Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 11-Φεβ-2021 07:38

    Στην "κόκκινη" αγορά ακινήτων ποντάρει η Τεχνική Ολυμπιακή

    Στην "κόκκινη" αγορά ακινήτων ποντάρει η Τεχνική Ολυμπιακή
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Πέννυς Κούτρα

    Επαναφορά στην αξιοποίηση και εκμετάλλευση τουριστικών υποδομών και ακινήτων σχεδιάζει η Τεχνική Ολυμπιακή, θέτοντας το πλάνο της υπό έγκριση στην έκτακτη γ.σ. των μετόχων της που έχει συγκληθεί για τις 26 Φεβρουαρίου 2020.

    Πέρα από την ανακοινωμένη πρόθεση της να επεκταθεί στην ναυτιλία και τα έργα ΑΠΕ, η εισηγμένη εταιρεία συμμετοχών, μετά το deal πώλησης του Πόρτο Καρράς και την διευθέτηση του δανεισμού της αντιμετωπίζει με νέα προοπτική την εκμετάλλευση ακινήτων.

    Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας συμμετοχών  στο πληροφοριακό της σημείωμα ενόψει και της γ.σ. , τον Ιανουάριο του 2021 συστήθηκε η  θυγατρική εταιρεία PFC PREMIER FINANCE CORPORATION LTD, η οποία σχεδιάζει να αποκτήσει συμμετοχή σε ήδη αδειοδοτημένη εταιρεία στην Ελλάδα στην αγορά των μη εξυπηρετούμενων δανείων.

    Στόχος είναι η  εκμετάλλευση τυχόν ευκαιριών στην αγορά των μη εξυπηρετούμενων δανείων τα οποία θα συνδέονται με περιουσιακά στοιχεία ξενοδοχειακών εταιρειών ή/και συναφούς αντικειμένου εταιρειών καθώς επίσης και άλλων κατηγοριών ακινήτων (κτίρια γραφείων, εμπορικά ακίνητα, οικιστικά ακίνητα, εγκαταστάσεις logistics, κα.)

    Πέρα από την είσοδο της στη διαχείριση ακινήτων μέσα από τη δεξαμενή που δημιουργούν τα NPL’S (μη εξυπηρετούμενα δάνεια), η Τεχνική διατηρεί "ζωντανή" την προοπτική επαναδραστηριοποίησης στον κατασκευαστικό τομέα.

    Φορέας αυτής της δραστηριότητας θα είναι η νεοσύσταση T.O. CONSTRUCTIONS A.E.(η οποία προέκυψε  με την ολοκλήρωση της διαδικασίας μερικής διάσπασης της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε. προκειμένου να εισφερθεί σε αυτήν, ο διασπασθείς κατασκευαστικός κλάδος της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε.)

    Η εν λόγω εταιρεία έχει ως "προίκα" προς το παρόν τη διαχείριση, εκμετάλλευση και έμμεσα στην κατασκευή μαρίνων μέσω της θυγατρικής εταιρείας ΣΑΜΟΣ ΜΑΡΙΝΕΣ Α.Ε. και κατασκευαστικό έργο στη Ρουμανία.

    Το τελευταίο αφορά  αφορά στην αποκατάσταση και  ανακατασκευή του τμήματος της Εθνικής Οδού Galicea Mare - Calafat, μήκους περίπου 37 χλμ. και αξίας σύμβασης περίπου 18,15 εκατ. ευρώ  (χωρίς Φ.Π.Α.).

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ