Κέρδη τόσο εταιρικό όσο και ενοποιημένο επίπεδο κατέγραψε για το α΄ εξάμηνο του 2007 η εταιρεία Minerva, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 719 χιλ. ευρώ, έναντι 394 χιλ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, αυξημένο κατά 82,5%. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η άνοδος της κερδοφορίας αποδίδεται "σε νέες επιτυχημένες συλλογές προϊόντων, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, αύξησαν σημαντικά τις πωλήσεις σε υπάρχοντα σημεία πωλήσεων αλλά και άνοιξαν τις πόρτες σε νέα".
Παράλληλα, τα κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή διαμορφώνονται στο φετινό εξάμηνο στα 0,115 ευρώ, έναντι 0,064 ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, αυξημένα κατά 80,3%.
Σημειώνεται επίσης ότι ο κύκλος εργασιών, σε ενοποιημένο πάντα επίπεδο, στο πρώτο φετινό εξάμηνο διαμορφώθηκε στα 12,78 εκατ. ευρώ, έναντι 10,91 εκατ. ευρώ στο περυσινό εξάμηνο, αυξημένος κατά 17,1%.
Τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 1,485 εκατ ευρώ. το πρώτο εξάμηνο του 2007 από 1,036 χιλ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006 αυξημένα κατά 43,3%.
Επίσης, το ενοποιημένο μικτό περιθώριο κέρδους το πρώτο εξάμηνο του 2007 αυξήθηκε σε 42,5% από 39,1% που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2006. Στο τέλος του πρώτου φετινού εξαμήνου τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 739 χιλ. ευρώ, έναντι 388 χιλ. ευρώ που ήταν στο περυσινό εξάμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση 90,5%.
Επισημαίνεται ότι, σε επίπεδο εταιρίας ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση 15,3% αφού στο φετινό εξάμηνο διαμορφώθηκε στα 11,3 εκατ. ευρώ, έναντι 9,8 εκατ. ευρώ στο περυσινό εξάμηνο. Τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων της εταιρίας ανήλθαν σε 1,292 εκατ. ευρώ από 930 χιλ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2007 αυξημένα κατά 38,9%.
Στο ίδιο διάστημα η καταγραφείσα αύξηση των κερδών προ φόρων διαμορφώνεται στο 88,8%, αφού ανήλθε σε 672 χιλ. ευρώ, έναντι 356 χιλ. ευρώ στο περυσινό εξάμηνο. Τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν κατά 82,2% καθώς ανήλθαν σε 674 χιλ. ευρώ από 370 χιλ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006.
Τέλος σημειώνεται ότι, ο όμιλος Μinerva, στα πλαίσια της στρατηγικής του για περαιτέρω ενίσχυση του brand name του, πρόκειται να "λειτουργήσει δύο καταστήματα στην Κομοτινή και στην Αθήνα, ενώ η εξαγωγική της δραστηριότητα ενισχύεται με τις δραστηριότητες της θυγατρικής της Minco Romania. Ενώ, όσον αφορά τα αποτελέσματα του 2007, η διοίκηση της εταιρίας προβλέπει αύξηση του τζίρου στο 8% και ανάλογη αύξηση κερδών".