Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 20-Απρ-2021 07:59

    Πώς κέρδισε η Παπουτσάνης επιπλέον 300 χιλ. στο α’ τρίμηνο

    Πώς κέρδισε η Παπουτσάνης επιπλέον 300 χιλ. στο α’ τρίμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Επιπλέον έσοδα 300.000 ευρώ, έφερε το πρώτο τρίμηνο, στα ταμεία της Παπουτσάνης, η αλλαγή στη διάθεση των επωνύμων προϊόντων της στα σούπερ μάρκετ.

    Από την αρχή της φετινής χρονιάς, η υπεραιωνόβια βιομηχανία που σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας παραγωγικής μονάδας σε χώρα της Κεντρικής Ευρώπης, εξυπηρετεί απευθείας τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής.

    Αυτή η εξέλιξη επέφερε αντίστοιχη αλλαγή στον τρόπο τιμολόγησης με αποτέλεσμα την αύξηση του δημοσιευμένου κύκλου εργασιών κατά 300.000 ευρώ και την ισόποση αύξηση των εξόδων διάθεσης.

    Στην περίπτωση που δεν είχε συμβεί αυτή η αλλαγή, ο κύκλος εργασιών θα είχε ανέλθει σε 10 εκατ. ενώ τα έξοδα διάθεσης θα είχαν διαμορφωθεί σε 1 εκατ. ευρώ.

    Με την αλλαγή αυτή ο τζίρος του ομίλου και της εταιρείας ανήλθε στα 10,29 εκατ. ευρώ έναντι 8,06 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 (αύξηση κατά 28%).

    Σε ότι αφορά τις πωλήσεις της στο εξωτερικό, αυτές το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, ενισχύθηκαν κατά 13% και ανήλθαν στα 6,06 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών.

    Το 24% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης, το 4% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 58% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών. 

    Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης παρουσίασε αύξηση 107% το πρώτο τρίμηνο του 2021, ενώ η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε σημαντική συρρίκνωση κατά 70%.

    Η συγκεκριμένη κατηγορία αναμένεται να ανακάμψει, από το τέλος του δευτέρου, αρχές τρίτου τριμήνου, οπότε προβλέπεται να αρχίσει η αποκατάσταση του τουρισμού και των ταξιδιών.

    Την ίδια περίοδο ξεκινά και η υλοποίηση των νέων συνεργασιών με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα), η κατηγορία αυτή αναπτύχθηκε κατά 62% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 21%.  

    Το ενοποιημένο κέρδος προ φόρων ανήλθε σε 0,74 εκατ. ευρώ έναντι 0,57 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 και της μητρικής σε 0,74 εκατ. ευρώ έναντι 0,59 εκατ. ευρώ, ενώ το ενοποιημένο κέρδος μετά από φόρους άγγιξε τα 0,54 εκατ. ευρώ από 0,47 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και της μητρικής σε 0,54 εκατ. ευρώ έναντι 0,49 εκατ. ευρώ. 

    Σε ότι αφορά την εικόνα της στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών, χθες η μετοχή της έκλεισε στα 2,25 ευρώ καταγράφοντας οριακή άνοδο 0,45%, ενώ η κεφαλαιοποίησή της ξεπέρασε τα 60,5 εκατ. ευρώ. Το τελευταίο δωδεκάμηνο ο τίτλος της έχει καταγράψει άνοδο 43,7%. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Κυκλοφορεί ΕΚΤΑΚΤΩΣ

    ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ
    29 Απριλίου 2021