Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Μαρ-2021 07:56

    Ζήτημα χρόνου να στηθούν τα εργοτάξια για τη γραμμή 4 του Mετρό - Ποιους θα εξυπηρετεί

    Ζήτημα χρόνου να στηθούν τα εργοτάξια για τη γραμμή 4 του Mετρό - Ποιους θα εξυπηρετεί
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Πέννυς Κούτρα

    Για τις 29 Μαρτίου τοποθετείται η υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση των πρόδρομων εργασιών για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, κ. Ν. Ταχιάο.

    Αφορά στη σύμβαση με την εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ, που αναλαμβάνει την προετοιμασία του έργου έτσι ώστε να παραδοθεί στον κύριο εργολάβο κατασκευής της γραμμής 4, τον όμιλο Άβαξ.

    Τα πρώτα δύο εργοτάξια αναμένεται να στηθούν στα άκρα της γραμμής, δηλαδή στο Άλσος Βεΐκου (στο κλειστό γυμναστήριο της περιοχής) και στο Γουδή (πίσω από το σταθμό Μετρό Κατεχάκη).

    Εκεί θα προετοιμαστεί το έδαφος για την μελλοντική έλευση των δύο ΤΒΜ (μετροπόντικες) που θα αναλάβουν τη διάνοιξη.

    Εργοτάξια θα στηθούν συνολικά σε 15 σταθμούς και 9 φρέατα. Στις πρόδρομες εργασίες θα γίνει η κατάληψη των εργοταξιακών χώρων, η παράκαμψη δικτύων και αρχαιολογικές εργασίες.

    Πέρα από την προετοιμασία, παραλλήλως κινείται η διαδικασία ολοκλήρωσης του διαγωνισμού και υπογραφής της σύμβασης κατασκευής του έργου από την Άβαξ.

    Σύμφωνα με την εκτίμηση της διοίκησης του κατασκευαστικού ομίλου, ο οποίος κρίθηκε προσωρινός ανάδοχος (μέσω της κοινοπραξίας με τις GHELLA-ALSTOM) εντός του Μαρτίου η σύμβαση με την Αττικό Μετρό θα υποβληθεί  στο ελεγκτικό συνέδριο, ενώ η τελική υπογραφή υπολογίζεται έως το τέλος της φετινής άνοιξης, εφόσον κυρωθεί και από τη Βουλή.

    Η έναρξη των μελετών τοποθετείται μέσα στο καλοκαίρι του 2021 ενώ η παραλαβή των σταθμών από τον εργολάβο των πρόδρομων εργασιών αναμένονται στα τέλη του 2021, με την Άβαξ να εκτιμά ότι οι εργασίες του κύριου έργου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2022.

    Σημειώνεται ότι η κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό ακολουθεί διαφορετικό μοντέλο (βάση του ν.4412), με δύο διαφορετικές εργολαβίες (πρόδρομες και κύριες εργασίες) με σκοπό την επιτάχυνση υλοποίησης του έργου.

    Η νέα γραμμή 4 του Μετρό θα διαθέτει περίπου 13 χιλιόμετρα νέας υπόγειας γραμμής και 15 νέους σταθμούς. Θα συνδέεται στην  πρώτη φάση στον Ευαγγελισμό με τη γραμμή 3 και στο Πανεπιστήμιο με τη γραμμή 2, ενώ το έργο υπολογίζεται να διαρκέσει 96 μήνες.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ