χωρίς βεβαίως να αναμένεται να ανεβάσει ρυθμούς πριν τα τέλη Ιουνίου.

    Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ,  Δημήτρης Φραγκάκης εκτίμησε πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο για τον ελληνικό τουρισμό από το 2020.

    "Πέρσι καταφέραμε να διασώσουμε το 20% των τουριστικών εσόδων της χώρας και χτίσαμε μια σημαντική παρακαταθήκη.

    Πιστεύω ότι εάν διπλασιάσουμε τα περσινά έσοδα θα έχουμε πάει εξαιρετικά καλά”, δήλωσε χαρακτηριστικά o κ. Φραγκάκης. Ο ίδιος πρόσθεσε πως ο ΕΟΤ για το 2021 υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα της τελευταίας δεκαετίας, για την τουριστική προβολή της χώρας μας, ύψους 22 εκατ. ευρώ.

    Η στρατηγική της Aegean

    Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες και τάσεις που έχουν διαμορφωθεί διεθνώς, η Aegean διαμόρφωσε τον σχεδιασμό της για φετινό καλοκαίρι έχοντας ως στόχο να καλύψει την προτίμηση των επιβατών για απευθείας πτήσεις στους τελικούς προορισμούς, χωρίς ενδιάμεσες στάσεις.

    Έτσι, η εισηγμένη δημιούργησε τρεις νέες βάσεις σε Μύκονο, Σαντορίνη και Κέρκυρα, και θα πετά συνολικά από επτά περιφερειακές βάσεις, σε συνολικά 65 δημοφιλή δρομολόγια εξωτερικού με τακτικές πτήσεις. Παράλληλα, αυξάνει σε πάνω από 100 τον αριθμό των δρομολογίων εξωτερικού που εξυπηρετούνται απευθείας από την περιφέρεια.

    Όπως σημείωσε η κυρία Σπυριδάκη αυτή είναι η τέταρτη χρονιά που η Aegean συνεργάζεται με τον ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, ενώ πρόσθεσε πως δεν έχουν μείνει εκτός του σχεδιασμού και οι Έλληνες ταξιδιώτες, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από τις προσφορές που γίνονται κάθε Τρίτη, με το πρόγραμμα "Tuesday Deals”.

    Τα πάντα θα κριθούν τελικά από την πορεία των εμβολιασμών, τόσο στη χώρα μας αλλά και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αλλά και το "Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό” το οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί στην ΕΕ προς τα μέσα Ιουνίου, καθώς και οι διμερείς συμφωνίες με χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    kostaskets@capital.gr 

    Διαβάστε ακόμη:

    - ΕΟΤ και Aegean ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

    - Στα νησιά μας ποντάρουν οι αεροπορικές

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ