Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 16-Απρ-2021 08:07

    Οι πληθωριστικές πιέσεις προβληματίζουν τον Βακάκη της Jumbo

    Οι πληθωριστικές πιέσεις προβληματίζουν τον Βακάκη της Jumbo
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Προβληματισμένος από τις πληθωριστικές πιέσεις που καταγράφονται στην αγορά στις πρώτες ύλες και στο μεταφορικό κόστος εμφανίσθηκε χθες Πέμπτη, κατά τη διάρκεια του conference call ο Απ. Βακάκης της Jumbo.

    Ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε πως αν συνεχισθούν οι πληθωριστικές πιέσεις που παρατηρούνται σήμερα στις πρώτες ύλες και στα μεταφορικά (οι τιμές έχουν αυξηθεί 30% και 500% αντίστοιχα) και αυξηθεί το κόστος χρήματος χωρίς να υπάρχει αύξηση εισοδημάτων τότε θα υπάρξει ανισορροπία.

    Για την πορεία της αγοράς τη φετινή χρονιά, οι προβλέψεις του είναι αρνητικές. Όπως ανέφερε και το 2021 αποτελεί μια χαμένη χρονιά για το λιανεμπόριο. Ο όμιλος Jumbo πάντως διαθέτει ισχυρό ταμείο.

    Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα καθώς και τα λοιπά κυκλοφορούντα χρηματοοικονομικά στοιχεία ενεργητικού του ομίλου στις 31/12/2020 ανήλθαν σε 665,15 εκατ. ευρώ από 636,99 εκατ. ευρώ την 31.12.2019.

    Ήταν δε ανώτερα του συνολικού ποσού των δανειακών υποχρεώσεων και υπερχρεώσεων μισθώσεων κατά το ποσό των 359,32 ευρώ με συνέπεια ο δείκτης δανείων προς ίδια κεφάλαια να καταστεί αρνητικός.

    Ερωτηθείς από τους αναλυτές αν στα σχέδια της Jumbo είναι η επέκτασή της και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων όπως είναι οι τροφές για ζώα ή τα ποδήλατα, ο επικεφαλής της αλυσίδας άφησε ανοικτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

    Αναφορικά με την εμπορική συνεργασία με την ισραηλινή Fox Group για τη δημιουργία καταστημάτων Jumbo στο Ισραήλ ο κ. Βακάκης περιορίσθηκε να δηλώσει πως είναι μια μεγάλη αγορά σημειώνοντας πάντως ότι δεν η Jumbo δεν έχει "πλανάρει” νούμερα για το 2021.  

    Αναφερόμενος στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων ο κ. Βακάκης, είπε πως το ρουμανικό e-shop μπορεί να προσφέρει σε ετήσια βάση τον τζίρο 2 ή 3 καταστημάτων Jumbo.

    Σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρονικό κανάλι στην Ελλάδα εκτίμησε πως θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ρυθμό 30% σε ετήσια βάση και περιόρισε τις απώλειες στα οικονομικά μεγέθη του ομίλου.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ